Hh Voi voi teitä lapsukaisia
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Hh Voi voi teitä lapsukaisia
Yllättävän pieniä lapsia täällä foorumilla keskustelee ja leikkii aikuisia hampuuseja.
Suoraan sanottuna vituttaa.
Sen takia tämä että ihan oikeasti VAHINGOSSA huomasin.
En todellakaan halua loukata ketään. mielestäni vaan on oikein kertoa oikeasti aikuisille hampuuseille minkä ikäisille pennuille ne täällä neuvoja oikeen antaa, koska kovin moni ei sitä halua tehdä ainakaan tietoisesti!
elikkä kokenut hampuusi nimimerkillään "mättöpajarit" .
www.irc-galleria.net <--- sinne hakusanaksi ja löytyy. on esim hamppuforum yhteisössä ja eräästä kommentista myöskin heti sen näin koska sana "hamppuforum" pistää aina silmään!
Ja en todellakaan tarkoita pahalla. Toivottavasti ymmärtänette asiani.
Suoraan sanottuna vituttaa.
Sen takia tämä että ihan oikeasti VAHINGOSSA huomasin.
En todellakaan halua loukata ketään. mielestäni vaan on oikein kertoa oikeasti aikuisille hampuuseille minkä ikäisille pennuille ne täällä neuvoja oikeen antaa, koska kovin moni ei sitä halua tehdä ainakaan tietoisesti!
elikkä kokenut hampuusi nimimerkillään "mättöpajarit" .
www.irc-galleria.net <--- sinne hakusanaksi ja löytyy. on esim hamppuforum yhteisössä ja eräästä kommentista myöskin heti sen näin koska sana "hamppuforum" pistää aina silmään!
Ja en todellakaan tarkoita pahalla. Toivottavasti ymmärtänette asiani.
-
Re: Hh Voi voi teitä lapsukaisia
Moi! en lähde puolustelemaan alaikäisä, mutta voin sen sanoa että jo 16-17 -vuotias alkaa olla siinä vaiheessa, että on valaistunut todella paljon elämän aikana, ja voi olla että paljon paremmin kuin monimuu täysi ikäinen. Ja olet itsekkin ollu nuori, otitko itse silloin tälläiset dissaukset ihan rennosti ja ajattelit että oot kersa.? epäilen...
Mutta niin onhan se numero "18" niin suuri asia. En siis väitä että alaikäiset saisivat h-forumia käyttää, ainakaan kirjautua. Ja en itse todellakaan ole 16-vuotias, vaikka niitä tässä hieman puolustelin. Ja ainiin olikos tolla "mättöpajarit" ikää näkyvillä? meinaan vaan että jos on ollut joku 14-vuotias, niin ymmärrän jopa reagtiosi.
Mutta niin onhan se numero "18" niin suuri asia. En siis väitä että alaikäiset saisivat h-forumia käyttää, ainakaan kirjautua. Ja en itse todellakaan ole 16-vuotias, vaikka niitä tässä hieman puolustelin. Ja ainiin olikos tolla "mättöpajarit" ikää näkyvillä? meinaan vaan että jos on ollut joku 14-vuotias, niin ymmärrän jopa reagtiosi.
chillaan rutiinilla päiväst toiseen.
Onneksi olkoon! Voititte juuri itsellenne 4,20cm lisää taivaspalaa!
Oletko itse juonut alkoholi tuotteita 15 ikäisenä? Jos olet niin miten tämä eroaa asiasta? Muuten kuin että kannabis on turvallisempaa.
Vaikka ne ei täältä neuvoja saisikaan niin kyllä ne jostain ne löytävät. Internet on ihana
Vaikka ne ei täältä neuvoja saisikaan niin kyllä ne jostain ne löytävät. Internet on ihana
- Tapionpoika
- 2 tähteä
Ei voi mitään, bannia vaan. Säännöt on sääntöjä, parempi onni ensi kerralla.
... But seriously. Juu, kannabis vaikuttaa varmaan kovalta jutulta kun on yläasteikäinen (itse en muista, varhaisdementia). Mutta jätetään ne päihteet parin, kolmen vuoden päähän, eiksje? Ja en koe jeesustelevani, itse vedin ekat kännit 17-vuotiaana ja ensimmäiset sauhut 18-vuotiaana, on tässä ehditty ihan tarpeeksi perseillä vaikkei ihan skidinä aloitettukaan.
... But seriously. Juu, kannabis vaikuttaa varmaan kovalta jutulta kun on yläasteikäinen (itse en muista, varhaisdementia). Mutta jätetään ne päihteet parin, kolmen vuoden päähän, eiksje? Ja en koe jeesustelevani, itse vedin ekat kännit 17-vuotiaana ja ensimmäiset sauhut 18-vuotiaana, on tässä ehditty ihan tarpeeksi perseillä vaikkei ihan skidinä aloitettukaan.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't
indica to accept the things I can't
"98-syntyneet" yhteisö pisti kyllä skidisti silmään. Mut eipä tämä mikään yllätys. Tosi monista paistaa läpi että ei olla lähellekkään aikuisia.
Minkäs teet. Bannia joo, mutta auttaako mitään? Tuskin.
Minkäs teet. Bannia joo, mutta auttaako mitään? Tuskin.
Ei tuo kyllä omasta mielestä todista mitään, sama asia kun laitaisin teistä nimimerkillä esim erkki kuvat irkkiin ja sinne sit yhteisöön hamppuforum ja iäksi 10.
Hyvin aina ajatellaan loppuun asti, saisi helposti bannit monelle kunhan vain kuvia pennuista ihqdaa galtsuun Noh mutta eipä tuo niin paljoa kiinnosta vaan ihmettelen ihmisten ajattelutapaa.
Hyvin aina ajatellaan loppuun asti, saisi helposti bannit monelle kunhan vain kuvia pennuista ihqdaa galtsuun Noh mutta eipä tuo niin paljoa kiinnosta vaan ihmettelen ihmisten ajattelutapaa.
Yleisimmin kylläkin ihmiset aikuistuu siinä 25 ikävuoden jälkeen...
Yleisimmin.
Yleisimmin.
Me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus. Sen maagisen 18 ikävuoden jälkeen norkoilevat sossun tiloissa ja vitt... virkailijalle.
Todellakin vituttaa kuten op asian ilmaisi.
Valaistuneita teinejä, siis väität että 16 vuotias on valaistunut todella paljon elämänsä aikana. Kysyn vaan minkä elämän aikana? Mahdollisesti edellisessä elämässään, vai?
Ja sitten nämä valopäät laittavat kuvat kaikenkansan nähtäväksi ircgalleriaan, vielä mainostavat oikein polttavansa jointtia.
Todellakin vituttaa kuten op asian ilmaisi.
Valaistuneita teinejä, siis väität että 16 vuotias on valaistunut todella paljon elämänsä aikana. Kysyn vaan minkä elämän aikana? Mahdollisesti edellisessä elämässään, vai?
Ja sitten nämä valopäät laittavat kuvat kaikenkansan nähtäväksi ircgalleriaan, vielä mainostavat oikein polttavansa jointtia.
itse join ensimmäiset kännit 11 vuotiaana. Sellaista se on.
25.10.2009 03:58 se hamppuforum on k-18.
http://irc-galleria.net/user/m%E4tt%F6p ... e/79258164
niin ei mee kyl hyvin kun on 11v.. noh hän asuu SALOSSA siellä on "coolia" olla 12 vee ja gägstä rämper ketä vetää vähä spudee nupee naamaa !
(ei oo eka pentu tuolla ketä vetää kanjaaa !!)
niin ei mee kyl hyvin kun on 11v.. noh hän asuu SALOSSA siellä on "coolia" olla 12 vee ja gägstä rämper ketä vetää vähä spudee nupee naamaa !
Jep.
Näinhän sitä 13vuotiaana istuttiin ennen viikonloppuna kaljapullo toisessa kädessä ja toisessa kädessä koskenkorva kavereiden kanssa.
Oksennettiin ja laulettiin niin että tiennyt mitä tehdä ja milloin tehdä.
hölmöiltiin niin että oli turpa ruvella.Tämähän kaikki tietysti tapauskohtaista jokaisen kohdalla
ganjaa en nuorisille halua kyllä sen enempää tarjota kuin viinaakaan.
Ja tietysti tuon ikäisenä olisi kaikista terveellisintä olla nauttimatta mitään päihteitä mutta ihminenhän sen keinon itse valitsee millä päihtyy ja milloin päihtyy,
itse en hyväksy kyllä noin lapsilta ganjan puolustamista koska tuskin siitä vielä mitään tietävät muutakuin se on hauskaa nauretaan ja ollaan pilvessä hoh.
Vituttaa kyllä kieltämättä tuon ikäset lapset jotka asiaa puolustavat ja mainostavat julkisesti.
Hyvällä asialla tietysti yrittävät olla mutta foorumille pitäisi saada parempi keino valvoa ikärajoja.
hampusta on paljon muuhunkin kuin teinien päänsekoittajaksi.
Aikuisena sitä vasta tajuaa päihtymyksen tarkoituksen aikuiseksi ei ole vielä kasvanut välttämättä edes 30 vuotiaana
Vaan sitten kun olet siihen valmis ottamaan teostasi ja puheistasi vastuun.
.Pentuna otetaan vain että saadaan pää sekaisin oli se sitten hamppua,viinaa tai muuta "huumetta".
Tällästä tällä kertaa.
Näinhän sitä 13vuotiaana istuttiin ennen viikonloppuna kaljapullo toisessa kädessä ja toisessa kädessä koskenkorva kavereiden kanssa.
Oksennettiin ja laulettiin niin että tiennyt mitä tehdä ja milloin tehdä.
hölmöiltiin niin että oli turpa ruvella.Tämähän kaikki tietysti tapauskohtaista jokaisen kohdalla
ganjaa en nuorisille halua kyllä sen enempää tarjota kuin viinaakaan.
Ja tietysti tuon ikäisenä olisi kaikista terveellisintä olla nauttimatta mitään päihteitä mutta ihminenhän sen keinon itse valitsee millä päihtyy ja milloin päihtyy,
itse en hyväksy kyllä noin lapsilta ganjan puolustamista koska tuskin siitä vielä mitään tietävät muutakuin se on hauskaa nauretaan ja ollaan pilvessä hoh.
Vituttaa kyllä kieltämättä tuon ikäset lapset jotka asiaa puolustavat ja mainostavat julkisesti.
Hyvällä asialla tietysti yrittävät olla mutta foorumille pitäisi saada parempi keino valvoa ikärajoja.
hampusta on paljon muuhunkin kuin teinien päänsekoittajaksi.
Aikuisena sitä vasta tajuaa päihtymyksen tarkoituksen aikuiseksi ei ole vielä kasvanut välttämättä edes 30 vuotiaana
Vaan sitten kun olet siihen valmis ottamaan teostasi ja puheistasi vastuun.
.Pentuna otetaan vain että saadaan pää sekaisin oli se sitten hamppua,viinaa tai muuta "huumetta".
Tällästä tällä kertaa.
-
joo.voitte poistaa käyttäjän.enkä nyt omasta mielestäni ole kokenu hampuusi enkä ymmärrä miksi niin väitetään?onhan tota tietoa tullut paljon luettua.kukaan ei ole kehunut sillä että on niin hienoo ja hienoo poltella.siinä olettele aivan väärässä,käyttäjähän ei ollut alun perin minun eikä ole periaatteessa nytkään.en jaksa alkaa itteäni puolustelemaan,kuhan vaan oikaisin noi jutut tosta.
kuinka luonto voi olla laiton?
Vieras kirjoitti:25.10.2009 03:58se hamppuforum on k-18.
Ja ranggaa hengata bussiaseman penkeillä syljeskelemässä. Vaikka eihän se kakaroiden vika ole että tossa hellholessa ei oo mitään järkevää tekemistä nuorille.
aina voidaan heitellä numeroita suuntaan tai toiseen, enkä mä tahtois syyllistää tai tuomita kenenkään valintoja. kantaisin vaan korteni yhteiseen kekoon... lapsien pitäis pysyä lapsina ja piste. minkään päihteiden käyttö ei koskaan ole järkevää ja piste. tätä maailmaa vaan on perkeleen vaikea kestää selvinpäin, ja sen takia monet ajautuu tähän maailmaan liian aikaisin, jos oikeaa aikaa onkaan. omasta kokemuksesta haluasin sanoa sen, että varmasti olisin voinut tehdä muutakin kuin tuhota lähimuistin ja muut sellaset pikkuset asiat kuten sosiaalisten taitojen kehityksen jo aikaisessa teini-iässä, se olis jopa saattanu vaikuttaa siihen että nyt huomaan olevani kroonisesti masentunut ja antisosiaalinen. nyt tähän kohtaan joku huutaa seuraavaks kaikenlaista skeidaa... enkä mä tahdo kertoa kellekään oikeasta tavata elää, mä en ainakaan tiedä sitä. ikävä kyllä joskus silloin "alaikäisenä" luulin tietäväni monista asioista enemmän kuin mitä olen tähänkään mennessä oppinut, mutta jos edes tämä kokemus olis ollu käytössä, olisin ehkä valinnut toisin.
no tasan varmaan meinaan
izmo666 kirjoitti:aina voidaan heitellä numeroita suuntaan tai toiseen, enkä mä tahtois syyllistää tai tuomita kenenkään valintoja. kantaisin vaan korteni yhteiseen kekoon... lapsien pitäis pysyä lapsina ja piste. minkään päihteiden käyttö ei koskaan ole järkevää ja piste. tätä maailmaa vaan on perkeleen vaikea kestää selvinpäin, ja sen takia monet ajautuu tähän maailmaan liian aikaisin, jos oikeaa aikaa onkaan. omasta kokemuksesta haluasin sanoa sen, että varmasti olisin voinut tehdä muutakin kuin tuhota lähimuistin ja muut sellaset pikkuset asiat kuten sosiaalisten taitojen kehityksen jo aikaisessa teini-iässä, se olis jopa saattanu vaikuttaa siihen että nyt huomaan olevani kroonisesti masentunut ja antisosiaalinen. nyt tähän kohtaan joku huutaa seuraavaks kaikenlaista skeidaa... enkä mä tahdo kertoa kellekään oikeasta tavata elää, mä en ainakaan tiedä sitä. ikävä kyllä joskus silloin "alaikäisenä" luulin tietäväni monista asioista enemmän kuin mitä olen tähänkään mennessä oppinut, mutta jos edes tämä kokemus olis ollu käytössä, olisin ehkä valinnut toisin.
Senkun syytät kannabista kaikista ongelmistasi, on se varmasti ainakin helpompaa kuin oman itsen syyttäminen. Päihteiden käyttö ei välttämättä ole "järkevää", mutta niin ei myöskään epäterveellisen ruoan syöminen. Syötkö vain ja ainoastaan terveellistä ruokaa joka tilanteessa? Entäpä liikunta, harrastatko säännöllisesti liikuntaa koskaan siitä tinkimättä? Eihän se olisi ollenkaan järkevää olla tekemättä niin. Katsotko televisioista ainoastaan dokumentteja ja sivistäviä ohjelmia? Mitä järkeä on katsoa saippuaoopperaa tai tyhjänpäiväistä action elokuvaa.
Olen samaa mieltä että lasten tulisi pysyä kaukana päihteistä, kunnes ovat fyysisesti ja henkisesti riittävän kypsiä. Henk. koht. minä en ainakaan käytä päihteitä siksi että kokisin tämän maailman olevan niin surkea paikka etten kestäisi sitä selvin päin, vaan aivan toisenlaisista syistä.
hoho joo kirjoitti:...
Ja ranggaa hengata bussiaseman penkeillä syljeskelemässä. Vaikka eihän se kakaroiden vika ole että tossa hellholessa ei oo mitään järkevää tekemistä nuorille.
Eikös tällä foorumilla yleisesti keskustella hampusta ja sen kasvatuksesta yms. , eikä siitä onko joku tarpeeksi vanha jollekkin foorumille tai mitä nämä salolaiset ''teinit'' tekevät vapaa-ajallaan...
-
No yleisesti tekstien perusteella valtaosa kirjoittajista on alaikäsiä ja tuntuu tuo määrä vain vuosi vuodelta kasvavan...
Mutta onhan nuo kaikki päihteet niin ihq ja ziistii ja silleen...
Mutta onhan nuo kaikki päihteet niin ihq ja ziistii ja silleen...
Muutos lainsäädännön suhteen tulee tapahtumaan viimeistään sitten, kun nykyajan lapset ja nuoret ovat hieman varttuneet, koska he ovat kasvanee täysin erilaisien ja OIKEASTI puolueettomien informaatiomahdollisuuksien keskellä mitä yksikään aikaisempi sukupolvi. Me emme voi sille mitään, että nuoret ja ihmiset ylipäärään haluavat käyttää päihteitä, mutta silti mielestäni on toivottavaa että he aloittaisivat kannabiksella, koska se kaikkien todisteiden mukaan on vähiten vaarallinen yleisesti käytössä oleva päihde ja koska käyttäjämääristä aina suhteessa sama osa ajautuu väärinkäyttäjiksi. Kannabiksella tämä saattaa onnistua yksilöstä riippuen aika helposti "vahingossa", (tämä vahinko ei päde henkisesti täysikasvuisiin aikuisiin) mm aineen rapulattomuudesta jne johtuen, joten valistus ja ohjaaminen oikeaoppiseen käyttöön lienee oikea tie. Ikävä kyllä näin, mutta edellä mainittujen syiden takia muutosta ei tarvitse pelätä.
Sen on lähitulevaisuudessa vanhempien oma valinta, haluavatko he tapella väistämätöntä päihdekulttuurin muutosta vastaan, vai haluavatko he vain sopeutua siihen ja minimoida riskit oikeaoppisella valistuksella.
Sen on lähitulevaisuudessa vanhempien oma valinta, haluavatko he tapella väistämätöntä päihdekulttuurin muutosta vastaan, vai haluavatko he vain sopeutua siihen ja minimoida riskit oikeaoppisella valistuksella.