Kuva

Mistä apua kokeiluun?

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Noobier

Mistä apua kokeiluun?

ViestiKirjoittaja Noobier » 22.8.2008 13:21

Miten ihmiset ovat löytäneet oikeat tyypit ympärilleen, miten kannabista voisi päästä kokeilemaan? Uudessa kaupungissa kun ei vielä niin paljon tuttuja ole ehtinyt kertyä (Helsinki).

Tässä viime aikoina on herännyt halu kokeilla pilveä, kun se alkaa olla jo niin yleistä. Mutta eipä tiedä miten asiaa lähtisi viemään eteenpäin. Johonkin Damiin lähtö tuntuu aika radikaalilta toimenpiteeltä. :D

jamjar

Re: Mistä apua kokeiluun?

ViestiKirjoittaja jamjar » 22.8.2008 14:45

Laita omat puskat kasvamaan, sileen sitä saa. :)

Noobier

ViestiKirjoittaja Noobier » 22.8.2008 15:12

Se kyllä on käynyt mielessä, mutta jotenkin tuntuu niin vaivaloiselta niin pienen asian vuoksi. Kun ei ole tarkoitus kumminkaan enempää alkaa käyttämään, luultavasti... :P

Mutta hankalaa on.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 22.8.2008 16:50

Käy bileissä (kuten kunnon kansalaisen kuuluu :wink: ) ja pidä rastatutka päällä. Itse sain ekat sauhuni yksinkertaisesti kävelemällä kesäisenä päivänä puistossa rastaisen kuppikunnan luo ja lähdin heittämään läppää. Ja tämä oli siis keskellä päivää, ilman alkoholin vaikutusta ja vielä Suomessa :shock: Lopputulos: Kolmen vartin päästä oli jopo huulilla, eikä hamppu ollut alunperin edes juolahtanut mieleeni :? .
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 22.8.2008 17:37

Se vähän ihmetyttääkin, ettei koskaan ole tullut eteen mahdollisuutta. Kumminkin tuttuja on aina löytynyt laidasta laitaan, siellä missä on asunutkaan. Vaikkei sitä nuorempana välttämättä olisikaan halunnut kokeilla... Kai se on vain joku karma. :D

Sinällään tuntuu keinotekoiselta lähteä tarkoituksella etsimään uusia ihmisiä taka-ajatuksilla. Ja toisaalta on niin "kaikkimullenytheti" -luonteeltaan, ettei jaksa asioiden mennä omalla painollaan. On tää elo hankalaa. :)

Vaikka näin

ViestiKirjoittaja Vaikka näin » 23.8.2008 11:16

Joskus aikoinaan lähdimme kaverin kanssa Cafe Piritasta keskiyöllä kohti ydintä, ilman pudottavia iltapajareita. Edessä kulki nörtin oloinen kaveri ja aloimme miettimään ääneen josko edessämme olisi ystävällinen kulkija jolla olisi kannabista kahdelle tarpeessa olevalle. Kundi pysähtyi ja naurahti että kai nyt joutuu pajarit kavereille heittää. Kaivoi taskustaan kybän läpyn hyvää rokkoa ja lohkasi meille kulmapalan. Todettiin että siinähän on ainakin gramma ja ota nyt rahaa jos tollasen meille lohkaset. Kundi totes että hyvä mieli riittää ja halasimme kiitokseksi. Sitten hän jatkoi matkaa ja me pysähdyimme ennen steissiä olevalle kukkulalle väsäämään jompparaiset. Oli hyvää turpoavaa tuoretta roccoa, kiitos siitä kulkijalle.

Aina pitää jeesaa jos vaan mahdollista, kyllä se joskus tulee takaisin.

hassistakassista

ViestiKirjoittaja hassistakassista » 8.9.2008 17:11

Vaikka näin kirjoitti:Aina pitää jeesaa jos vaan mahdollista, kyllä se joskus tulee takaisin.

Hyvä että törmää välillä muihinkin ihmisiin kuin omaan kaveripiiriin jolla on sama periaate! sori offtopik
peli oloa puskee...

Kokeilija

ViestiKirjoittaja Kokeilija » 22.9.2008 22:07

Minkälaiseen paikkaan pitäisi hakeutua rauma-pori seudulla, jotta pääsisi kokeilemaan pössyttelyä? Kiinnostaa vain tietää, että miltä se todella tuntuu, vai tuntuuko miltään. :mrgreen: Viinan kanssa läträäminen ei vain oikein kiinnosta, eikä ole ikinä kiinnostanutkaan. Hamppu vain kuulostaa jonkin verran sivistyneemmältä tavaralta kuin se koko kansan rakastama etanoli.

nobody

ViestiKirjoittaja nobody » 23.9.2008 0:22

Ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys, että homma toimii suomessa samalla tavalla kuin esim jenkeissä, eli että jossain kadunkulmassa on musta huppu päässä oleva hämärän näköinen mies, jolta voi sitten ostaa huimausaineita.

Näinhän ei asiat ole, ONNEKSI!

Mikäli sitä pudia tahtoo, niin pitää tuntea oikeat ihmiset, tai sitten vaan laittaa ne omat puskat kaappiin.

Peace 'n Love :mrgreen:

hydra
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja hydra » 23.9.2008 1:02

Kun itse olin polttanut muutaman kerran PL:ää ilman toivottuja vaikutuksia niin kasvatin omat jotta pääsisin kokeilemaan miltä sen pitäisi tuntua.

lettuvesku

ViestiKirjoittaja lettuvesku » 23.9.2008 4:54

nobody kirjoitti:Ihmisillä tuntuu olevan sellainen käsitys, että homma toimii suomessa samalla tavalla kuin esim jenkeissä, eli että jossain kadunkulmassa on musta huppu päässä oleva hämärän näköinen mies, jolta voi sitten ostaa huimausaineita.

Näinhän ei asiat ole, ONNEKSI!

Mikäli sitä pudia tahtoo, niin pitää tuntea oikeat ihmiset, tai sitten vaan laittaa ne omat puskat kaappiin.

Peace 'n Love :mrgreen:

pahoittelen ranskaani mutta paskan marjat. ehdottomasti pitäisi olla kunnon kaukaa tunnistettavat myyjät. kaikki eivät ole sosiaalisia olentoja jotka hamuavat ympärilleen ihmisiä ja haluavat tutustua jokaiseen vastaantulevaan nistiin savujen toivossa.(provosoin tietty vähän)
tiedän että new yorkissa on ainakin diilereitä jotka tarjoavat kotiin kuljetuksen. käsittääkseni kukkokauppiaita ovat eli ei mitn HC heroiini diilausta.ehdotan samaa suomeen.

katalanala
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja katalanala » 23.9.2008 20:58

Suosittelen erittäin lämpimästi Amsterdamin-matkaa. Jos lennätkin sinne kannabiskokeilun perässä saatat palata sieltä rakastuneena kaupunkiin itseensä! Ilmapiiri ja liikennekulttuuri ovat omaa luokkaansa.

tuhannen taalan mies

ViestiKirjoittaja tuhannen taalan mies » 24.9.2008 9:28

lettuvesku kirjoitti:...

pahoittelen ranskaani mutta paskan marjat. ehdottomasti pitäisi olla kunnon kaukaa tunnistettavat myyjät. kaikki eivät ole sosiaalisia olentoja jotka hamuavat ympärilleen ihmisiä ja haluavat tutustua jokaiseen vastaantulevaan nistiin savujen toivossa.(provosoin tietty vähän)
tiedän että new yorkissa on ainakin diilereitä jotka tarjoavat kotiin kuljetuksen. käsittääkseni kukkokauppiaita ovat eli ei mitn HC heroiini diilausta.ehdotan samaa suomeen.

Nimenomaan "kukka-diilereitä" lisää kaduille, näin saadaan se kannabis yleistymään jos ei saatan laillisin keinoin. Näin ollen suurempi prosentti väestöstä saa helpommin tötsyy jos sitä halajaa. Ps. Kyseisen tekstin kirjoittaja ei kummiskaan provosoi ketään tekemään rikosta, vaikka rikoksen tekeminen on kannattavaa ^^
Before you jump in the game, lets get 1 thing understood /
If ya selling that ice cream, you gotta make sure its good/'

Fucking like a rabbit, smoking a lettuce

paavo

ViestiKirjoittaja paavo » 24.9.2008 12:24

kukan jakaminen on maailman parantamista :D

Ne ketkä ei ole niin paljo kiinnostuneita, eivät sitä pilvee välttämättä edes saa koskaan. Maistuis varmasti. Ei vaan maksa vaivaa kasvattaa.

ne ketkä polttaa niin ne sitten polttaa yleensä kunnolla.

ihmiset valittaa että ei ole kukkaa. Olis kyllä sitä jos ne ei imis sitä aamusta iltaan aina kun sitä on?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.9.2008 22:55

Ihan vastikään pääsin "rinkiin". Tietyiltä tutuilta vaan kyselin joita olen nähny pilvessä ja vanhoilta kamuilta. Jätkät näytti tien hyvää kukkaa myyvälle tyypille. Kiitokset heille.

Supertohtori

ViestiKirjoittaja Supertohtori » 5.10.2008 1:18

Vähän sama pulma itelläkin.

Oon kyllä poltellut, aikoinaan joissain bileissä + myöhemmin ulkomailla käydessä, mutta nykyisellään ei oo sopivia tuttuja. Ois hauska polttaa silloin tällöin, chillaillen ittekseen himassa tai sopivissa olosuhteissa kaveriporukassa. Nillitys on aina turhaa, mutta tuntuu kieltämättä vähän typerältä lähteä metsästään tuttavuuksia ruoho ensisijaisesti mielessä, tai kasvattaa kuumottuneena itse, kun polttelu olis kumminkin vain mukava suola kaiken muun päälle. Hassua kyllä tää Suomi-meininki, tulee kieltämättä välillä vähän dorka olo, kun kerron polttaneeni niin monet tututkin kattoo kieroon, mutta sitten ne samat tyypit vetää joka viikonloppu lärvit ja se on sitten hirveän kuul ja niillä ryyppyreissuilla jaksetaan retostella. Itse en jaksa niin hirveästi viinaan enää koskea, ja sitäkin saa joskus selitellä. Koominen paradoksi.

Mutta eiköhän ne oikeat ihmiset osu kohalle ennemmin tai myöhemmin kun luottaa intuitioon ja terveeseen tutkaan, näin uskon itse. Hienoa että tämmöinen foorumi on olemassa ja keskustelu asiallista. Propsit siitä.

Weedster
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Weedster » 7.10.2008 8:17

Supertohtori kirjoitti:Vähän sama pulma itelläkin.

Oon kyllä poltellut, aikoinaan joissain bileissä + myöhemmin ulkomailla käydessä, mutta nykyisellään ei oo sopivia tuttuja. Ois hauska polttaa silloin tällöin, chillaillen ittekseen himassa tai sopivissa olosuhteissa kaveriporukassa. Nillitys on aina turhaa, mutta tuntuu kieltämättä vähän typerältä lähteä metsästään tuttavuuksia ruoho ensisijaisesti mielessä, tai kasvattaa kuumottuneena itse, kun polttelu olis kumminkin vain mukava suola kaiken muun päälle. Hassua kyllä tää Suomi-meininki, tulee kieltämättä välillä vähän dorka olo, kun kerron polttaneeni niin monet tututkin kattoo kieroon, mutta sitten ne samat tyypit vetää joka viikonloppu lärvit ja se on sitten hirveän kuul ja niillä ryyppyreissuilla jaksetaan retostella. Itse en jaksa niin hirveästi viinaan enää koskea, ja sitäkin saa joskus selitellä. Koominen paradoksi.

Mutta eiköhän ne oikeat ihmiset osu kohalle ennemmin tai myöhemmin kun luottaa intuitioon ja terveeseen tutkaan, näin uskon itse. Hienoa että tämmöinen foorumi on olemassa ja keskustelu asiallista. Propsit siitä.

Jos näät kaverin treellä aika huomiota herättävä huppari niskassa, niin tuu kysyyn jos sattuis olemaan. ;D

'Kirjoita enemmän viestiin.' Ja paskanmarjat. :D kylläpä tää nyt taas on, mutta heitetään nyt vaikka kuvausta em. hupparista: EI VOI OLLA TUNNISTAMATTA! :D
Niin ja jos oot kooärpeestä ni pysy kaukana vaa xDD
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.

pcb

ViestiKirjoittaja pcb » 9.10.2008 9:19

Kun joku kysyy että miten saa hamppua käsiinsä niin aina se on eka vastaus "kasvata ite",
ottakaa hyvät herrat huomioon että kaikilla ei ole mahdollisuuksia kasvattaa kotonaan.

Ite sain ekat savut tuossa olisko 5vuotta sitten kun kaverin kanssa oltiin ulkona niin,
joku mun kaverin kaveri tuli vastaan ja mentiin metsässä sijaitsevalla semmoselle
"majalle" istuskeleen ja ja tämä tuntematon minulle kääri siinä sit jointin,
en heti ees älynny että se oli jointti...

Ite oon sit täällä Forumilla saanu kans muutamia ystäviä jotka kasvattelee ja pajaroi.

deva
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deva » 10.10.2008 4:59

Weedster kuinka huomiota herättävä se huppari on? Pistä kuva niin tiedän ketä ahdistella :laugh:
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 10.10.2008 7:31

deva kirjoitti:Weedster kuinka huomiota herättävä se huppari on? Pistä kuva niin tiedän ketä ahdistella :laugh:

bodeerattuja hampunlehtiä ja selässä isolla Legalize it! -teksti :D ja musta on siis huppari :DD tosin nyt ei hetkeen varmaa oo mitii, mut saahan sitä muuten tulla juttelee :D

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”