![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
eikä ole edes lohduttavia ottaa....
ÄÄLIÖ kirjoitti:Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Vieras kirjoitti:Miten työ ootte toipuneet kasvien ja välineiden menetyksestä? Mie oon oikeesti ihan masentunu, kun vaatehuone huutaa pimeyttä ja kylmyyttä, h-merkki papereissa, kaikki tunnistetiedot kytillä ja niiden kanssa kun on niin hemmetin kivaa aina muutenkin asioida... sakkoja odotellessa ei viitsi edes laskea menetettyjen tavaroiden arvoa! Ottaa niin päähän! Miun rakkaat kasvit on poissa, onko kellään muulla oikeasti aidosti ollut ikävä niitä kasvejaan tilanteessani? Vai oonko mie vaan niin hullu...
eikä ole edes lohduttavia ottaa....
blueberry kirjoitti:Tapauksen jälkeen tein ruman tempun paikallisselle kyttikselle.
sabar kirjoitti:No ootpa herkkä.
Sleeper kirjoitti:Juu, voimia vaanUutta vaan tulemaan, kunhan tilanne rauhoittuu.
...
Tee ensi kerralla ruma temppu eduskuntatalolle, koska poliisi tekee mitä käsketään.
ÄÄLIÖ kirjoitti:Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Vieras kirjoitti:...
kelatkaa jos olisitte 30 vuotta vanhempia. mitä 30 vuoden takanen ratsia jne. on mahdollisesti tuonut tullessa?
itelläni ainakin monen monetuisen vuoden koulutus valuis viemäristä ja opintolainat ei maksettas ainakaan sitä työtä tekmällä. ei olis pahemmin asiaa niille työmarkkinoille. peter toshin legalize it biisin sanat kolahti tuon takia muhun aikoinaan.
NikeMan kirjoitti:Omasta mielestäni kyllä vaikuttaa tuo H-merkintä jos pyrkii/on opettaja? Mutta tämäkin kyllä ystävän kautta kuultua niin korjatkaa jos olen väärässä?
Vieras kirjoitti:...
Vain jos on tuomittu ehdolliseen.
kiljuhanhi kirjoitti:NikeMan kirjoitti:
Omasta mielestäni kyllä vaikuttaa tuo H-merkintä jos pyrkii/on opettaja? Mutta tämäkin kyllä ystävän kautta kuultua niin korjatkaa jos olen väärässä?
Vieras kirjoitti:
Vain jos on tuomittu ehdolliseen.
Käsitinkö nyt siis oikein? Eli H-merkintä rekisterissä ei vaikuta minkään työnhaussa (vai koskeeko ainoastaan opettajaa / opettajaksi pyrkivää ) ja se näkyy ainoastaan vain poliisilla?
Jos joku viitsisi oikaista mulle ku kuullu niin paljon ristiriitaista tietoa asiasta.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa