Tässä viime aikoina on herännyt halu kokeilla pilveä, kun se alkaa olla jo niin yleistä. Mutta eipä tiedä miten asiaa lähtisi viemään eteenpäin. Johonkin Damiin lähtö tuntuu aika radikaalilta toimenpiteeltä.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Vaikka näin kirjoitti:Aina pitää jeesaa jos vaan mahdollista, kyllä se joskus tulee takaisin.
nobody kirjoitti:Ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys, että homma toimii suomessa samalla tavalla kuin esim jenkeissä, eli että jossain kadunkulmassa on musta huppu päässä oleva hämärän näköinen mies, jolta voi sitten ostaa huimausaineita.
Näinhän ei asiat ole, ONNEKSI!
Mikäli sitä pudia tahtoo, niin pitää tuntea oikeat ihmiset, tai sitten vaan laittaa ne omat puskat kaappiin.
Peace 'n Love
lettuvesku kirjoitti:...
pahoittelen ranskaani mutta paskan marjat. ehdottomasti pitäisi olla kunnon kaukaa tunnistettavat myyjät. kaikki eivät ole sosiaalisia olentoja jotka hamuavat ympärilleen ihmisiä ja haluavat tutustua jokaiseen vastaantulevaan nistiin savujen toivossa.(provosoin tietty vähän)
tiedän että new yorkissa on ainakin diilereitä jotka tarjoavat kotiin kuljetuksen. käsittääkseni kukkokauppiaita ovat eli ei mitn HC heroiini diilausta.ehdotan samaa suomeen.
Supertohtori kirjoitti:Vähän sama pulma itelläkin.
Oon kyllä poltellut, aikoinaan joissain bileissä + myöhemmin ulkomailla käydessä, mutta nykyisellään ei oo sopivia tuttuja. Ois hauska polttaa silloin tällöin, chillaillen ittekseen himassa tai sopivissa olosuhteissa kaveriporukassa. Nillitys on aina turhaa, mutta tuntuu kieltämättä vähän typerältä lähteä metsästään tuttavuuksia ruoho ensisijaisesti mielessä, tai kasvattaa kuumottuneena itse, kun polttelu olis kumminkin vain mukava suola kaiken muun päälle. Hassua kyllä tää Suomi-meininki, tulee kieltämättä välillä vähän dorka olo, kun kerron polttaneeni niin monet tututkin kattoo kieroon, mutta sitten ne samat tyypit vetää joka viikonloppu lärvit ja se on sitten hirveän kuul ja niillä ryyppyreissuilla jaksetaan retostella. Itse en jaksa niin hirveästi viinaan enää koskea, ja sitäkin saa joskus selitellä. Koominen paradoksi.
Mutta eiköhän ne oikeat ihmiset osu kohalle ennemmin tai myöhemmin kun luottaa intuitioon ja terveeseen tutkaan, näin uskon itse. Hienoa että tämmöinen foorumi on olemassa ja keskustelu asiallista. Propsit siitä.
deva kirjoitti:Weedster kuinka huomiota herättävä se huppari on? Pistä kuva niin tiedän ketä ahdistella
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 84 vierailijaa