Flippaaminenko?
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Flippaaminenko?
Hei.. Pari päivää sitten poltin n. kk tauon jälkeen kaverin tarjoamaa white widow-kukkaa, josta sitten tuli kohtuu voimakas pilvi. Kotiin päästyäni ja siellä hetken istuttuani yhtäkkiä vain napsahti, päässä ja kehossa. Hengitys oli hankalaa ja heikotti, päässä todella sekava ja vittumainen olotila. Valmistauduin soittamaan ambulanssin, mutta päätin lähteä ulos jos se helpottais. Pikkasen raitis ilma autto hengittämiseen, mutta humalankaltainen sekavuus ja jotenkin tyhjä olo päässä jatkui koko päivän. Pelkäsin vitusti että se jää päälle. 12 tunnin yöunet vähän helpotti kaikin puolin, mutta pieni omituinen olo jatkui, ja on vieläkin päällä. Parempaan päin kuitenkin mennään.. Tietääko kukaan mitä tapahtui? Mulle ei oo koskaan tullu mitään tällästä ja luulin etten voi ees kärystä flipata.
Re: Flippaaminenko?
Ei kannata hätääntyä. Överit ja luultavasti verensokeris laski hetkellisesti rajusti. Ota tsillisti niin kyllä se siitä. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
tuulipuvun tuolla puolen jossain on maa /
kuin unta tai elokuvaa / siellä murjotut ilakoi / siellä henkien humina se soi / siellä sillat poltetaan illoin / ja ne aamulla rakennetaan
kuin unta tai elokuvaa / siellä murjotut ilakoi / siellä henkien humina se soi / siellä sillat poltetaan illoin / ja ne aamulla rakennetaan
- Taustatuki
Ei hätiä mitiä. Itelle tuli White widowista kerran ihan samankaltainen olotila, ja se jatkui muutaman päivän. Kaakaosta tuli kans kerran ihan ihme olo, yhtäkkiä vaan ihmettelin et mikä mun on kun se kaakao nousi nuppiin. Mitään ajatusta ei saanut pidettyä mielessä hetkeäkään ja jotain ihme flashbackeja puski jatkuvalla syötöllä, se ahdisti hieman kun ei saanut niistä kiinni eikä tajunnut mistä ne tulee,hankala selittää. Nykyjään ei oo kyl seuraavina päivinä tullut mitään oloja (ei enää kuumottele käyttöä), ekoilla kerroilla aika useasti oli jotkut vainot päällä polttelun jälkesenä päivänä. Johtu kait siitä kun se oli niiiin kielletty asia ja pelkäs et joku saa tietää.
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
Kiitos vastauksista. Enpä tiiä liittykö verensokeriin, olin nimittäin syöny aika hyvin sen jälkeen. Tosin ei se safka tainnu juuri sokeria sisältää. Tein myös heti kaikki toimenpiteet mitä tuli mieleen, eli söin pari ruokalusikallista sokeria ja hengittelin pussiin jos olis ollu hiilarivajarit. Ei mikään auttanu. En siis polta enää ikinä ww:tä, enkä oo tietääkseni koskaan polttanukkaan. Otin riskin ja poltin äsken lehtipaukut, tuli ihan jees olo ja tuskin siitä mitään hirveetä tapahtuu mutta kohtahan tuon näkee.
- Taustatuki
White widow voi kyllä olla melko päräyttävää, ite tykkään miedoista lajikkeista enemmän, tai sit poltan tosi vähän aina ettei tule "sivuvaikutuksia". ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
Muutama epämiellyttävä kokemus myös itsellä kyseisen lajikkeen kanssa, mutta muutama ihan lepposakin.. sillai ku iisist imuttelloo ni ei oo ollu hätiä ![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
- Se on turkasen yleistä, Vilkko sanoo.
- kenttäsika
Itsellä on tullut kerran niin kauhee olo ettei pysty käsittään mut sit kokeneemmat sano vaan et älä kuumota sitä ja psyykkaa ittes siihen oloon kyllähän se autto ku ei miettiny sitä oloo.
Kauanko se olo voi sitten kestää? Kun mulla tosiaan jo pari päivää ollu sellanen masentunu paska olo, eikä hengittäminenkään vielä kovin normaalilta tunnu. Joskus kun sienistä tuli pari kertaa paska reissu, niin fiilis oli aika sama, mutta ilman hengitysvaikeuksia ja se olo kesti vaan muutamia tunteja. Ei tätä kyllä kovin kauan jaksais..
Mulla ei polton jälkeisinä päivinä ole ikinä mtn flipidifloo/outoa oloja ollut.
Pilvessä monesti, mutta ei nykysin enää. [:
Pilvessä monesti, mutta ei nykysin enää. [:
Hei!
Mulla tuli kanssa tosi outo olotila perjantaina, se iski neljännen vahvan jointin jälkeen. Oksetti (vähän), oli tosi sekava fiilis, mietin kaikkea outoa ja sit oli viel paljon porukkaa kylässä niin oli hirveetä yrittää vaan pitää pää kasassa, unikaan ei oikein kestäny paria tuntia pidempään... Oli eilenkin vähän outo olo aamulla, mut sit poltin samaa lajiketta lisää ja fiilis parani heti eikä tullu mitään negatiivistä, se teki taas normaalin olon.Tosi mystistä!
Se olo oli vähän samanlainen ku ketjun alottajalla, en oo hampusta sellasta ikinä ennen saanu, ainakaan noin vahvana. Ei mikään överi fiilis, ei vajari, ei hyvissä, ei rento.. Kaveri selitti samaa, se oli nähnyt jotain kuolema unia ja oli aamulla kuulemma ihme pelkotila&paniikkihäiriö olo, irti ruumiista, ei kontrollia kehoon&sekava trippi fiilis. Ollaan kummatkin pumpattu paljon kukkaa, kohta 10v takana. Pelottavaa pilveä!
Lajikkeena mun kasvattama Voodoo x Shaman, nimensä veroista tavaraa, huh... Menee kyllä aika kujalle, alkaa pohtimaan jotain olemassaolon tarkoitusta ja ajatukset tuntuu karkaavan liian korkeelle, vaikka rakastankin vahvoja sativoita.Tuntuu et keho jää alas ja mieli nousee liian ylös, tulee sellanen olo että keho vaan pysähtyy ja sielu karkaa
. Toi kukka irrottaa täysin ruumiista ja nostaa avaruuteen, wau. Se on sellasta lumivalkosta/violettia, myrkyn näköistä.
Taitaa olla jotain mystistä ilmassa, jotain heilahtelua maailman energiassa kun muutkin saa samanlaisia oloja
Pelotti jo vähän et mikä nyt tuli.
Heh, kohta samaa myrkkyä lisää
Siit tuli vaan niin tyhjä olo, huh... Vähän kuumottaa polttaa jointti![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
Mulla tuli kanssa tosi outo olotila perjantaina, se iski neljännen vahvan jointin jälkeen. Oksetti (vähän), oli tosi sekava fiilis, mietin kaikkea outoa ja sit oli viel paljon porukkaa kylässä niin oli hirveetä yrittää vaan pitää pää kasassa, unikaan ei oikein kestäny paria tuntia pidempään... Oli eilenkin vähän outo olo aamulla, mut sit poltin samaa lajiketta lisää ja fiilis parani heti eikä tullu mitään negatiivistä, se teki taas normaalin olon.Tosi mystistä!
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Se olo oli vähän samanlainen ku ketjun alottajalla, en oo hampusta sellasta ikinä ennen saanu, ainakaan noin vahvana. Ei mikään överi fiilis, ei vajari, ei hyvissä, ei rento.. Kaveri selitti samaa, se oli nähnyt jotain kuolema unia ja oli aamulla kuulemma ihme pelkotila&paniikkihäiriö olo, irti ruumiista, ei kontrollia kehoon&sekava trippi fiilis. Ollaan kummatkin pumpattu paljon kukkaa, kohta 10v takana. Pelottavaa pilveä!
Lajikkeena mun kasvattama Voodoo x Shaman, nimensä veroista tavaraa, huh... Menee kyllä aika kujalle, alkaa pohtimaan jotain olemassaolon tarkoitusta ja ajatukset tuntuu karkaavan liian korkeelle, vaikka rakastankin vahvoja sativoita.Tuntuu et keho jää alas ja mieli nousee liian ylös, tulee sellanen olo että keho vaan pysähtyy ja sielu karkaa
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Taitaa olla jotain mystistä ilmassa, jotain heilahtelua maailman energiassa kun muutkin saa samanlaisia oloja
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Heh, kohta samaa myrkkyä lisää
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Siit tuli vaan niin tyhjä olo, huh... Vähän kuumottaa polttaa jointti
![Conspiracy :foil:](./images/smilies/icon_foil.gif)
Lueskelin vähän enemmän juttuja foorumilta, ja epäilisin alustavasti paniikkikohtausta. Joku ainakin väitti että paniikkikohtauksen jälkeen voi tulla useita päiviä kestävä krapulamainen masentunut olo. Ja juuri sellanen mulla nyt on. Se itse napsahtaminenkin viittais paniikkikohtaukseen. Ihmettelen vaan edelleen tota hengitysjuttua ja omituista tunnetta keuhkoissa. Joku mainitsi myös tapauksesta, jossa savut oli kerralla laukassu jonku keuhkosairauden joka aiheuttaa hengenahdistusta..
Monasti kirjoitti:Liian vahvaa kukkaa ja liian alhaiset tolet.
mä veikkaisin ihan samaa mullakin tullu joskus ww:stä vähän samankaltaisia oloja.
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Kyykitään kun kyykkijät konsanaan ja pidetään äly mukana pelissä.
Vieras kirjoitti:Ihmettelen vaan edelleen tota hengitysjuttua ja omituista tunnetta keuhkoissa. Joku mainitsi myös tapauksesta, jossa savut oli kerralla laukassu jonku keuhkosairauden joka aiheuttaa hengenahdistusta..
Paniikkikohtaukseen usein liittyy hengitysvaikeuksia ym. hengenahdistusta, en sitten tiedä kuinka kauan se voi jatkua.
Jos et liiku niin ne kävelee sun päälle.
Vieras kirjoitti:Joku mainitsi myös tapauksesta, jossa savut oli kerralla laukassu jonku keuhkosairauden joka aiheuttaa hengenahdistusta..
Luulenpa että viittaat minuun. Sanoisin kuitenkin, että kyseinen juttu, jos on edes tosi, johtuu jostain ihan muusta kuin pelkän kannabiksen käytöstä.
Privacy and intimacy as we know it will be a memory among many to be passed down to those who never knew...
White Widow on kyllä vahvaa.
Laakista jäi aikoinaan nimi mieleen yhden Hollannin reissun seurauksena. Vaatii tarkan annostelun ja rauhalliset olosuhteet ettei ihan yllätä... pitää osata antaa mennä vaan eikä vastustaa sitä surinaa. WW:tä vois luonnehtia trippiheinäksi - seuraavan päivän olo on tosin mielestäni mitä mainioin.
Mulla on matalat tolet ollu aina ja sen mukaan menen.
Jos on stressiä tahi vastaavaa niin voihan se purkautua noinkin. Mulla just yks kaveri sai ensimmäisen paniikkihäiriönsä, ruohoa ei polta mutta dokaa liikaa.
Anyway, kyllä se ohi menee, kuulostaa pikku övereiltä.
Laakista jäi aikoinaan nimi mieleen yhden Hollannin reissun seurauksena. Vaatii tarkan annostelun ja rauhalliset olosuhteet ettei ihan yllätä... pitää osata antaa mennä vaan eikä vastustaa sitä surinaa. WW:tä vois luonnehtia trippiheinäksi - seuraavan päivän olo on tosin mielestäni mitä mainioin.
Mulla on matalat tolet ollu aina ja sen mukaan menen.
Jos on stressiä tahi vastaavaa niin voihan se purkautua noinkin. Mulla just yks kaveri sai ensimmäisen paniikkihäiriönsä, ruohoa ei polta mutta dokaa liikaa.
Anyway, kyllä se ohi menee, kuulostaa pikku övereiltä.
Vieras kirjoitti:Hei.. Pari päivää sitten poltin n. kk tauon jälkeen kaverin tarjoamaa white widow-kukkaa, josta sitten tuli kohtuu voimakas pilvi. Kotiin päästyäni ja siellä hetken istuttuani yhtäkkiä vain napsahti, päässä ja kehossa. Hengitys oli hankalaa ja heikotti, päässä todella sekava ja vittumainen olotila. Valmistauduin soittamaan ambulanssin, mutta päätin lähteä ulos jos se helpottais. Pikkasen raitis ilma autto hengittämiseen, mutta humalankaltainen sekavuus ja jotenkin tyhjä olo päässä jatkui koko päivän. Pelkäsin vitusti että se jää päälle. 12 tunnin yöunet vähän helpotti kaikin puolin, mutta pieni omituinen olo jatkui, ja on vieläkin päällä. Parempaan päin kuitenkin mennään.. Tietääko kukaan mitä tapahtui? Mulle ei oo koskaan tullu mitään tällästä ja luulin etten voi ees kärystä flipata.
Jos olisit flipannut, niin olisit kyllä päätynyt hoitoon hyvinkin pian. Nuo tuollaiset kuvaamasi tilanteet on ihan tavallisia.