Ensimmäinen lajike
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Ensimmäinen lajike
Mikä oli
1. ensimmäinen lajike mitä poltit?
2. ensimmäinen lajike mitä kasvatit?
1. ensimmäinen lajike mitä poltit?
2. ensimmäinen lajike mitä kasvatit?
Re: Ensimmäinen lajike
1. Ei mitään käsitystä
2. Fruity Chronic Juice (just tilasin siidun uusintaa varten)
2. Fruity Chronic Juice (just tilasin siidun uusintaa varten)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
-
1. White Widow (että siis tiesi ekan kerran mitä poltti, ihan se oikea eka kerta niin no idea)
2. Northern Lights
2. Northern Lights
NordicSeeds Since 2012
1. Ei hajua, mutta muutamasta henkosesta kauheet överit 4 kaljan avustuksella. Tietosesti eka lajike oli AK-47.
2. NL x Shiva.
2. NL x Shiva.
-
1. Lätkää poltin ekalla kerralla, eikä lajikkeista ollut alkuaikoina mitään hajua varmaan pariin vuoteen ainakaan..
2. White widow
2. White widow
1.Lätkää ainkin 5v, sitten sain Columbian Coldia
2. White Skunk
2. White Skunk
- Jack The Reaper
- 2 tähteä
1. Northern lights (nirvana)
2. Northern lights (nirvana)
-J
-J

1. Eka minkä ties nimeltä oli Northern lights! Ennen sitä toki eri hassiksia ja jotain epämääräisiä ruohoja.
2. Tais olla NL#9 joka kuivahti 250w natikan alla ku en antanu vettä tarpeex 5 pv mökkireisulle lähtiessä!
2. Tais olla NL#9 joka kuivahti 250w natikan alla ku en antanu vettä tarpeex 5 pv mökkireisulle lähtiessä!

1. PL, ensimmäinen tiedostettu lajike Blueberry
2. Random budin seassa olevat. Myöhemmin Nirvanan Northern Lights
2. Random budin seassa olevat. Myöhemmin Nirvanan Northern Lights
1. Ei kyllä enää mitään muistikuvaa mikä oli ensimmäisenä.
2. Tässä olikin kerralla sitten useampi. Oli Heavy duty fruity x White widow, lr#1, Durban poison, durban poison x lr#1.
Ensimmäinen kerta oli samaan aikaan sisällä ja ulkona yhtä aikaa.
Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
-
1. Northern light
2. Northern light
Lievä pettymys, pidän enemmän sativapainotteisista lajikkeista.
2. Northern light
Lievä pettymys, pidän enemmän sativapainotteisista lajikkeista.
- åke pakana
- 2 tähteä
1. jotain aivan hurjan hurjaa.
2. jotain melkein yhtä hurjaa
eli ei vitunkaan hajua. ei ole jäänyt mieleen. mutta nyt menossa joku ak-47seos (AK47/hillbilly-kaupantätinkäärimätupakki) ja keväällä ruinaan taas täältä foorumilta hyvät ulkosiidulaiset syksyn rientoihin ja kinkereihin.
ja vielä ilmaiseksi. onnea minulle. ja jos olet suunnittelemassa kannabiksen kasvattamista omaan käyttöösi, niin onnea ja menestystä.
2. jotain melkein yhtä hurjaa
eli ei vitunkaan hajua. ei ole jäänyt mieleen. mutta nyt menossa joku ak-47seos (AK47/hillbilly-kaupantätinkäärimätupakki) ja keväällä ruinaan taas täältä foorumilta hyvät ulkosiidulaiset syksyn rientoihin ja kinkereihin.
ja vielä ilmaiseksi. onnea minulle. ja jos olet suunnittelemassa kannabiksen kasvattamista omaan käyttöösi, niin onnea ja menestystä.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?
=777116,"Jack The Reaper"]1. Northern lights (nirvana)
-J
Ei perkele! Mulla oli täysin samat setit
1. Ei tietoa.
2. Big bud x superskunk.
2. Big bud x superskunk.
1. En tiedä
2. Ppp
En ole psykiatri, olen vain asiantuntija sekasin olemisesta.
ekaks tuli varmaa poltettuu peltsii, mut en muista millään mikä ois ollu eka laji minkä ties..
eka kasvatus oli joku random bägipapu, eka minkä ties oli amnesia gold ( oli muuten maukasta )

eka kasvatus oli joku random bägipapu, eka minkä ties oli amnesia gold ( oli muuten maukasta )
- WeedSmoker
1. Jack Herer.
2. Joku skunk lajike
2. Joku skunk lajike
Don't Drink and Drive, Just Smoke and Fly