Taskuraketti
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
-
Re: Taskuraketti
Mulla ei ollu ainakaan mitään ongelmia vaikka välillä vähä mietityttikin sieltä tilata ku näitä juttuja lukee.
- GreenFormer
Joo oispa pitäny ottaa selvää enemmän kyseisestä firmasta... Rahat laitettu viime su meneen kun tilasin 250w eslin.. Mitään ei oo kuulunu ja niiden toimitus hässäkkä sanoo että odottaa maksua.. Oonkohan joutunu kusetuksen uhriksi?
en usko että olet joutunut. odottele vielä, minulla kesti myös hetken mutta tuli kuin tulikin.
http://www.taskuraketti.com/tuote.php?id=196
Ite tilasin tollaset lyhdyt 15.2 ja ensi eivät vastailleet mitää mut pienellä kovistelulla rupes homma tooimimaa hyvin.Tänään25.2 tuli soihdyt perille ja päällisin puolin ehjiltä näyttäs.
Tiukkana ilmeisesti pitää vaa olla jos kohtuullisessa ajassa haluu valoa chili kaappii.
Ite tilasin tollaset lyhdyt 15.2 ja ensi eivät vastailleet mitää mut pienellä kovistelulla rupes homma tooimimaa hyvin.Tänään25.2 tuli soihdyt perille ja päällisin puolin ehjiltä näyttäs.
Tiukkana ilmeisesti pitää vaa olla jos kohtuullisessa ajassa haluu valoa chili kaappii.
Sweet Sweet Mary Jane.
-
Maksu perillä 5.3, lähetetty 9.3,tavara perillä 14.3 ja nyt sitten paikoillaan 16.3
Eli siis ei siinä hirvittäviä aikoja kestä 11 päivää on mun mielestä aikas normi
Jos on kauhea kiire niin kannattaa kyl jostain muualta hommata, helvetisti kalliimmalla tosin..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Eli siis ei siinä hirvittäviä aikoja kestä 11 päivää on mun mielestä aikas normi
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Jos on kauhea kiire niin kannattaa kyl jostain muualta hommata, helvetisti kalliimmalla tosin..
googlaa taskuraketti kokemuksia !
ei noin moni asiakas voi olla väärässä.
ei noin moni asiakas voi olla väärässä.
;_e kirjoitti:Huijari firma, todettu on jo moneen kertaan.
Annetaan asianomaisten hoitaa firma loppuun.
...
http://www.finder.fi/Agentuuriliikkeit%C3%A4/NHR%20Europe%20Oy/ETEL%C3%84INEN/taloustiedot/1612655
En tajua vittuakaan noista kaavioista, mut eikös toi firma mee aika paljon miinuksella?
Vertailuksi Pispalan Palmun tiedot
http://www.finder.fi/Postimyyntiliikkeit%C3%A4/JPS-Import%20Oy/OULU/taloustiedot/1647355
Hyviä kauppoja vaan kaikille
.
En tajua vittuakaan noista kaavioista, mut eikös toi firma mee aika paljon miinuksella?
Vertailuksi Pispalan Palmun tiedot
http://www.finder.fi/Postimyyntiliikkeit%C3%A4/JPS-Import%20Oy/OULU/taloustiedot/1647355
Hyviä kauppoja vaan kaikille
onkohan palvelukin muuttunut.. hinnat ja valikoima houkuttaa..
mcnutjob kirjoitti:onkohan palvelukin muuttunut.. hinnat ja valikoima houkuttaa..
EI !
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=8974.20
Sama paska eri paketissa
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
-
kyl mulla ainaki raketti hoiti asiansa ihan niinku pitiki.Tiiä sit jos joku poikkeus sattu ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Humppa:Älä rytmitä pelkkää kasvattelua, vaan rytmitä koko elämäsi tyttöystäväsi/naisesi/avokkisi/vaimosi kuukautiskierron mukaan! Vältyt monilta harmeilta kun pidät mielessä missä vaiheessa kuukautiskalenteria mennään.
Punkkikuiskaaja kirjoitti:kyl mulla ainaki raketti hoiti asiansa ihan niinku pitiki.Tiiä sit jos joku poikkeus sattu
Niin mullakin. Tosin, siitä nyt on jo aikaa joku 3-4 vuotta.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.
Re: Taskuraketti.com
paska firma ei kannata tilata olin tilannu 125w esl eikä oo vielkää näkyny suunillee kuukausi aikaa.
- RANKKUKANUUNA
jobo_ kirjoitti:paska firma ei kannata tilata olin tilannu 125w esl eikä oo vielkää näkyny suunillee kuukausi aikaa.
paskasiulonhousuissas, ärsyttävää.
emt.
Tosiaan siellä on se asiakaspalvelu hieman erikoista. En kuitenkaan sanoisi sitä huonoksi, mutta ajat on mitä sattuu ja välillä pitää muistuttaa tilauksesta. Melkoista kuraa se tavara on, yksi ESL kärähri kymmenestä melkein heti. Ihan muute toimivaa tavaraa onkin, jotain kiinassa tehtyä. Hinnat siellä on mitä mainioimmat. Mitään ledejä en menisi sieltä tilaamaan suoriltaan, kosksa niissä on tosiaan melkoisesti eroja. Joku huono ledipaneeli voi olla ainakin yhtä huono valonlaadulta kuin muutkin lamput. Toisaalta sitten joissakin ledeissä on kaikki mahdolliset tarvittavat spektripiikit täydelliseen fotosynteesiin ja kasvuun. Jos ledit ostaa, niin kannattaa ostaa sitten kunnollinen, muuten menee itse hyöty ohi. Kannattaa unohtaa se '5x kaasupurkauslampun tehot'-huijaus, ei ilmeisesti sellaisia ledejä olekaan. Monet ovat saaneet ledeistä lisävaloina merkittävää hyötyä, eli tavallaan korjaavat suurpainenatriumin spektriä.
"Alkoholi on meillä aina mukana, mutta niin kuin nimikin sanoo, niin me keskitytään vain tähän toiseen juttuun." -Jukka Riipinen
Ite meinasin kans tuolta taskuraketista tilata tuollasen 120w ledin mutta sivu näytti niin perkuleen epäilyttävältä nii luovuin suosiolla ajatuksesta. Sen sijaan löysin sellasen sivun ku http://ledfinland.fi/ ja päätin koittaa onnea. Laitoin sähköpostia ja vastassa oli asiallinen asiakaspalveku ja hintakaan ei ollu hirveä. Taisi olla jonku 30€ enemmän ku taskuraketissa postikulujen kanssa. Totesin että maksan mielummin 30€ enemmän luotettavan oloiselle sivulle ku jollekki räkälälle josta ei oo MITÄÄN takuita että tulee perille.
Nyt menossa toinen kasvatus kyseisellä lampulla ja voin sanoa että kannatti sijoittaa
kasvatan pienessä stealth -kaapissa ja lämmöt pysyy 32 asteen tienoilla kahdella tietokoneen tuulettimella vaikka kämppä on kesäisin itsessään jo yli 27 asteinen.
Nyt menossa toinen kasvatus kyseisellä lampulla ja voin sanoa että kannatti sijoittaa
-
Itel toimi ainaki ihan jees ku tilasin sälää. ei mitää hämäryyksiä/ongelmia.
Humppa:Älä rytmitä pelkkää kasvattelua, vaan rytmitä koko elämäsi tyttöystäväsi/naisesi/avokkisi/vaimosi kuukautiskierron mukaan! Vältyt monilta harmeilta kun pidät mielessä missä vaiheessa kuukautiskalenteria mennään.
-
jobo_ kirjoitti:paska firma ei kannata tilata olin tilannu 125w esl eikä oo vielkää näkyny suunillee kuukausi aikaa.
Ouh.. Itte kanssa laitoin keskiviikkona eslejä tilaukseen tuolta.. Tosiaan, nyt hieman kaduttaa jos tuo onkin joku aivan rihkama/kusetus kauppa. Ei kait helvetti nyt sellain voi käydä, että ne kusettaisi ihmisiä noin törkeesti.
Kyllä se tavara sieltä tulee, mutta kannattaa vain aina muistuttaa parin viikon välein, niin eivät uskalla huijata. Jos ei mitenkään muistuta, niin ei ne välttämättä sitä tilausta koskaan käsittele. Kyseessähän on siis ihan virallinen yritys, joten ei se halua joutua ongelmiin. Ihan rimaa hipoen se kuitenkin toimii.
Itse kun viimeksi muutaman viestin jälkeen pyysin kauppojen perumista, niin silloin paketti olikin jo kuulemma postissa.
Itse kun viimeksi muutaman viestin jälkeen pyysin kauppojen perumista, niin silloin paketti olikin jo kuulemma postissa.
"Alkoholi on meillä aina mukana, mutta niin kuin nimikin sanoo, niin me keskitytään vain tähän toiseen juttuun." -Jukka Riipinen
Rimaa hipoen tai reilusti ali. Itselläkin aikanaan hirveä taistelu yhden Esl:in takia.
Näköjään googlettamalla ei löydy edes koko puljun nettisivustoja (useita linkkejä keskustelupalstoille, joissa ei ainakaan toimintaa kehuta) . Suoraan kun yrittää osoiterivin kautta, niin tulee vain ilmoitus sivun lataamisvirheestä.
Mikä lie firman tila nykyään...
Näköjään googlettamalla ei löydy edes koko puljun nettisivustoja (useita linkkejä keskustelupalstoille, joissa ei ainakaan toimintaa kehuta) . Suoraan kun yrittää osoiterivin kautta, niin tulee vain ilmoitus sivun lataamisvirheestä.
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mikä lie firman tila nykyään...