toivottavasti markus selvis himaan asti, juoksi alasti pitkin kallion katuja vähän myöhemmin illalla

Kippari kirjoitti:http://mikkosaarinen1.puheenvuoro.uusisuomi.fi/167159-huumemarssi
EDIT: Tätä voisi joku asiaan vihkiytynyt levittää LGBT foorumeille ja vihjata samalla että ehkä kannattaisi käydä ruksimassa aloite 703.
Saataisiin ne parituhatta latenttia kannatusta kuleksimasta siltä porukalta joka viime vuonna äänesti "Tahdon".
****** kirjoitti:Itse osallistun sitten kun marssimassa on tuhat ihmistä.
****** kirjoitti:...
Onko sulla parempia ehdotuksia saada enemmän porukkaa marssiin?
****** kirjoitti:Itse osallistun sitten kun marssimassa on tuhat ihmistä.
Gugu kirjoitti:...
Juuri tällaisten henkilöiden takia kansalaisaloitteestakin jää ainakin satoja ellei tuhansia nimiä uupumaan! "Kirjoitan sitten kun 24999 nimeä on saatu kasaan"
Ja suurin syy marssittomuuteeni on ettei tommosesta ole ollu/tule olemaan mitään merkitystä.
Turhaa sä mua syytät mistään. Se että kannattaa jotain ajatusta ei tarkoita sitä että pitää tehdä kaikkensa asian eteen.
Varsinkin jos kokee asian turhaksi tai epämiellyttäväksi. Marssikoon ken tahtoo.
Lopettakaa se kiukuttelu, tehkää jotain viisasta ja antakaa ihmisten itse päättää mitä tekee.
On eria asia tiedottaa asioista mihin on mahdollista ottaa osaa kuin halveksua ja kiihkouskovaisesti tuputtaa.
****** kirjoitti:Kyllä, joukossa on voimaa.
tissitimo kirjoitti:Tuleeko Helsingin tapahtumasta kuvia johonkin?
Kyllä, joukossa on voimaa.
Tuskin hamppuforumillekaan olisin rekisteröitynyt jos käyttäjiä olisi tusinan verran.
Olen kyllä allekirjoittanut aloitteen 703, mutta sama asia pätee siihenkin.
Eli turhaa sen tein koska ei siitä ole mitään hyötyä.
Gugu kirjoitti:...
Eli elät ja menet joukon mukana? Ihan sama haluatko, kiinnostaako sinua jne. jokin asia niin lähdet mukaan kunhan porukkaa on messissä. Jos tuhat ihmistä on raiskaamassa vastasyntynyttä lasta niin lähdet mukaan, koska porukkaa on kuitenkin niin paljon mukana niin pakkohan se on.![]()
Ja kuten Kippari tuossa mainitsikin niin tuon kansalaisaloitteen allekirjoittaminen ei todellakaan ole turhaa vaikka niitä 25000 nimeä ei tulisikaan täyteen niin onhan aihe saanut julkista positiivisuutta aloitteen ansiosta ja tänä vuonna en itsekään oolut marssissa mukana, mutta pointsit niille jotka olivat! Nykynuoriso (oletettavasti myös sinä) odottavat, että kaikki asiat tulisivat valmiina tarjottimella heti... Työtä ei tehdä minkään asian eteen.
Kippari kirjoitti:Sinähän tässä halveksivasti suhtauduit kun vähättelit hamppumarssin merkitystä.
Ei siinä mitään että ei osallistu marssille. En minäkään osallistunut mutta en sentään tule tänne haukkumaan niitä jotka osallistui.
****** kirjoitti:
Onko sulla parempia ehdotuksia saada enemmän porukkaa marssiin?
En vain näe siinä mitään eroa onko siellä 50 vai 50 ja minä.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa