Kuva

Topskud kauppa

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
lapinmies

Re: Topskud kauppa

ViestiKirjoittaja lapinmies » 6.5.2009 20:44

tuli tänään siemenet, about 3viikkoa maksusta kesti. kaikki ehjänä, ei ehkä niin "stealth" lähetys jos vertaa vaikkapa mandalan lähetyksiin :lol:
bonus papujaki tuli kivasti; 12kpl skunk x thai ja 11kpl juicy fruit. (joillakin kokemuksia?)
edullinen mesta imo, 70kpl siemeniä vähän reilulla 70eurolla. itse nettipankista maksaneena maksoin sivujen ohjeiden mukaan omat ja kauppiaan pankin kulut, siitä tuli sitten lähemmäs 30euroa :evil:

edStone
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja edStone » 11.5.2009 19:10

lapinmies kirjoitti:11kpl juicy fruit. (joillakin kokemuksia?)

Ei ole kasvatuskokemuksia, mutta olen aikoinaan poltellut.
Tykkäsin kovasti mausta ja poltto oli kivaa aamu/kokopäivä hyrinää.

Morquez

ViestiKirjoittaja Morquez » 8.3.2010 16:25

Toveri pisti tilauksen joskus vajaa 2kk sitten, eikä mitään ole kuulunut. Eivät vastaa maileihinkaan. Onko muita kohtalotovereita? Alkaa vituttaa tuommoset kusettavat tanskalaishipinretkut :evil: Enpä siis suositella tätä lafkaa enää, vaikka joskus sieltä makoisia apollon ja cindyn papuloita onkin saatu tilattua.
Näpit irti mun "huuuumeista" RY

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 8.3.2010 16:55

Sellasta olen lukenut yhden anonyymin harrastajan totevan että:

regarding topseeds.dk or topskud.dk
personally i wouldnt buy from there
the owner is a total dick head and theres many stories about seeds not being send or send very late
also in most cases he havent been restocked for a long time so many of the seeds are several years old

if your looking for other danish genetics i can recommend Zenseeds.com or maybe dcfonline.dk

Eli pienellä varauksella suhtautuisin. :lohtu:

jokamies

ViestiKirjoittaja jokamies » 8.6.2011 12:08

Onko kukaan tilannut täältä lähiaikoina? Onko ollut ongelmia? Itse meinasin tilata A-11 -Fame tai A-11 G-Fame. Mitäköhän noilla lienee erona? :think:

Surre_

ViestiKirjoittaja Surre_ » 8.6.2011 14:43

Lähetetty 8.6.2011 15:36:
edStone kirjoitti:...
Ei ole kasvatuskokemuksia, mutta olen aikoinaan poltellut.
Tykkäsin kovasti mausta ja poltto oli kivaa aamu/kokopäivä hyrinää.

VAhvaa hedelmäistä skunkkista kokopäivä hyrinää ja trip-hörinää nimenomaan. Kyllä kannattaa kokeilla ehdottomasti, satoisa lajike mielestäni.

Lisätty 6 minuutin jälkeen:

jokamies kirjoitti:Onko kukaan tilannut täältä lähiaikoina? Onko ollut ongelmia? Itse meinasin tilata A-11 -Fame tai A-11 G-Fame. Mitäköhän noilla lienee erona? :think:

En tiedä mut arvostaisin jos ostaisit ja kokeilisit. Sen verran hyvä lajike että kyllä siihen kannattaa satsata.

Itse pankista tulee tilattua. Hidas toimitus, mut ei mulla mitään 30e ylim kuluja kyllä ollut. Joskus oli niin hidas että unohdin jo tilauksen kokonaan, mut siemenet kyllä tulivat ja erittäin hyvää island sweet skunkkia oli bonareina rispect tosi hyvää skunkkia se. Halpoja ja hyviä lajikkeita noilla kyllä. Ainiin ja toi juicy fruit on pikkasen hermisheikko kait, mut ei haitannu menoa yhtään kyllä. Pallistelu loppui lyhyeen.

Klosetisti

ViestiKirjoittaja Klosetisti » 3.9.2011 15:59

Onko kukaan tilannut täältä lähiaikoina? Toimituksissa on ilmeisesti ollut aikamoisia viiveitä.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”