Pari settiä kasvatellut ja vuoden alussa isosiskolle tuli asiasta kerrottua veti hirveet pultit ja ihan sama mitä sanoin niin se käänsi sen mua vastaan. Ei olla sen koommin puhuttu enää tai edes nähty. Äidille sanoin myös samoihin aikoihin että sauna ei ole käytössä enää kun siellä on kasvihuone, hän ei mitään enempiä kysellyt asiasta.
Mutta nyt on taas ilmeisesti siskolle jutellut niin haluaa viimein selvittää että mikä tää "paska homma" on tuo termi siis varmasti siskolta tuluta. Olisi kiva kuulla että miten olette kertoneet ja millaisia reaktioita olette saaneet perheeltä?
Itse en edes käytä vaan kasvatan lähinnä lääkekäyttöön mutta sekin on siskon mielestä pahempi koska käytännössä myyn sitä, hän olettaa varmaan että kuljen kylillä lapsille myymässä tai jotain vaikka se on todella kaukana todellisuudesta. Olen siis ihan omillaan toimeen tuleva ja työssäkäyvä mies enkä mikään nuorikaan enää :p. Itse en tunne olevani pahemmin selityksiä velkaa edes äidilleni tästä koska tiedän mitä teen ja siinä ei ole mitään väärää eikä se ketään satuta. Osittain uskon että hän luottaa muhun sen verran ettei pulttaa kuten sisko mutta osittain kyllä jännittää että mitähän oikeasti käy. Tuomionpäivä!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
mut kertokaa kokemuksia, ja toki voi kertoa myös jotain pointteja mitä kannattaisi äipälle kertoa asiasta. Pitäisi kai tehä joku lista mitä sanon kun tuppaan unohtelemaan asioita jos jänskättää.