Kuva

Postin turvallisuus

Kysy hampuusilta. Alue, jonne voi kirjoittaa rekisteröitymättä.
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!

Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:

Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
persus

Postin turvallisuus

ViestiKirjoittaja persus » 28.11.2007 16:16

Onko siemeniä turvallista vastaanottaa omaan osotteeseen ja mitenkä noita tarkkaillaa, onko kukaa koskaa jöääny kiinni siitä että on tulossa siemeniä. Onko ihan täysin turhaa kuunmotella jostain tollasesta?

Fade
1 tähti
1 tähti

Re: Postin turvallisuus

ViestiKirjoittaja Fade » 28.11.2007 16:23

persus kirjoitti:Onko siemeniä turvallista vastaanottaa omaan osotteeseen ja mitenkä noita tarkkaillaa, onko kukaa koskaa jöääny kiinni siitä että on tulossa siemeniä. Onko ihan täysin turhaa kuunmotella jostain tollasesta?

Tilasin kerran siemeniä hollannista. Poliisit nappas mun tilauslähetyksen netin kautta, vaikka mulla on kaikki torjunnat päällä. Muutama päivä meni, ni ne tuli ja ratsas koko kämpän, ja samalla porukoittenki asunnon. Sit kyllä vitutti. Se on riskialtista tilata simeniä, suosittelen varovaisuutta.

Ps. https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=27163&highlight=siemeni%E4
Kauas on pitkä matka

persus

ViestiKirjoittaja persus » 28.11.2007 16:28

nii en meinannu tilaamista vaa foorumilaiselta.

Fade
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Fade » 28.11.2007 16:35

persus kirjoitti:nii en meinannu tilaamista vaa foorumilaiselta.

Ei sitä voi koskaan tietää. Mutta sen perusteella kannattaa ostaa, ketkä on sellaisa "tuttuja kasvoja" täällä.
Mutta ei sekään aina varmaa ole.

Koska kuitenkin siementen ostaminen on laillista, niin tuskin siitä mitään sen kummempaa tulee. Varmaan poliiseilla riittää intoa alkaa ratsaamaan sen perusteella, että jos joku on ostanut siemeniä.
Kauas on pitkä matka

weedfarmer-

ViestiKirjoittaja weedfarmer- » 28.11.2007 17:38

Kyselet sellasilta, kellä on joku 420 viestii kirjotettuna tai kattele tuolt basaarista jotai? :D onnea siementen metsästykseen!

Kenguru

ViestiKirjoittaja Kenguru » 30.11.2007 12:45

Fade kirjoitti:...

Tilasin kerran siemeniä hollannista. Poliisit nappas mun tilauslähetyksen netin kautta, vaikka mulla on kaikki torjunnat päällä. Muutama päivä meni, ni ne tuli ja ratsas koko kämpän, ja samalla porukoittenki asunnon. Sit kyllä vitutti. Se on riskialtista tilata simeniä, suosittelen varovaisuutta.

Ps. https://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=27163&highlight=siemeni%E4

Niin löysivätkö sitten jotain laitonta ratsioissa?

Eihän pelkässä siementen tilaamisessa mitään laitonta ole. Ja vaikken lakia pahemmin tunnekaan, niin voisin vaikka vannoa että poliisi on tällaisella menettelyllä syyllistynyt virkavirheeseen. Itse ainakin tekisin tutkintapyynnön asiasta. Omaasi ja vanhempiesi yksityisyydensuojaa on loukattu aika rankasti ilman mitään näyttöä rikollisesta toiminnasta.

Fade
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Fade » 30.11.2007 13:09

Kenguru kirjoitti:Niin löysivätkö sitten jotain laitonta ratsioissa?

Eihän pelkässä siementen tilaamisessa mitään laitonta ole. Ja vaikken lakia pahemmin tunnekaan, niin voisin vaikka vannoa että poliisi on tällaisella menettelyllä syyllistynyt virkavirheeseen. Itse ainakin tekisin tutkintapyynnön asiasta. Omaasi ja vanhempiesi yksityisyydensuojaa on loukattu aika rankasti ilman mitään näyttöä rikollisesta toiminnasta.

Hei, nyt pientä pilkettä silmäkulmaan! Se oli joke joke :laugh:
Kauas on pitkä matka

Kenguru

ViestiKirjoittaja Kenguru » 30.11.2007 13:26

Duh, ja minä kun luulin ymmärtäväni sarkasmia paremmin kuin useimmat muut :)

Kylläpä nyt nolottaa.

wit

ViestiKirjoittaja wit » 30.11.2007 13:34

Kenguru kirjoitti:...

Duh, ja minä kun luulin ymmärtäväni sarkasmia paremmin kuin useimmat muut :)

Kylläpä nyt nolottaa.

Sama täällä. :laugh: Sen kummemmin miettimättä luulin tosijutuksi. :doh:

Eiköhän se siementen tilaus ihan turvallista ole. En ole koskaan kuullutkaan, että poliisi siemenkauppaa seuraisi ja sitä kautta puuttuisi asiaan tms. :)

pexi

ViestiKirjoittaja pexi » 2.12.2007 15:37

Vähän eri asia tämä.. Jos laittaa kannabista kirjekuoreen niin saako poliisi avata kuoren? Eikö se riko kirjesalaisuutta? Vai mitä laki sanoo tälläisissä tapauksissa? Missä menee kirjesalaisuuden raja jos epäillään rikosta?
Jos yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa niin kuinka montaa sanaa elokuva vastaa?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 6.12.2007 12:52

Ihan turhaan kuumottelet, olen viime kuun aikana tilannut 3a eri siementä. Sensi Seedsistä WW ja Purple haze, serious seedistä Chronic. Ja tilasin lyhyellä aikavälillä joka voisi vaikuttaa epäilyttävältä ja ei ongelmia. Sensistä tuli suoraan laatikkoon postikuori ja serioukselta lappu jolla noudettiin postista. Siemenet on ihan laillisia suomessa, turhaan kuumotat.

Get Stoned

ViestiKirjoittaja Get Stoned » 6.12.2007 14:14

Hmm.. Olenko nyt siis ymmärtänyt jotain väärin? Silloin kun tuli se laki voimaan että edes kannabiksen kasvatukseen tarkoitetut ruukut etc. ovat laittomia, niin eikö siemeniin kohdistunut mitään lakimuutosta silloin? Voi olla että olen lukenut jostain huonosta lähteestä tämän tiedon mutta itse olen elänyt siinä uskossa pari kuukautta että siemenetkin ovat tämän uuden lain mukaan laittomia.
Miten on? :think:
Kyl ihmiset alkaa pikku hiljaa pakosti tajuu et ekaan kannabispiikkiin ei välttämättä edes kuole.

Kit Carson

ViestiKirjoittaja Kit Carson » 7.12.2007 11:14

Get Stoned kirjoitti:Hmm.. Olenko nyt siis ymmärtänyt jotain väärin? Silloin kun tuli se laki voimaan että edes kannabiksen kasvatukseen tarkoitetut ruukut etc. ovat laittomia, niin eikö siemeniin kohdistunut mitään lakimuutosta silloin? Voi olla että olen lukenut jostain huonosta lähteestä tämän tiedon mutta itse olen elänyt siinä uskossa pari kuukautta että siemenetkin ovat tämän uuden lain mukaan laittomia.
Miten on? :think:

No itse ainakin tilaan mun marsulle niitä siemeniä.

Kukkailija

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 7.12.2007 11:49

Kit Carson kirjoitti:...

No itse ainakin tilaan mun marsulle niitä siemeniä.

Just kattelin sitarissa lintujen siemensekotusta ja siinä oli tuoteselosteenkin mukaan hampunsiemeniä,et ihan laillista tavaraa. :)
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;
sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

humppari

ViestiKirjoittaja humppari » 15.12.2008 6:16

onko ne siemensekoitukses olevat siemenet kuituhampun siemeniä vai ihan kunnollisia?

Kumimies
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Kumimies » 15.12.2008 9:35

humppari kirjoitti:onko ne siemensekoitukses olevat siemenet kuituhampun siemeniä vai ihan kunnollisia?

Yleensä ne on just sitä überskunkia, mistä nykyään niin kohistaan. Jopa siemenet sisältävät niin paljon thc:a, että linnut lentelevät pilvessä miten sattuu.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!

Kukkailija

ViestiKirjoittaja Kukkailija » 15.12.2008 9:49

Kumimies kirjoitti:...

Yleensä ne on just sitä überskunkia, mistä nykyään niin kohistaan. Jopa siemenet sisältävät niin paljon thc:a, että linnut lentelevät pilvessä miten sattuu.

Samaa tavaraa mitä Keravalla pyörii!
"Siinä sä staijaat, vedät yrteistäsi tuoksut;

sielulle piirrät aamuruskot" -Hector

alibaba8
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja alibaba8 » 15.12.2008 11:41

Linnunsiemen hamput ovat kuulemma monsteri kokoisia ja pamput niin tahmeita, että kerran hipaistessakin jää käsi niin pahasti jumiin, että on pakko leikata koko kasvi nurin. :wink:

#Kröhöm#, mikäli kuituja tai ihanan ravitsevaa öljyä kaipaat, tämä lajike sopii täysin sinun tarpeisiisi. :wink:
Parasta aikaa on se, kun unohtaa koko kyseisen käsitteen olemassaolon.

Palaa sivulle “Vapaavyöhyke”