Alueen säännöt Politiikka ja media Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin. Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Tekaisinpa tällaisen "muistutuksen" aloitteen olemassaolosta, myös Usariin. Vapaa kommentointi sielläkin nyt auki, provoilkaahan keskustelu käyntiin. Jos vaikka muutaman allekirjoittajan nappaisi lisää, kotiinpäin jokainen.
Hienoo.. UusiSuomi sivusto on siitä asiallinen paikka jakaa asiaa, että sen lonkerot ulottuu monenlaisien ihmisten luokse. Toivoisi enemmänkin hamppukansaa kirjoittelemaan asiallista tekstiä sinne, siellä monet päättäjätkin tänä päivänä itseään ilmaisevat.
Aivan. Siksipä juuri jaankin nykyään liki kaikki blogaukseni myös Usariin. Tervetuloa keskustelemaan ja pitämään niiden luettuutta yllä - tähän saakka julkaistut ovatkin ihan kivasti luetuimpien listoilla pyörineet, kun julkaisussut olen.
"Keskisuomalaisen propagandaputki ulostui kolmena erillisenä juttuna, joista kyllä riittäisi asiavirheitä ja epätarkkuuksia puitaviksi, mutta otan nyt esille vain yhden, jonka joku vääräleuka voisi vääntää ad hominem -argumentaatiovirheeksi. Ennen kuin kukaan vääräleukailee, pyydän, että tutustutte Matti Romanovin vuonna 2003 Suomen Lääkärilehdessä julkaistuun artikkeliin, jonka itse olen uudelleenjulkaissut blogissani."
Miss Suomen ensimmäinen perintöprinsessa, nokialainen Maija Kerisalmi ottaa kiivaasti osaa päihdepoliittiseen debattiin Facebookissa.
"Alkaa savu nousta päästä, kun kuuntelen näitä tukirahoilla tarkoituksella elävien luusereiden juttuja. Minun mielestäni olisi yhteiskunnalle paljon hyödyllisempää jakaa siellä sossun luukulla hirttoköysiä kuin lapata jokaiselle narkkarille se kaksi tonnia kouraan per kuukausi", hän raikkaasti avaa suhtautumistaan maailmanlaajuiseen trendiin pyrkimyksestä humaanimpaan päihdepolitiikkaan.
Alkoholi- ja huumetutkijain seura järjestää 5.6. Helsingissä hyvinkin mielenkiintoiselta vaikuttavan kannabisaiheisen seminaarin.
Tilaisuudessa esitetään myös Sampsa Huttusen ohjaama dokumenttielokuva Kasvukausi, joka kertoo tiilenpäitäkin lukemaan joutuneesta hampunviljelijä Timo Haarasta.
Maailma kylässä on vuodesta 1995 lähtien järjestetty koko perheen ilmaisfestivaali. Tänä vuonna, 25.-26.5.2013, Maailma kylässä -festivaali keräsi arviolta 85 000 kävijää. Huomiota herättivät erityisesti monipuolinen musiikkitarjonta, ihmisoikeuskeskustelut ja Pussy Riot - ja lapsille karamellejä jakeleva huumemies Ehkäisevän päihdetyön verkoston infokojulla. Pääsin visiitille myös SKY:n kevätkokoukseen - elää se!
oleksää mittä tulos ytime sillo keskiviikkon sin seminaareihi? määki tule iha tost vaa. mää ole itseasias jo tääl lähtökuapis.
mää ole vissi luvant sul jotta paukku tarjot, jote jolles ol tulos ni mää verä kaik omast ravintolävest iha ite.
kui mä vallan vedän pöllit, enne ko mä ruppe kirjottelema tervessi ja muit jaarituksi ?
No voi perkele Åke. Seminaari jäi väliin valitettavasti. Tämänkin huomasin vasta nyt.
Vankeuttahan jo venailtu, huomiseen mennessä tulisi käydä sopimassa passituksesta. Selailen äkkilähtöjä Espanjaan. Joku Aromaan Kake on huudellu jotain hamppumyönteisyyksiä Usarissa. Joo-o.
Olen saanut viestejä, joissa on tiedusteltu, joko jalkani on pallotettu, vai olenko muuten vain jo saanut ilon majoittua Kylmäkosken kivihotelliin.
Vaan ei - olen vielä hetkellisesti vapaa mies. Ja hengissä.
Te vihaajat - vielä ei ole aika ilopissaa ruikkaista. Tämä hippi kasaa itsensä, ja palaa näppis sauhuten. Ehkä välillä palaa ja sauhuaa jokin muukin...