Antaako naiset helpommin savuissa? :)
Alueen säännöt
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Vapaavyöhyke
Tälle alueelle voi kirjoittaa ilman rekisteröitymistä. Mikäli sinulla on käyttäjätunnus, älä aloita uusia ketjuja tällä alueella. Vapaavyöhyke-nimi ei tarkoita, että tällä alueella keskusteltaisiin vapaasti kaikesta - tämä on edelleen Hamppuforum!
Jotta samoja asioita ei kysyttäisi joka päivä uudelleen, katso ennen viestin lähettämistä löydätkö vastauksen:
- Aloittelijan FAQ
- haku-toiminnolla tai
- Hullu Puutarhuri 2:sta.
- Ei myynti-ilmoituksia. Kaupankäynti vain tunnuksilla Basaarissa.
Jos joku kysyy jotain triviaalia, ÄLÄ VASTAA "lue Hupu / käytä hakua". Käytä itse hakua, minkä jälkeen voit vastata, että haulla/hupusta löytyy, linkkien kera vastauksiin.
Re: Antaako naiset helpommin savuissa? :)
onks tääl jotain homoo porukkaa?
vittu miten voi sammua muijan päälle/alle? Miten voi "nussia" yli 3 min? voi helvetti hankkikaa elämä... Ja ei se ganja potenssia tuhoa?
Moon mitään polttanu ja seisoo niin perkeleesti ja laukeen ainakin parissa minsassa
vittu miten voi sammua muijan päälle/alle? Miten voi "nussia" yli 3 min? voi helvetti hankkikaa elämä... Ja ei se ganja potenssia tuhoa?
Moon mitään polttanu ja seisoo niin perkeleesti ja laukeen ainakin parissa minsassa
homot kirjoitti:onks tääl jotain homoo porukkaa?
Miten voi "nussia" yli 3 min?
siinähän on oikea "GANGSTA "
ja aiheeseen palaten,kasvattakaa bubblegumia,eikös naiset tykänny siitä
Viimeksi muokannut MisterX, 30.10.2004 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yep.
Itse asiassa yllättävän monet lukiotytöt on todella kiinnostuneita
plvenpoltosta. Jos jonkun jätkän tiedetään kasvattavan, se tehoaa
näihin tyttöihin kuin magneetti rautanauloihin. Tytöt tulee jopa itse
ehdottelemaan...
Itse asiassa yllättävän monet lukiotytöt on todella kiinnostuneita
plvenpoltosta. Jos jonkun jätkän tiedetään kasvattavan, se tehoaa
näihin tyttöihin kuin magneetti rautanauloihin. Tytöt tulee jopa itse
ehdottelemaan...
- smoke420joints
joo, no ainakin meidän narttukoira yrittää nylkyttää mun jalkaa, aina kun on 'rängeissä'
Kyllä nuo antaa muutenkin, mutta paukuissa ne oikein kehrää Nolo tilannekkin tuli tässä pikaisesti mieleen. Eräs nainen jollain kumman tavalla onnistui polttamaan mut pöydän alle ja rupesi siinä lämpenemään... Nooh, aina kun se koski mua (vaikka kädestä) ni mä olin jotenkin kosketusherkässä tilassa ja mua rupes kutittaan ihan horsona ja rupes naurattaan! Eihän siitä meinannu tulla mitään kun se repi multa vaatteita päältä ja mä vaan nauraa räkätän kuin hullu
henk.kohtaista kokemusta ei ole, koska tyttöystäväni ei polta ollenkaan mutta luulisin että myös naisilla seksuaaliset halut kasvaa pilvessä, tiedän että minulla ainakin
Every time I plant a seed,
He said kill it before it grow -
He said kill them before they grow.
He said kill it before it grow -
He said kill them before they grow.
ensiksi: älkää nauratko mun kielioppivirheille, mä oon ulkomaalainen!
Naisena voin sanoa että nautin seksistä paaaaljon enemmän kun mä oon pilvessä. En tiedä johtuuko se sukupuolesta, kun aviomieskin on todella kiimainen polttelun jälkeen.
Naisena voin sanoa että nautin seksistä paaaaljon enemmän kun mä oon pilvessä. En tiedä johtuuko se sukupuolesta, kun aviomieskin on todella kiimainen polttelun jälkeen.
hmmm..itse voin ainakin henkilökohtaisesta kokemuksesta sanoa sen verran, että ne "halut" ja se "antaminen" tulevat ihan tilanteen ja mielialan mukaan ja tottakai asiaan vaikuttaa kuka se toinen osapuoli on. Kyllä te hassuja aiheita keksittekin
En tiiä johtuko se silloin kerran siitä, että annoin naispuolisen ystävän polttaa illalla, mutta joka tapauksessa harrastimme seksiä iltamyöhäisellä, ensimmäistä kertaa. Sen ne savut ainakin teki, ettei tytöllä ollu enää kiire mihinkään. Siitä olikin mahdollisuus jatkaa lähikontaktiin jne...
Omalla miehisyydelle sen sijaan polttaminen on teettäny hyvää todistettavasti etenkin kerran kun olin aloittamassa perjantai- tai lauantai-iltaa kavereiden kans poltellen. Ja mukavaa oli. Mutta aivan yllättäen juolahti mieleen että illan vois viettää toisinkin. Olin vastikään tutustunu yhteen tyttöön. Tein sitten täyskäännöksen illan suunnitelmissa ja pyöräilin tytön luo "nukkumaan". Kaverit meinas vaan lähtiessäni, että mikä nyt pojalle tuli.
No, sinne tytön luo päästyäni tuli tosi uros-olo. Tyttö ei tienny että oon polttanu. Luuli että oon kännissä. Tuli sitten kokeiltua kikkoja joista ennen oon vain haaveillu. Rakkauden lihas tuskin oli mitenkään erityisen kova, taisipa olla jopa normaalia pehmeämpi, mutta henkisellä puolella oli vahvuutta aivan hurjasti. Melkoinen fiilis. Eikä tyttö vastustellut, oli vain yllättynyt.
Aamulla tyttö sanoi, että jos susta kerran kännissä tulee noin villi niin mää haluan että sää otat useammin! En alkanu selittään että tuskin se oli känni vaan pilvi. Sitten joskus myöhemmin se saatto yllättäen tarjota mulle viinapulloa kahdestaan ollessamme! Arvailin siitä heti, mikä tytöllä oli mielessä.
Omalla miehisyydelle sen sijaan polttaminen on teettäny hyvää todistettavasti etenkin kerran kun olin aloittamassa perjantai- tai lauantai-iltaa kavereiden kans poltellen. Ja mukavaa oli. Mutta aivan yllättäen juolahti mieleen että illan vois viettää toisinkin. Olin vastikään tutustunu yhteen tyttöön. Tein sitten täyskäännöksen illan suunnitelmissa ja pyöräilin tytön luo "nukkumaan". Kaverit meinas vaan lähtiessäni, että mikä nyt pojalle tuli.
No, sinne tytön luo päästyäni tuli tosi uros-olo. Tyttö ei tienny että oon polttanu. Luuli että oon kännissä. Tuli sitten kokeiltua kikkoja joista ennen oon vain haaveillu. Rakkauden lihas tuskin oli mitenkään erityisen kova, taisipa olla jopa normaalia pehmeämpi, mutta henkisellä puolella oli vahvuutta aivan hurjasti. Melkoinen fiilis. Eikä tyttö vastustellut, oli vain yllättynyt.
Aamulla tyttö sanoi, että jos susta kerran kännissä tulee noin villi niin mää haluan että sää otat useammin! En alkanu selittään että tuskin se oli känni vaan pilvi. Sitten joskus myöhemmin se saatto yllättäen tarjota mulle viinapulloa kahdestaan ollessamme! Arvailin siitä heti, mikä tytöllä oli mielessä.
Vitun hoomt ku on nniin vittun hyvii kommentei ja aiheit. Meitsi lähtee lämittämaän narttujja tötsyl ja viinall. Vittu, saax meitsi aina pesää; saa, kun annan vosuille pilvee ja vinaa. Älkä tulko meitsil heilumaa, voi tula puukost, vittu mä on gangsta.
Huii!
-
Itsepä en ole harrastanut seksiä paukuissa, mut kyllähän sitä kovasti väitetään et savut ja seksi on hyvä yhdistelmä. Itse en kyllä välttämättä heti menisi ihan summamuijalle tarjoon paukkuja sen takii et pääsis naimaan.
Vieras kirjoitti:Kuka_mies kirjoitti:Sitten joskus myöhemmin se saatto yllättäen tarjota mulle viinapulloa kahdestaan ollessamme! Arvailin siitä heti, mikä tytöllä oli mielessä.
JooJoo, voi vittu et oot idiootti! vitun homo! mee kertoo muualle noita kusetuksias homo! pane vaan sitä äitiäs ku muita et saa!
Onko tää nyt sitä puolitotuustulvaa?
- Pilvipossu
Bert kirjoitti:Vieras kirjoitti:Kuka_mies kirjoitti:Sitten joskus myöhemmin se saatto yllättäen tarjota mulle viinapulloa kahdestaan ollessamme! Arvailin siitä heti, mikä tytöllä oli mielessä.
JooJoo, voi vittu et oot idiootti! vitun homo! mee kertoo muualle noita kusetuksias homo! pane vaan sitä äitiäs ku muita et saa!
Se vaan ei oo saanu tarpeeks pillua.
Vaikka ei oliskaan totta, onhan tätäkin ihmeellisempiä tapauksia olemassa josta ei aina kerrota hamppufoorumilla.
Pilvipossu kirjoitti:Bert kirjoitti:Vieras kirjoitti:Kuka_mies kirjoitti:Sitten joskus myöhemmin se saatto yllättäen tarjota mulle viinapulloa kahdestaan ollessamme! Arvailin siitä heti, mikä tytöllä oli mielessä.
Se vaan ei oo saanu tarpeeks pillua.
Vaikka ei oliskaan totta, onhan tätäkin ihmeellisempiä tapauksia olemassa josta ei aina kerrota hamppufoorumilla.
Vapaalla vyöhykkeellä yksi suuri vapaus näyttää olevan, että saa kirjoittaa nimettömänä “vitunhomoa” ym. tosi fiksua tekstiä, niin kuin Anonymous teki. Lienee toisille meistä kovin terapeuttista kun saa v****illa vaikka ei edes tiedä kenelle v****ilee.
Mielestäni jokainen epäilijä voisi miettiä myös, että ehkäpä siellä joku vaan vastaa suoraan siihen kysymykseen, jonka topikin avaaja Kari Runk esitti. Ja jos joku kusettaa tässä topikissa, kusettakoon, antaa olla. Siitä tuskin hyviä fiiliksiä saa sen koommin kusettaja kuin vastauksen kirjoittava v****ilijakaan. Kusetuksen epäilijöille saisi varmaan olla oma palstansa jossa saisi kyseenalaistaa ihan kaiken.
En tiedä, mitä Bert piti siinä puolitotuutena. Ja etenkin puolitotuusTULVAna.
Pilvipossun kirjoittaman tekstin:
,”Vaikka ei oliskaan totta, onhan tätäkin ihmeellisempiä tapauksia olemassa josta ei aina kerrota hamppufoorumilla.”,
sisältö ei tuossa muodossa oikein aukea. Kuitenkin epäilevä asenne paljastuu: “Se ei oo vaan saanu tarpeeks pillua.”
Niin, Pilluahan ei voi väittää koskaan saaneensa liikaa, mutta Pilvipossu: miksi kirjoittaisin tuollaisen tekstin pillunsaamattomuuteeni. Logiikkaa?
Ehkäpä, jos olisin rekisteröitynyt käyttäjä, suhtautuminen kirjoittamisiini olisi hiukan erilaista.
Lopuksi vielä nimimerkille Anonymous: homona tuskin menisin äitiäni panemaan, ehkä kallistuisin isäni puoleen. Eihän tosihomo ketään akkoja pane.
Huoh...Kyllä mieheni saa helpommin sitä kuin "ei-savuissa" ja mä kanssa. Ei tarvitse kuin mainita niin molemmat on ihan oooh... Aistit herkistyy entisestään, kaikki muu unohtuu ja on vaan niin ah.
Jos tää ny taas liitty mihinkään.
Jos tää ny taas liitty mihinkään.
"Tee työtä niin kuin eläisit ikuisesti ja rakasta niin kuin kuolisit huomenna"
- Pilvipossu
Kuka_mies: tarkoitin henkilöä Anonymous kun sanoin että "ei ole saanut tarpeeksi pillua", anteeksi jos tekstini johti väärään.
Riippuu MISt roikkuu.. mutta itte ainakin svuissa flippailen ja katon mieluummin luonto-ohjelmia kuin panisin jotain...jotain...
Haaskalinnut saalistavat siellä missä nähdään nälkää.
Mun seksihaluihin sauhuttelu ei vaikuta juuri ollenkaan.. Imen kyllä paljon kauemmin kun selvinpäin, et kai silläkin sitten jotain vaikutusta on! Minä ainakin annan sitä ennemmin miehelle, jolla on tarjota muutakin kun munaa
liityn tuohon alfredin joukkioon harmaaseen.
Kyllä sitä useemmin tulee katsottua dokkari yms. ohjelma kuin hypättyä sänkyyn oman kullan kanssa. Ei se kyllä siitä johdu että ei himottaisi vaan siitä että kun sitä saa niin ei sitä aina jaksa
Kyllä sitä useemmin tulee katsottua dokkari yms. ohjelma kuin hypättyä sänkyyn oman kullan kanssa. Ei se kyllä siitä johdu että ei himottaisi vaan siitä että kun sitä saa niin ei sitä aina jaksa
En kyllä ole huomannut mitään muutoksia omissa haluissani, kun polttelee. Ehkei ole ollut vielä tarpeeksi vetovoimaista äijää messissä tai sitten ne ovat olleet varattuja.