Postin turvallisuus
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Postin turvallisuus
Onko siemeniä turvallista vastaanottaa omaan osotteeseen ja mitenkä noita tarkkaillaa, onko kukaa koskaa jöääny kiinni siitä että on tulossa siemeniä. Onko ihan täysin turhaa kuunmotella jostain tollasesta?
Re: Postin turvallisuus
persus kirjoitti:Onko siemeniä turvallista vastaanottaa omaan osotteeseen ja mitenkä noita tarkkaillaa, onko kukaa koskaa jöääny kiinni siitä että on tulossa siemeniä. Onko ihan täysin turhaa kuunmotella jostain tollasesta?
Tilasin kerran siemeniä hollannista. Poliisit nappas mun tilauslähetyksen netin kautta, vaikka mulla on kaikki torjunnat päällä. Muutama päivä meni, ni ne tuli ja ratsas koko kämpän, ja samalla porukoittenki asunnon. Sit kyllä vitutti. Se on riskialtista tilata simeniä, suosittelen varovaisuutta.
Ps. https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=27163&highlight=siemeni%E4
Kauas on pitkä matka
persus kirjoitti:nii en meinannu tilaamista vaa foorumilaiselta.
Ei sitä voi koskaan tietää. Mutta sen perusteella kannattaa ostaa, ketkä on sellaisa "tuttuja kasvoja" täällä.
Mutta ei sekään aina varmaa ole.
Koska kuitenkin siementen ostaminen on laillista, niin tuskin siitä mitään sen kummempaa tulee. Varmaan poliiseilla riittää intoa alkaa ratsaamaan sen perusteella, että jos joku on ostanut siemeniä.
Kauas on pitkä matka
- weedfarmer-
Kyselet sellasilta, kellä on joku 420 viestii kirjotettuna tai kattele tuolt basaarista jotai?
onnea siementen metsästykseen!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Fade kirjoitti:...
Tilasin kerran siemeniä hollannista. Poliisit nappas mun tilauslähetyksen netin kautta, vaikka mulla on kaikki torjunnat päällä. Muutama päivä meni, ni ne tuli ja ratsas koko kämpän, ja samalla porukoittenki asunnon. Sit kyllä vitutti. Se on riskialtista tilata simeniä, suosittelen varovaisuutta.
Ps. https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=27163&highlight=siemeni%E4
Niin löysivätkö sitten jotain laitonta ratsioissa?
Eihän pelkässä siementen tilaamisessa mitään laitonta ole. Ja vaikken lakia pahemmin tunnekaan, niin voisin vaikka vannoa että poliisi on tällaisella menettelyllä syyllistynyt virkavirheeseen. Itse ainakin tekisin tutkintapyynnön asiasta. Omaasi ja vanhempiesi yksityisyydensuojaa on loukattu aika rankasti ilman mitään näyttöä rikollisesta toiminnasta.
Kenguru kirjoitti:Niin löysivätkö sitten jotain laitonta ratsioissa?
Eihän pelkässä siementen tilaamisessa mitään laitonta ole. Ja vaikken lakia pahemmin tunnekaan, niin voisin vaikka vannoa että poliisi on tällaisella menettelyllä syyllistynyt virkavirheeseen. Itse ainakin tekisin tutkintapyynnön asiasta. Omaasi ja vanhempiesi yksityisyydensuojaa on loukattu aika rankasti ilman mitään näyttöä rikollisesta toiminnasta.
Hei, nyt pientä pilkettä silmäkulmaan! Se oli joke joke
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Kauas on pitkä matka
Duh, ja minä kun luulin ymmärtäväni sarkasmia paremmin kuin useimmat muut
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Kylläpä nyt nolottaa.
Kenguru kirjoitti:...
Duh, ja minä kun luulin ymmärtäväni sarkasmia paremmin kuin useimmat muut
Kylläpä nyt nolottaa.
Sama täällä.
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
![D'oh :doh:](./images/smilies/doh.gif)
Eiköhän se siementen tilaus ihan turvallista ole. En ole koskaan kuullutkaan, että poliisi siemenkauppaa seuraisi ja sitä kautta puuttuisi asiaan tms.
Vähän eri asia tämä.. Jos laittaa kannabista kirjekuoreen niin saako poliisi avata kuoren? Eikö se riko kirjesalaisuutta? Vai mitä laki sanoo tälläisissä tapauksissa? Missä menee kirjesalaisuuden raja jos epäillään rikosta?
Jos yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin kuinka montaa sanaa elokuva vastaa?
Ihan turhaan kuumottelet, olen viime kuun aikana tilannut 3a eri siementä. Sensi Seedsistä WW ja Purple haze, serious seedistä Chronic. Ja tilasin lyhyellä aikavälillä joka voisi vaikuttaa epäilyttävältä ja ei ongelmia. Sensistä tuli suoraan laatikkoon postikuori ja serioukselta lappu jolla noudettiin postista. Siemenet on ihan laillisia suomessa, turhaan kuumotat.
- Get Stoned
Hmm.. Olenko nyt siis ymmärtänyt jotain väärin? Silloin kun tuli se laki voimaan että edes kannabiksen kasvatukseen tarkoitetut ruukut etc. ovat laittomia, niin eikö siemeniin kohdistunut mitään lakimuutosta silloin? Voi olla että olen lukenut jostain huonosta lähteestä tämän tiedon mutta itse olen elänyt siinä uskossa pari kuukautta että siemenetkin ovat tämän uuden lain mukaan laittomia.
Miten on?![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Miten on?
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Kyl ihmiset alkaa pikku hiljaa pakosti tajuu et ekaan kannabispiikkiin ei välttämättä edes kuole.
-
Get Stoned kirjoitti:Hmm.. Olenko nyt siis ymmärtänyt jotain väärin? Silloin kun tuli se laki voimaan että edes kannabiksen kasvatukseen tarkoitetut ruukut etc. ovat laittomia, niin eikö siemeniin kohdistunut mitään lakimuutosta silloin? Voi olla että olen lukenut jostain huonosta lähteestä tämän tiedon mutta itse olen elänyt siinä uskossa pari kuukautta että siemenetkin ovat tämän uuden lain mukaan laittomia.
Miten on?
No itse ainakin tilaan mun marsulle niitä siemeniä.
-
Kit Carson kirjoitti:...
No itse ainakin tilaan mun marsulle niitä siemeniä.
Just kattelin sitarissa lintujen siemensekotusta ja siinä oli tuoteselosteenkin mukaan hampunsiemeniä,et ihan laillista tavaraa.
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector
onko ne siemensekoitukses olevat siemenet kuituhampun siemeniä vai ihan kunnollisia?
humppari kirjoitti:onko ne siemensekoitukses olevat siemenet kuituhampun siemeniä vai ihan kunnollisia?
Yleensä ne on just sitä überskunkia, mistä nykyään niin kohistaan. Jopa siemenet sisältävät niin paljon thc:a, että linnut lentelevät pilvessä miten sattuu.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!
-
Kumimies kirjoitti:...
Yleensä ne on just sitä überskunkia, mistä nykyään niin kohistaan. Jopa siemenet sisältävät niin paljon thc:a, että linnut lentelevät pilvessä miten sattuu.
Samaa tavaraa mitä Keravalla pyörii!
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
Linnunsiemen hamput ovat kuulemma monsteri kokoisia ja pamput niin tahmeita, että kerran hipaistessakin jää käsi niin pahasti jumiin, että on pakko leikata koko kasvi nurin.
#Kröhöm#, mikäli kuituja tai ihanan ravitsevaa öljyä kaipaat, tämä lajike sopii täysin sinun tarpeisiisi.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
#Kröhöm#, mikäli kuituja tai ihanan ravitsevaa öljyä kaipaat, tämä lajike sopii täysin sinun tarpeisiisi.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.