Hei olen foorumin uusi aktiivi.
Nyt tulee senverran kovaa kritiikkiä että en uskalla itseäni
leimata tms. Joten laitan ihan nimimerkillä viestin. Itse kasvattelua tässä juuri aloitellut,
ja ihan perus suomalainen työssäkäyvä kansalainen. Kun välillä täällä mielestäni
A paapotaan rikollisia
B vihataan poliisia
C kannatetaan sossun piikkiin elämistä, niin haistelen vielä ilma ennenkuin alan omalla nimimerkilläni avautumaan. Itse olen päinvastaista mieltä jokaisesta edellä mainitusta.
Jos nyt ymmärsin viestisi, niin olet aikaisemmin koheltanut aika pahastikin, ja nykyään pois rikoksen polulta. Upea kuulla ja jos
näin on, niin toivon, että selvit säikähdyksellä, ja kasvatukset ja muu elämä alkaa rullaamaan entistä ehommin,
tästä kompastuskivestä päästyäsi.
Pari juttua kuitenkin iski silmään, ja erityisesti jos ajattelet vielä rikollisen polulle lähteä (tai olet edelleen)
niin haluan vastata sinulle näin:
Käry kävi kirjoitti:Aiempia tuomioita ratista 3,5v sitten josta tuli ykp:tä sitä ennen toine ratti ja varkaus rikos 7v sitten eikä ees yhtään käyttö rikosta ole tilil paitsi nyt tulossa. Tuntuu aika hassulta itsestäni kun ottanu easysti 3.5v, ja ikinä kenellekään en ole myyny tai antanu jne ja ovatkoha punnanneet ne varret noihin krp:ssä. Käyny töiskiin yli puol vuot putkeen tuntuu aika kohtuuttomalta et linnaa paukkus tai ykp:tä... Oisko mielipiteitä miten täs tulee käymään! Kyl on asiaja otettava off corse
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ps. Ja hampun kasvatusta en lopeta ikin on se vaan niin kivaa hommaa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
Käry kävi kirjoitti:Syyttäs niitä mitä pitäs rangaista stana raiskarit ja pedofiilit saa ehdonalaisia luulis nyt olevan joku järki näis hommis jos yritetään jotaa hampun viljelijää pistää kovalla niin kaikki ei ole kunnossa täs hommas, mut se siitä.
Aloitan: ennemmin antaisin raiskata itseni kuin rattijuopon ajaa päälleni. Jokaiselta S******n rattijuopolta pitäis
viedä kortti, ja auto ja linnaan pitkäksi aikaa. Turha varmaan alkaa latomaan tähän tilastoja rattijuoppojen aiheuttamista
kuoleman tilastoista.
Koska olet kaksi kertaa kärynny niin on tainnu aika usein ratissa kännissä oltua. Mites nyt jos oot ihan sikasavuissa,
hyppäätkö edelleen auton rattiin.
Multa on pari kertaa elämässä varastettu autosta tavaraa, sekä muitakin varkauksia lähipiirissä ollut.
Varkailta sais leikkaa yhden sormen kerrallaan, joka tuomiosta. Loppuis se varastelu ennenpitkää.
Sunlaiset sössijät verottaa tätä yhteiskuntaa rahallisesti niin massiivisia summia että v******a itse käydä
töissä, kun osa veromarkoista menee nyt tähän sunki kuvion selvittämiseen.
Että ihan tolla sun asenteella ei mun mielestä oo soveliasta edetä. (että tässä nyt ihan syytöntä ja
viatonta raukkaa kiusataan) Varas ja rattijuoppo!
Ihan en ymmärrä tätä itkua ja sitten porukka kilvan lohduttaa ja haukkuu poliisia.
Jos sul ei ois noita aiempia sekoiluja, ei varmaan tän viestiketjun aloittamiseenkaan ois ollu syytä.
Todennäköisesti pyörit edelleen enempivähempi rikollispiireissa ja sitäkautta homma kussu.
Vai mites onnistuit polliisit kotiis saamaan, et kommentoinut kyselyihin aiheesta?
Mutta oikein mukavaa kevättä muuten toivottaen:
pilviveikko