Mitä olet tehnyt "kannabiksen hyväksi"? :)
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Mitä olet tehnyt "kannabiksen hyväksi"? :)
Olen kirjoitellut asiallisia vastauksia ja mielipiteitä hamppufoorumiin asioista, joista olen tiennyt tai luullut tietäväni jotain.
Tuossahan tuo lukeekin muutama päivä sitten saamassani kupongissa varsin selvästi:
Huumausainerikoksen edistäminen, S******** on huumausaineen laitonta viljelyä varten
luovuttanut useille henkilöille kannabiskasvin siemeniä tietäen, että niitä käytettäisiin tähän
toimintaan.
S******** on esitutkinnassa tunnustanut teon.
En kylläkään tunnustanut luovuttaneeni useille henkilöille vaan yhdelle anonyymille henkilölle
, pitääkin tästä muistaa mainita tuossa kuukauden kuluttua kun kokoonnumme käräjäoikeuden edustajien kanssa miettimään että mitäs sitä taas tulikaan tehtyä.
Sattuuko muuten joku täällä osata kertoa että millaisia sanktioita moisesta edistämisestä on tavattu jaella? Sanomattakin lienee selvää että myös huimausainerikos on samaisessa kupongissa mainittu 4 kasvin kasvattamisesta johtuen.
Onneksi niistä kasveista on todisteina valokuvat niin saavat käräjäoikeuden edustajatkin mietiskellä että mitenköhän järkevää se oli noiden kasvien takia meidän kaikkien sinne kokoontua porukalla miettimään tuota asiaa. Jos itse olisin "vastapuolen" edustaja niin en tietäisi itkisinkö vai nauraisinko ne valokuvat nähdessäni, 4 n. 10cm taimea, tuskin niistä mitään pitoisuuksiakaan on löytynyt sen ikäisistä korsista. Muistuttivatkin enemmän neliapilaa kuin hamppua
Hmm, eksyin hieman aiheesta ja onhan tämä topiccikin aika vanha, no ei kai se mitään mieleni teki kirjoitella jotain...
Huumausainerikoksen edistäminen, S******** on huumausaineen laitonta viljelyä varten
luovuttanut useille henkilöille kannabiskasvin siemeniä tietäen, että niitä käytettäisiin tähän
toimintaan.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
En kylläkään tunnustanut luovuttaneeni useille henkilöille vaan yhdelle anonyymille henkilölle
Sattuuko muuten joku täällä osata kertoa että millaisia sanktioita moisesta edistämisestä on tavattu jaella? Sanomattakin lienee selvää että myös huimausainerikos on samaisessa kupongissa mainittu 4 kasvin kasvattamisesta johtuen.
Onneksi niistä kasveista on todisteina valokuvat niin saavat käräjäoikeuden edustajatkin mietiskellä että mitenköhän järkevää se oli noiden kasvien takia meidän kaikkien sinne kokoontua porukalla miettimään tuota asiaa. Jos itse olisin "vastapuolen" edustaja niin en tietäisi itkisinkö vai nauraisinko ne valokuvat nähdessäni, 4 n. 10cm taimea, tuskin niistä mitään pitoisuuksiakaan on löytynyt sen ikäisistä korsista. Muistuttivatkin enemmän neliapilaa kuin hamppua
Hmm, eksyin hieman aiheesta ja onhan tämä topiccikin aika vanha, no ei kai se mitään mieleni teki kirjoitella jotain...
Edwin kirjoitti:-Ollut mukana järjestämässä 4-hamppumarssia ja yhdet bileet.
Jos tarkoitat joitakin vuosia sitten kaapelitehtaalla järjestettyjä bileitä niin ne oli kyllä klassikot. Sellaista menoa ei näillä leveysasteilla ole ennen olukaan. Tänä vuonna samanlaiset!!!
Mitä itse olen tehnyt:
-Osallistunut marsseille jokusen kerran.
- Puhunut silloin kun on ollut keskustelua kannabiksesta, ilman kiihkoa. Yrityksenä saada ihmiset näkemään, että kaikki ei ole sitä miltä se näyttää tai miten se 10 uutisisssa kerrotaan.
-Yrittänyt olla "esimerkillisenä" hampunkäyttäjä raittiille kavereille ja sukulaisille. Eli ei häsläystä, muitten aineiden kanssa sekoilua tai mitään muuta epäilyttävää. Eli kunnollinen nuori suomen kansalainen.
Itse pössyjen tarjoammista, pistokkaiden antamista ym yksilöitä hyödyttävää en tähän lyhyeeseen listaa ole laittanut.
Iso kiitos niille jäänmurtajille jotka vetävät asiaa eteenpäin järjestämällä oikeasti tapahtumia tai toimimalla mediassa, mutta itse uskon tärke(imp)änä keinona vaikuttaa ihmisten mielipiteeseen kyseisestä asiasta on olla hyvänä roolimallina.
"Vastaan kaikkiin esittämiinne kysymyksiin ei."
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.
-
Olen hokenut mielessäni mantraa "hamppu" ainakin miljardi kertaa. Uskon vahvasti että minun ja mantrani ansiosta Team Canadan (olympiajääkiekko) peliasuissa on olkapäillä indica-lehti.
- Bloodmoney
eh.. juu... kröhöm (np:black sabbath-sweet leaf btw)
no ainakin huomasin että hamppu ja sen sellainen saa minun kauttani huonoa mainosta.
lopetin savuttelun ja täräytän arvostelijoita kaaliin todellisuuden lekalla.
enempää ei varmaan kukaan pysty tekemään.
no ainakin huomasin että hamppu ja sen sellainen saa minun kauttani huonoa mainosta.
lopetin savuttelun ja täräytän arvostelijoita kaaliin todellisuuden lekalla.
enempää ei varmaan kukaan pysty tekemään.
REFUSE/RESIST
Ootas... Tilannut siemeniä kavereille turvaosoitteena (ei kasva ny mikään, helppoakos se), juurruttanut pistokkaita ja idättänyt siemeniä nyypeille, auttanyt rakentamaan useammankin farmin, valistanut, tarjonnut kavereille ja kaverin kavereille, ollut ostamatta mitään paskalätkää... Ja niin edelleen
edit; kun kaltaiseni rivitavis valistaa, sillä täytyy olla enemmän tehoa kuin jollain takkutukkaisen hipin mielenosoittamisella. Ajatelkaas, jos Matti Vanhanen toteaisi naapurilleen; "On muuten ihan jees tuo sauhuttelu, jospa..."
edit; kun kaltaiseni rivitavis valistaa, sillä täytyy olla enemmän tehoa kuin jollain takkutukkaisen hipin mielenosoittamisella. Ajatelkaas, jos Matti Vanhanen toteaisi naapurilleen; "On muuten ihan jees tuo sauhuttelu, jospa..."
Olen keskustellut hampusta asialliseen sävyyn.
Ja huomannut useasti että minä en ole ollut keskustelun aloittaja, vaan se tavis siinä vieressä
Viimeksi eilen jaoin tietoa kasvatuksesta.
Olemalla rehellinen työssä käyvä mies. Ostan kaikki kasvatteluvälineet, en varasta.
Järkyttänyt vanhempia viemellä kuituhampun omalle tietokonepöydälle vielä asuessani kotona
tosin, ei ne siitä paljoo stressanu.
Olen ollut kiltti naapureille, naapurikin kysyi viikko sitten, että miten voin olla niin hiljaa asunnossani
En liiku epämääräisissä vaatteissa/porukassa. (Olen tullut aina puun takaa hamppuasioissa "ai sinäkin käytät!")
Ja joitan muuta pientä mitä en muista.
Ja huomannut useasti että minä en ole ollut keskustelun aloittaja, vaan se tavis siinä vieressä
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
Viimeksi eilen jaoin tietoa kasvatuksesta.
Olemalla rehellinen työssä käyvä mies. Ostan kaikki kasvatteluvälineet, en varasta.
Järkyttänyt vanhempia viemellä kuituhampun omalle tietokonepöydälle vielä asuessani kotona
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Olen ollut kiltti naapureille, naapurikin kysyi viikko sitten, että miten voin olla niin hiljaa asunnossani
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En liiku epämääräisissä vaatteissa/porukassa. (Olen tullut aina puun takaa hamppuasioissa "ai sinäkin käytät!")
Ja joitan muuta pientä mitä en muista.
"War is Peace, Freedom is slavery, Ignorance is strength" -George Orwell -1984-
-
-Olen lopettanut ostamisen (1kk polttamatta)
-Olen saanut käännytettyä ihmisiä, yrittänyt puhua järkevästi ja viisaasti kannabiksesta. (Jopa sain oman äitini menemään lukemaan SKY:n sivuja. Paitsi eilinen savonsanomat sai sen soittamaan minulle.)
-Olen tarjonut alottelijoille savuja ,mutta kyseessä on ollut ostettu pilvi.
-Olen antanut lasista jääbongia lainaksi ja pitkiä rizloja kavereille.
-Olen ostanut lähestulkoon kaiken tarvittavan ensimmäistä kasvatusta varten (En ole siis varastunut mitään ,mutta vielä
puuttuu aktiivihiilisuodatin ym ym...)
-Olen ostanut natikan, sekä bongin kotimaisesta liikkeestä
-En aio myydä sadostani yhtään!.
No enköhän sitä ole tarpeeksi kehunnut itseäni![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
-Olen saanut käännytettyä ihmisiä, yrittänyt puhua järkevästi ja viisaasti kannabiksesta. (Jopa sain oman äitini menemään lukemaan SKY:n sivuja. Paitsi eilinen savonsanomat sai sen soittamaan minulle.)
-Olen tarjonut alottelijoille savuja ,mutta kyseessä on ollut ostettu pilvi.
-Olen antanut lasista jääbongia lainaksi ja pitkiä rizloja kavereille.
-Olen ostanut lähestulkoon kaiken tarvittavan ensimmäistä kasvatusta varten (En ole siis varastunut mitään ,mutta vielä
puuttuu aktiivihiilisuodatin ym ym...)
-Olen ostanut natikan, sekä bongin kotimaisesta liikkeestä
-En aio myydä sadostani yhtään!.
No enköhän sitä ole tarpeeksi kehunnut itseäni
Lähinnä korjannut vääriä käsityksiä ja valistanut ihmisiä sopivassa välissä, niin netissä kuin irl.
-
Paljon, mutta en tarpeeksi.
It's not tipping I believe in. It's over-tipping.
olen käännyttänyt yhden ihmisen miettimään kannabista
oikeesti...
tämän tekee "suureksi" ja kirjoittamisen arvoiseksi
se että kyseinen leidi on totaalisen ahdasmielielinen kaikkeen
mikä tulee "normaalien käsitysten" ulkopuolelta...
esimerkkinä.. homot on sairaita... nais/mies parit ja sinkut ei saa lapsia...
viinakin pitäis kieltää...
ei katso telkkaria ( mutta netti on ihan jees?????? )
huumeet ne vasta olikin myrkkyä...
ja kannabis samoin....
kävimme kiivaitakin keskusteluja...
monta tuntia... monena päivänä...
hän sanoi jonkun syyn miksi se on kielletty... ( yksi ylitse muiden oli... " miksi se olis kiellettyy....jos se ei olis niin vaarallista" loistavaa päättelyä )
ja minä kumosin sen ja jatkoin keskustelua...
että miksi ei voisi olla toisin...
tommonen 2kk noista keskusteluista on nyt...
ja tänään soi puhelin...
ja sain kuulla jonkun lääkärin kirjoituksen
missä sanottiin ettei kannabis
sitten ehkä kuitenkaan aiheuta kaikkea pahaa
mitä on väitetty.... *hymyilee*
tämä leidi oli itse etsinyt tietoa kannabiksesta
koska ei koulu kirjoista sitä ollut ollu....
eli lasken että olen kääntänyt
yhden mahdottoman pään vähän enemmän totuuden suuntaan.....
----- *useri ylpeilee*-------
oikeesti...
tämän tekee "suureksi" ja kirjoittamisen arvoiseksi
se että kyseinen leidi on totaalisen ahdasmielielinen kaikkeen
mikä tulee "normaalien käsitysten" ulkopuolelta...
esimerkkinä.. homot on sairaita... nais/mies parit ja sinkut ei saa lapsia...
viinakin pitäis kieltää...
ei katso telkkaria ( mutta netti on ihan jees?????? )
huumeet ne vasta olikin myrkkyä...
ja kannabis samoin....
kävimme kiivaitakin keskusteluja...
monta tuntia... monena päivänä...
hän sanoi jonkun syyn miksi se on kielletty... ( yksi ylitse muiden oli... " miksi se olis kiellettyy....jos se ei olis niin vaarallista" loistavaa päättelyä )
ja minä kumosin sen ja jatkoin keskustelua...
että miksi ei voisi olla toisin...
tommonen 2kk noista keskusteluista on nyt...
ja tänään soi puhelin...
ja sain kuulla jonkun lääkärin kirjoituksen
missä sanottiin ettei kannabis
sitten ehkä kuitenkaan aiheuta kaikkea pahaa
mitä on väitetty.... *hymyilee*
tämä leidi oli itse etsinyt tietoa kannabiksesta
koska ei koulu kirjoista sitä ollut ollu....
eli lasken että olen kääntänyt
yhden mahdottoman pään vähän enemmän totuuden suuntaan.....
----- *useri ylpeilee*-------
No kai se on niin että laiska töillään kehuu, mutta olen:
-VALISTANUT IHMISIÄ, kondomin käytöstä
-TYÖLLISTÄNYT PAIKALLISTA, poliisia
-JAKANUT SIEMENIÄ, yleisessä käymälässä
-LUOVUTTANUT, koska en jaksanut
-KASVATTANUT, rikosrekisterin
-TUKENUT, juopunutta
-olen kaikin puolin huono auttamaan hamppua sillä en saa itseänikään pulasta.
-olen toteuttanut salatiedettä ja toitottanut kannabiksen ilosanomaa kaikkialla minne menen, seuraavaksi menen vankilaan.
-mutta mikä tärkeintä olen auttanut koko hamppukantaa ja lopettanut kasvien rääkkäämisen ja myynyt lampun.
poistakaa tämä,hyi.
-VALISTANUT IHMISIÄ, kondomin käytöstä
-TYÖLLISTÄNYT PAIKALLISTA, poliisia
-JAKANUT SIEMENIÄ, yleisessä käymälässä
-LUOVUTTANUT, koska en jaksanut
-KASVATTANUT, rikosrekisterin
-TUKENUT, juopunutta
-olen kaikin puolin huono auttamaan hamppua sillä en saa itseänikään pulasta.
-olen toteuttanut salatiedettä ja toitottanut kannabiksen ilosanomaa kaikkialla minne menen, seuraavaksi menen vankilaan.
-mutta mikä tärkeintä olen auttanut koko hamppukantaa ja lopettanut kasvien rääkkäämisen ja myynyt lampun.
poistakaa tämä,hyi.
REEFERASS
-
Tänä vuonna. Nyt vuonna 2006 olen ollut jo kolmatta kuukautta pössyttelemättä.(Viimeisin jointti Joulukuun alussa.)
Täten todistan, että kannabikseen ei voi jäädä pysyvästi koukkuun -en ainakaan minä.![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
Täten todistan, että kannabikseen ei voi jäädä pysyvästi koukkuun -en ainakaan minä.
- Taustatuki
Olen opettanut 7-8 hamppua vastustaneelle ihmiselle että hamppu ei ole niin paha kuin sanotaan.Kaikki 7-8 ovat poltelleet sittemmin ja mielipide on muuttunut hyväksyvämmäksi... ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Frendi senseis on frendien frendi, läpäsee tullin ja tentin ku tentin"
Olen räpännyt mikkiin sauhun positiivisista puolista huumeiden vastaisessa konsertissa Hämeenlinnan jäähallissa. En tosin tiedä edistinkö Kannabis asiaa, mutta kyllä se tempaus ainakin munaa vaati ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vippaa mulle viitonen.
Aimo Jointti kirjoitti:- osallistunut hamppumarssille
- lahjoittanut siemeniä
- pajautellut julkisesti (en kännissä tms. vaan "fiksusti")
Siemenessä se on kukkatarhankin alku.
Samaa settiä
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Rakasta muita yhtäpaljon kuin itseäsi.
- ano:Hampuusi ; )
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
![Lohdutus :lohtu:](./images/smilies/console.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
THC lääkkeenä edes elämä hymyilee hetken..Lisää Lupia suomeen...
Jakanut siementä. Innokkaalle kaverilleni antanut maistiaiset.
- ano:Hampuusi ; )
Lähetetty 25.3.2006 15:53:
En ymmärrä,miten se tuo hyvää kuvaa THC:n käytöstä jos revit mikin tiselta ja karjut sinne,muuta se ei vaatinut kai kuin,VIINAAdimspooky kirjoitti:Olen räpännyt mikkiin sauhun positiivisista puolista huumeiden vastaisessa konsertissa Hämeenlinnan jäähallissa. En tosin tiedä edistinkö Kannabis asiaa, mutta kyllä se tempaus ainakin munaa vaati
THC lääkkeenä edes elämä hymyilee hetken..Lisää Lupia suomeen...
Palaa sivulle “Politiikka ja media”