Miltä näyttää heikin puska?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Miltä näyttää heikin puska?
Tää on nykyään Homoforum. Haukutaan kaikkia jos joku ei jotain asiaa ymmärrä niinku tän mielestä kaikkien pitäis, katsotaan muita alaspäin ja pidetään itseään universumin keskipisteenä.
Vittu mitä paskasakkia täällä pyörii, polttakaa vähemmän sitä w33diä. Vitun hipsterit saatana.
Vittu mitä paskasakkia täällä pyörii, polttakaa vähemmän sitä w33diä. Vitun hipsterit saatana.

flora420 kirjoitti:Tää on nykyään Homoforum. Haukutaan kaikkia jos joku ei jotain asiaa ymmärrä niinku tän mielestä kaikkien pitäis, katsotaan muita alaspäin ja pidetään itseään universumin keskipisteenä.
Vaihtoehtoiselle kotimaiselle hamppufoorumille on näkemykseni mukaan hälyttävä tarve.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Yksipuolue ... telm%C3%A4
neural_rust kirjoitti:Täällä forumilla on kyllä liikaa porukkaa, jotka ei sarkasmia/mustaa huumoria ymmärrä. Toki, noikin on taitolajeja.
Välillä joutuun lyömään itseään naamaan Spedemäisesti, kun lukee viestejä jostain random ketjuista.. Ei sillä ,en mäkään oo mikään penaalin terävin kynä, mutta silti.
Niinku näin? enemmän

Tämähän ei missän nimesssä ole pois suljettu vaihtoehto

Mulla on tähän musiikkimakuun liittyvä sanonta, mutta sopinee mihin vain.
*enter keskusteltavissa oleva makuasia here* on kuin persereikä. Jokaiselta löytyy oma ja se
haisee muiden mielestä.
Ja lissu, en mä tiedä kuinka paljon nämä mun jutut paranee livenä, osa tykkää kuitenkin

Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?