Ketkä tulossa Tampereen hamppumarssille 2005?
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Ketkä tulossa Tampereen hamppumarssille 2005?
minä ainakin...
muita?
Kertokaas vielä että mones kerta on.
Itselleni on ensimmäinen.
muita?
Kertokaas vielä että mones kerta on.
Itselleni on ensimmäinen.
Re: Ketkä tulossa Tampereen hamppumarssille 2005?
niin,
itseä kiinnostaisi kovasti marssia hampun kotikasvatuksen puolesta mutta vähän ristiriitaiset tunteet. kuitenkin on liikaa elämässä menetettävää yhden marssin takia. esim suhteet lähisukulaisiin saattaisivat olla koetuksella hieman liikaa.
itselle on ihan sama vaikka poliisit tulisivat ja veisivät siperiaan mutta äitille en halua taakkaa harteille.
itseä kiinnostaisi kovasti marssia hampun kotikasvatuksen puolesta mutta vähän ristiriitaiset tunteet. kuitenkin on liikaa elämässä menetettävää yhden marssin takia. esim suhteet lähisukulaisiin saattaisivat olla koetuksella hieman liikaa.
itselle on ihan sama vaikka poliisit tulisivat ja veisivät siperiaan mutta äitille en halua taakkaa harteille.
banned
Ainahan voit ostaa vapputorilta naamarin ja käyttää sitä. Se ei ole laitonta ellet selkeästi näytä siltä, että aiot riehua.
w
w
imho
lol
omg
lol
omg
Tulisin viivana, salamana tai jopa kakkana, mutta kun on muuta menoa.
Simpura.
Simpura.
aika kuluu kuin siivilä
- HiljainenHippi
Mä...vähän jännittää,eka kerta. Ei niinkään että joku tunnistais vaan uudet hipit,eihän niistä koskaan tiedä
Kun olet altaan pituinen,niin sen uiminen päästä päähän nollassa sekunnissa ei ole mikään ennätys.
- Gethsemane
Marssille tullaan jos pääsen. lipun vois äkkiä tilata viä.
tuun sitteku junal täst pääsee... olishan sekiva päästä moiseen...mutta ku ei omaa autoo ni hiljast o....brööö pidän oman marssin täs pitäjäs...
-
Tulossa ollaan. Toista kertaa.
mäkin tuun, ensimmäistä kertaa.
kahtena kertana olen turussa marssinut ja kahtena tampereella. ja tänäkin vuonna aion marssia tampereella
kasvin ei pitäisi olla laiton!
- Taika Ninja
Mä dokaan ja narkkaan! marssikaa te
Ah ei vaan, oishan se ihan jees tapa käyttää iltapäivänsä, mut nihkeetä yksinään lähteä niin en oo tulos.
Ah ei vaan, oishan se ihan jees tapa käyttää iltapäivänsä, mut nihkeetä yksinään lähteä niin en oo tulos.
(fatcrackwhore) TaikaTaikina: ei se paranna kenenkään elämää että sä jauhat täällä paskaa ;F
(fatcrackwhore) itseasiassa se PILAA mun elämän.
(fatcrackwhore) voisitko poistua?
(fatcrackwhore) itseasiassa se PILAA mun elämän.
(fatcrackwhore) voisitko poistua?
Yksinään? Älä viitti, tuu mukaan niin kyllä seuraa löytyy. Ei tarvi yksinäs ku päästä Hämeenpuistoon asti. Äläkä unohda marssien jatkoja tai jatkojen jatkoja ...
w
w
imho
lol
omg
lol
omg
Mä tulen mieheni kanssa... Tää on meidän eka kerta...
2 kertaa marssinu Turussa, 2 kertaa Tampereella. Tänä vuonna Tampereen marssille, onhan se tärkeä tapahtuma..
No ainakin Tampereella olen, notta mikä ettei. Illalla sitten jotakin miittiä siellä puistoos.
Friend of the devil
Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.
Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”