Kuva

Seuloista kysymys

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
xola

Re: Seuloista kysymys

ViestiKirjoittaja xola » 16.12.2008 1:10

[quote="jokuhihhuli"]...

Samaa mieltä asiasta jotakuinkin joo.. komppaaan :yes: edellist
VIINA PIRU VEDÄTYS.......................!!!!!!!!!!!!!!!!

Väinämöinen

ViestiKirjoittaja Väinämöinen » 7.4.2009 14:02

Miten jos otetaan normaali verokoe, tulehduksien takia ja koneilla on lähete huumeseuloista (joiden aika ei vielä ole), mutta perkeleet kuitenkin sen katsovat. Saavatko ilmoittaa poliisille jos jotain näkyy? Jos itse en ole antanut myöntymystä seulaan?

jennyboy

ViestiKirjoittaja jennyboy » 23.4.2009 13:26

Itse haluaisin tietää myös samasta aiheesta.

Oon siis lukeut melkein kaiken mitä foorumilta löysin aiheeseen liittyen, mut mun tilanne on aika eri kun useammalla täällä kirjoittaneella.
Eli, on tässä jo viides vuos menossa ja seuloja jatkuvasti. Vasta nyt sain itteeni niskasta kiinni ja päätin pidättäytyy hatsista kuukaudeks ainakin, ettei varmasti käy hullusti. Silti oon epävarma. Oon normaalilla rasvaprosentilla kulkeva, aika paljon liikkuva naisihminen, ja polttoa tosiaan noin neljä ja puol vuotta päivittäiskäyttäjänä takana.

Auttaako kuukaus vai pitäiskö olla pidempään ilman?
Kiitos jo valmiiks. : )

Juups

ViestiKirjoittaja Juups » 27.4.2009 19:56

jennyboy kirjoitti:Itse haluaisin tietää myös samasta aiheesta.

Oon siis lukeut melkein kaiken mitä foorumilta löysin aiheeseen liittyen, mut mun tilanne on aika eri kun useammalla täällä kirjoittaneella.
Eli, on tässä jo viides vuos menossa ja seuloja jatkuvasti. Vasta nyt sain itteeni niskasta kiinni ja päätin pidättäytyy hatsista kuukaudeks ainakin, ettei varmasti käy hullusti. Silti oon epävarma. Oon normaalilla rasvaprosentilla kulkeva, aika paljon liikkuva naisihminen, ja polttoa tosiaan noin neljä ja puol vuotta päivittäiskäyttäjänä takana.

Auttaako kuukaus vai pitäiskö olla pidempään ilman?
Kiitos jo valmiiks. : )

Auttaa varmasti. Väitän että lyhyempikin aika riittää. Muista vielä juoda paljon vettä ennen testiä. Todella paljon.

edStone
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja edStone » 27.4.2009 21:32

Juups kirjoitti:...

Auttaa varmasti. Väitän että lyhyempikin aika riittää. Muista vielä juoda paljon vettä ennen testiä. Todella paljon.

Itsellä pitemmän päivittäiskäytön jälkeen näkyi kuukauden tauon jälkeen. Tosin en edes yrittänyt mitään kikkoja.

jennyboy

ViestiKirjoittaja jennyboy » 28.4.2009 9:39

On tosiaan tullu vesiteltyä noita aika pitkään, mut viime kerralla tyräsin aika pahasti.
Kiitos vastauksista, enköhän mä tällä kertaa vaikka onnistuis... Ei oo varaa mokailla. :)

Qm-otus

ViestiKirjoittaja Qm-otus » 3.5.2009 15:22

Ois sellasta pientä kyssäriä seuloista, että oon ollu polttamatta nyt reilu 2 kk ja poltin eilen ja tänä aamulla ehkä yhteensä 1g läpyä.

Mitä luulette kauan näkyy sellasissa "pika"testereissä? Koska eihän sellasten luulis olevan kovin tarkkoja, tai näkyykö esim 4 päivän päästä?
Aineenvaihdunta mulla on suht nopea ja harrastan liikuntaa (punttisali).

savumerkki

ViestiKirjoittaja savumerkki » 4.5.2009 5:12

Qm-otus kirjoitti:Ois sellasta pientä kyssäriä seuloista, että oon ollu polttamatta nyt reilu 2 kk ja poltin eilen ja tänä aamulla ehkä yhteensä 1g läpyä.

Mitä luulette kauan näkyy sellasissa "pika"testereissä? Koska eihän sellasten luulis olevan kovin tarkkoja, tai näkyykö esim 4 päivän päästä?
Aineenvaihdunta mulla on suht nopea ja harrastan liikuntaa (punttisali).

Ittelä kusipikatestisä ei näkynyt viikonlopun n. 10-15g überbudinbongittelun tiistaina klo 7 otettaessa. Ylitehokas aineenvaihdunta tosin itselläni. Sauna & runsas juominen on aika kova sana :D

Koessi
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Koessi » 4.5.2009 8:26

Pakko tulla tässäkohden mainitsemaan tähänkin topiciin että päivässä saa juoda 3-4L kesäkuumalla.. yli viisilitraa muodostaa riskin aivojen turpoamiselle ja kuolemalle.

Testejä ennen.. juot viikon Valmarin minerali litkua pari kertaa päivässä(parantaa aineenvaihduntaa)..
Testiaamuna...perokka tai joku B tai C vitamiini juttu naamaan, ja aamukuset pönttöön.. sit juot litran tai kaks(EI enempää!!)
ja annat testin keskeltä kusta.
Jos oikein kovasti sikittää niin voit tieten laittaa hupparin taskuun ruokasoodaa ja kaivat sitä pissalle meneessä kynsien alle ja ripotat kusetessasi(riski jäädä kiinni on kohtalainen kun kyttäävät peilistä).

EIPÄ MUUTA!

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”