Kuva

Joukkotunnustus

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
hassupossu

Joukkotunnustus

ViestiKirjoittaja hassupossu » 6.1.2010 16:45

Tämä on joukkotunnustusketju. Nyt voit joukkotunnustaa poliisiaseman sijaan kätevästi kotoakäsin.
Huom! Ketju on tarkoitettu joukkotunnustamiseen, ei keskusteluun.

Aloitan: Olen tehnyt huumausaineen käyttörikoksen kannabiksella.

Kuva

Ylläpidon huomautus:
tämä on "virallinen" joukkotunnustusketju ja siksi tätä ei liitetä aiempiin aihetta sivunneisiin.
Ketju ei ole myöskään tarkoitettu karmoitettavaksi, joten älkää jakako viesteille karmaa. Kiitos!

ZippaZappa
1 tähti
1 tähti

Re: Joukkotunnustus

ViestiKirjoittaja ZippaZappa » 6.1.2010 17:41

(Kuva- ja tekstipäivitystä)

Kuva

Hei
Olen Toni, vähän sieltä sun täältä, tällä hetkellä Tampereelta.
Pari vuosikymmentä sitten tulin tähän maailmaan häiritsemään auktoriteetteja ja tuomaan buddhalaisen anarkian ilosanomaa kansalle.

Huumausainerikoksia olen harastanut neljätoistavuotiaasta penikasta asti, kaikkea mahdollista valmistuksesta jakeluun ja käytöstä rikokseen yllyttämiseen.
Myös jatkossa aion jatkaa tätä rakasta harrastusta ja sen jakamista muiden kanssa.
Toivon olevani esimerkki ihmisille jotka eivät ole vielä kasvatuskaapistaan ulos uskaltaneet tulla.
Onko pari sakkoa ja nöyryytys yhteiskunnan toimesta niin suuri asia että se peittoaa vapauden, kysynpä vain?

None but ourselves can free our minds
Viimeksi muokannut ZippaZappa, 13.10.2010 18:09. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

hasakasa

ViestiKirjoittaja hasakasa » 7.1.2010 12:29

Tunnustan kaiken... olen rikollinen... mutta tätä harrastusta en lopeta!

Kuva

Kuva on n. 25v sitten otettu.
Cannabis Connecting People

mushi86

ViestiKirjoittaja mushi86 » 7.1.2010 13:25

Yhteiskunnan vihollinen numero yksi.
Paatunut hipinretku ja rikollinen. Telkien taakse saattaminen tulee olla society priorities -listan mukaisesti ensimmäisellä sijalla.

Kuva

Addic
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Addic » 16.1.2010 17:24

Jatketaan tunnustuksien ketjua. Kaikki mukaan!

"Emancipate yourselves from mental slavery. None but ourselves can free our minds."

Tunnustan:

Olen käyttänyt laittomasti kannabista sairauteni hoidossa useamman vuoden ajan. Aion jatkaa tätä niin kauan kuin kykenen, kunnes saan lääkekannabisreseptin, tai kunnes elämä minut jättää.

Kuva

LadyDilemma

ViestiKirjoittaja LadyDilemma » 16.1.2010 17:25

Minä aloitin kannabiksen käytön vuonna 2006, enkä aio lopettaa. Aion myös aktiivisesti edistää kannabiksen laillistamista kaikin lain suomin keinoin.

Kuva

J.K. Olen tuo oikeanpuolimmainen henkilö.
Lisäksi puutarhalapio tuomittiin menetettäväksi valtiolle rikoksentekovälineenä

Akiwanker

ViestiKirjoittaja Akiwanker » 16.1.2010 23:12

Kuvalinkki

Eli kun tuo ketju meni kai sitten karmahuorailun puolelle, niin tähän sitten myös oma pärstä yms.

Elieli.
Nimeni on Aki Laurila.
Huonolla menestyksellä kasvatellut kannabista noin 2 vuotta.
Poltellut noin 15 vuotiaasta asti.
Asun Helsingissä.
En hae karmaa, enkä myöskään halua että hihasta tullaan nykimään "onko savuja?". Ihan vain sen takia koska luultavimmin savuja ei ole. (paitsi tupakan muodossa)
Olen myös alkoholisti. Tai päihderiippuvainen. Miten vain haluaa luokitella. Kannabiksesta sen verran että se lievimmästä määrin "koukuttava" ja haitallinen. (Tutkimuksia ja itseopiskelua tehneenä)
Jos tämän myötä poliisit tulevat oven taakse(tai läpi), niin toivoisin että toisivat edes pikakahvia. kahvinkeittimeni meni tossa viikko sitten rikki. Veden saan keitettyä kattilassa.
Kiitos.

Edittinä typoja ja aivopieruja(typoja kai nekin.) lukekaa prkl rivien välistä, ilmaisutaitoni kusee. =P

Juniper

ViestiKirjoittaja Juniper » 20.1.2010 14:07

Savolainen immeinen tunnustaa tehneensä huumausainerikoksen ja aion tehdä vielä monesti vielä jatkossa.
Lyhyesti virsi kaunis..

Kuvalinkki

Budi Jet

Tunnistaudun

ViestiKirjoittaja Budi Jet » 21.1.2010 0:21

Hei! Olen Tuomas 27v Tampereelta, ammatiltani puutarhuri. Käytän kannabista säännöllisen epäsäännöllisesti, lähinnä lääkinnälliseen käyttöön. Jostain omituisesta syystä ylläpito on lukinnut "virallisen" tunnustautumistopicin, joten piti sitten tehdä oma ketju tätä varten. Poliiseille tervetuloa, tarjoan kahvit ja tietenkin donitsit, alkaa vituttamaan koko kieltolakipelleily siinä määrin että eipä vois enään juuri vähempää kiinnostaa.

Kuva

Ps. "pilluviikset" ei oo aidot, naamiaisista tuo kuva. Huumesätkä sen sijaan on aito, ja hyvää oli.
Kukka huulessa, myötätuulessa

katalanala
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja katalanala » 30.1.2010 13:46

Moi, olen epävirallinen lääkekäyttäjä. (Epävirallinen koska kannabista ei Suomessa ole indikoitu diagnoosini mukaisen vaivan hoitoon.)

[img=left]http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs106.snc3/15366_103964709620451_100000207679420_104582_4114295_n.jpg[/img]

Miffy
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Miffy » 5.2.2010 17:35

Kuva

Moi, oon Milla Jaakkola ja olen rikkonut Suomen lakia käyttämällä kannabista.

(Olen kertonut jopa lastensuojeluviranomaisille asian suoraan. He ovat joutuneet toteamaan ettei lapsen kasvuolosuhteissa ole moittimista.)

Rauno

ViestiKirjoittaja Rauno » 29.4.2010 17:56

Kuva

Moi, olen Juho ja kannabiksen kasvattamista olen harrastanut vuodesta 2008.
Samaan aikaan aloitin myös polttamaan kannabista, omasta sadosta tottakai.
Ja nyt mainitsen jo kaikille lokeille, jotka tunnistaa kuvasta; "Ei heru!" :D
Kaikki tälle foorumille kirjoittamani tarinat perustuvat fiktioon. Kuvat olen joko kopioinut internetistä tai muokannut yhdistelemällä useita kuvia.

katalanala
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja katalanala » 19.5.2010 19:49

Itseriittoisesti lisään vielä toisen viestin tähän ketjuun sillä laitoin avatariksi oman naaman. Ja vieläpä hamppumarssilta...

SHIRF
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja SHIRF » 25.5.2010 22:21

katalanala kirjoitti:Itseriittoisesti lisään vielä toisen viestin tähän ketjuun sillä laitoin avatariksi oman naaman. Ja vieläpä hamppumarssilta...

Ihan kiva pärstä on, mutta kyllä se tuolla ekassakin viestissä on :)

Asiaan:

Kuva
Olen Jyri ja olen tehnyt huumausaineen käyttörikoksen ja huumausainerikoksen kasvatuksen merkeissä. Tein rikokset täydessä ymmärryksessä*, kenenkään pakottamatta ja tarkkaan harkiten. Anelen, tule poliisi hakemaan tämä paatunut rikollinen saastuttamasta katuja olemassaolollaan.

(*Ajoittain saatoin olla kyllä huumaantuneena, mutta tämäkään ei saanut minua lopettamaan lain rikkomista)
Ei se ollutkaan vaarallista, vaan suorastaan jopa nautinnollista.

hessuk

ViestiKirjoittaja hessuk » 27.5.2010 23:17

Olen Henri Espoosta ja olen rikkonut lakiamme vuodesta 2006 asti.

Kuva

Tepsteri

ViestiKirjoittaja Tepsteri » 16.6.2010 15:23

Ihminen teki lait.
Luoja teki yrtin.
Kumpaa ite uskoisit?

Kuva
cannabush does not kill
georgewbush does

deosfipan
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja deosfipan » 19.6.2010 9:41

Kuva

Olen syyllistynyt huumausainerikokseen, ja aion tehdä näin jatkossakin.
Haluan myös edistää kannabiksen laillistamista kaikin keinoin. :guru:
one life, live it

sabar

ViestiKirjoittaja sabar » 7.9.2010 20:29

Kuva

Rikkonut lakia 9 vuotta ja tulen rikkomaan tulevaisuudessakin. :pimp:
Viimeksi muokannut sabar, 24.4.2011 14:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Lazla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Lazla » 28.9.2010 3:42

Kuva

Hei!
Olen Ville ja asun tällä hetkellä harjavallassa.
Olen lain mukaan vaarallinen rikollinen, Minut määritellään tähän kastiin koska...
Olen polttanut Kannabista ( Käyttö-rikos)
Olen tarjonnut Kannabista usealle henkilölle (huumausaine-rikos)
Olen myös useasti kuljettanut Kannabista mukanani ja vienyt sitä toisille paikkakunnille( Levitys rikos)
Olen useasti rakentanut tai tehnyt Kannabiksen polttoon tarkoitettuja välineitä. ( Huumausaine-rikos luulisin)
Olen myös levittäny Kannabiksen polttoon tarkoitettuja välineitä. ( Huumausaine-rikos luulisin)
Olen useasti rakentanut tai tehnyt välineitä joilla on tarkoitus kasvatta Kannabista.( Huumausaine-rikos luulisin)
Minulla on myös suunnitelmia kasvattaa Kannabista jatkossa, sekä rakentaa sen käyttöön ja kasvatukseen tarkoitettuja välineitä

Koen itse suomen "LAIN" täysin perseilyksi jonka eettiset ja moraaliset arvot ovat jopa melkein niin pahoja että ne tehneen kuuluisi saada
kuolemantuomio( Jota vastustan muuten jyrkästi)
esimerkki hulluudesta:
Ryötön, ilkivallan, Murhan, Pahoinpitelyn EIKÄ EDES PEDOFIILIAN suunnittelu ole rikos, Mutta jos muovaat/ostat saviruukun ja suunnittelet kasvattavasi siinä
Kannabista syyllistyt rikokseen....Mietikääpä sitä
"People look strange, When youre a stranger"

eraserhead

ViestiKirjoittaja eraserhead » 4.11.2010 21:17

Kuva

OLEN NISTI JA RIKOLLINEN. VAROKAA.

Palaa sivulle “Politiikka ja media”