Kannabis televisiossa.
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
Re: Kannabis televisiossa.
Räsänen äänessä!!! Mielenterveysongelmat, syrjäytyminen, muu päihteidenkäyttö, muu rikollisuus. Loistavaa settiä.
Kukkien kasvattaminen on verrattavissa oluen teko jos noi ois toisinpäin, eli kukka olisikin laillista ja alkoholi huumeeksi luokuokiteltua. Pekkola ja Juji & muu kannattaja porukka rulaa, muut vastaantulijoita, 6-0 meille!! Piis!
Miksi hemmetti tuo lääkekäyttäjä on tuolla pipopäässä telkkarissa, meitä olis varmaan muutama tapaus löytynyt, joka olisi ollut hieman enemmän keskustelussa mukana.
bediol(sativa) thc 6,5% cbd 8,5%+bedica(indica) thc 18%
- Tapionpoika
- 2 tähteä
Myssymies taisi olla vähän ajatuksissaan.
Virke.

Virke.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't
indica to accept the things I can't
Juuri tuossa mietin että mikähän tauti kaverilla on. Kiitos.
Ajattelin jos joku syöpäpotilas tempastu suoraan sairaalasängystä lähetykseen niin ei välttämättä ole kovin skarppina.
Toivottavasti antavat kaverin rauhassa kertoa tarinansa, kiinnostais ainakin itseä.
Edit: ylempi viesti näemmä poistettu...
Ajattelin jos joku syöpäpotilas tempastu suoraan sairaalasängystä lähetykseen niin ei välttämättä ole kovin skarppina.
Toivottavasti antavat kaverin rauhassa kertoa tarinansa, kiinnostais ainakin itseä.
Edit: ylempi viesti näemmä poistettu...
Viimeksi muokannut deva, 4.3.2014 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinuakin vaanii vakooja.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
Vakooja ohjaa pommit kotiisi.
Pipomies säälittävä ukko. Miettikää kun oli ilta jossa keskustellaan alkoholin laittomuudesta, raahattaisiin studioon parin promillen jurrissa oleva Jorma jostain seinäjoelta=D siinähän ois ihmettä jos joku ei sais turpiinsa Jormalta!! Pipomiehelle propsit et on ihan lungisti siellä, kävis vetään tötsyt välitauolla
ei sata varma puhu enää tokalla tunnilla, eikä varmaan enää kysytä mitään tolta!!

keskellä: mustatakkiset tutkijamiehet(props), oikealla vanhoilliset/eivanhoilliset yad hemmot,vasurissa ensikädentietoa omaava joukkio.
Jenkki-insertit hippasen helmiä. pitäisi erotella alaikäisten ja täysi-ikäisten käyttö. ja enemmän lääkkeellisistä ominaisuuksista. Mut ihan jep settiä! Perälä aika vähän äänessä..
e. "ja kaikki mukaan!"
- A.Heinilä lauloi varmaan salaa mukana. hyvä JuJu 

e. "ja kaikki mukaan!"

Viimeksi muokannut holyherb, 4.3.2014 23:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Monstera Deliciosa.
Mikä se tekstiviestinumero on tuonne lähetykseen?
- pullapoika
- 2 tähteä
savu kirjoitti:Pipomies säälittävä ukko. Miettikää kun oli ilta jossa keskustellaan alkoholin laittomuudesta, raahattaisiin studioon parin promillen jurrissa oleva Jorma jostain seinäjoelta=D siinähän ois ihmettä jos joku ei sais turpiinsa Jormalta!! Pipomiehelle propsit et on ihan lungisti siellä, kävis vetään tötsyt välitauollaei sata varma puhu enää tokalla tunnilla, eikä varmaan enää kysytä mitään tolta!!
Miksi menet syytämään MS-potilasta säälittäväksi. Hän ei välttämättä voi kontrolloida itseänsä, käyttää lääkkeenä ja haluaa nimenomaan kannabislajikkeita jotka ei päihdytä.
lol apua 

Joo tää pipomiehen mollaus oli aika nolo veto nyt kyllä.. :/
Otetaan huomioon miehen vaivat ennenko aletaan huutelee, et varmaan kadullakaan huutele vaikeasti vammautuneille, ainakaan toivottavasti.
Otetaan huomioon miehen vaivat ennenko aletaan huutelee, et varmaan kadullakaan huutele vaikeasti vammautuneille, ainakaan toivottavasti.
- Tulintakas
Kiitos A2: Kannabis-iltaan osallistuneille!
Kierrän virheilmoituksen. Kierrän.
Kierrän virheilmoituksen. Kierrän.
-
A2 ohjelman jälkeen kannabiksen dekriminalisointialoitetta on kannatettu 120 kertaa 2- minuutin aikana!
Kannata myös sinäkin, niin tein minäkin! Kannata tästä!
Kannata myös sinäkin, niin tein minäkin! Kannata tästä!
- velivelkukka
Näinpä. Jäi itsellä hivenen auki mikksi ms-potilas oli sijoitettu kannattajien puoleen? Käsittääkseni hän ei puhunut päihdekäytön puolesta ollenkaan?
Aika paljon vierailijoita hamppuforumilla, näin tiistaiksi. 

-
Heti näkyy aloitteen kannatuskäyrässä jyrkkä nousu.
Anteeksi, mulla ei nyt ollu MS oireet hanskassa, pahoittelut. Sain eka sellasen kuvan että studioon oli raahattu joku kannabiksen köytön aiheuttama malliesimerkki. En nähny alusta asti.
Jujun toka biisi oli hyvä!
Jujun toka biisi oli hyvä!
- Fuckmuffin
- 1 tähti
"Miks pitää vetää mitään aineita? Onko pakko olla sekaisin?"
Kyllä, ilmiselvästi. Lähes kaikki ihmiset käyttävät joitakin sinänsä turhia substansseja, joista useat voitaisiin luokitella päihteiksi - esimerkkinä roskaruoka. Tosiasia on, että suurimmalle osalle meistä tavallisista pulliaisista elämä ei nyt vain ole parasta huumetta, ja lähes kaikki turruttavat arkeaan jollain jotenkin, jopa joka päivä.
Sen kyseenalaistaminen, pitääkö olla sekaisin ensinkään on vain punainen vaate, joka saa keskustelun jurraamaan. Ei pidä olla sekaisin per se, mutta sekavuushakuisesta käyttäytymisestä emme pääse ikinä eroon, oli kyseessä pilvi tahi juustohampurilainen. Ikinä. Sitä paitsi on turhaa rinnastaa kannabista kaikkiin päihteisiin, ellei voida edes perustella esim. porttiteoriaa tai kannabista mielenterveydellisten ongelmien aiheuttajana. (Todellisuudessahan pilvi laittomana päihteenä on monien syrjäytyneiden ja/tai kriminaalien käsissä, ja tästä korrelaatiosta sen johtopäätöksen vetäminen, että kannabis aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia, on harhaista.)
Kyllä, ilmiselvästi. Lähes kaikki ihmiset käyttävät joitakin sinänsä turhia substansseja, joista useat voitaisiin luokitella päihteiksi - esimerkkinä roskaruoka. Tosiasia on, että suurimmalle osalle meistä tavallisista pulliaisista elämä ei nyt vain ole parasta huumetta, ja lähes kaikki turruttavat arkeaan jollain jotenkin, jopa joka päivä.
Sen kyseenalaistaminen, pitääkö olla sekaisin ensinkään on vain punainen vaate, joka saa keskustelun jurraamaan. Ei pidä olla sekaisin per se, mutta sekavuushakuisesta käyttäytymisestä emme pääse ikinä eroon, oli kyseessä pilvi tahi juustohampurilainen. Ikinä. Sitä paitsi on turhaa rinnastaa kannabista kaikkiin päihteisiin, ellei voida edes perustella esim. porttiteoriaa tai kannabista mielenterveydellisten ongelmien aiheuttajana. (Todellisuudessahan pilvi laittomana päihteenä on monien syrjäytyneiden ja/tai kriminaalien käsissä, ja tästä korrelaatiosta sen johtopäätöksen vetäminen, että kannabis aiheuttaa mielenterveydellisiä ongelmia, on harhaista.)
Viimeksi muokannut Fuckmuffin, 4.3.2014 23:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
- Forrest.Gump
Tästä luuppimaan jakso 1/8 mikäli suora esitys jäi näkemättä:
http://areena.yle.fi/tv/2151993
http://areena.yle.fi/tv/2151993
Jep, suuri hatunnosto Mikolle ja Mikalle ja kaikille muillekin asiallisesta keskustelusta. Tuntui, että Räsänen olisi oppinut homoillasta jotain, ja yritti vältellä möläyttämästä mitään harkitsematonta 

Minä olin tyytyväinen kyllä tuohon lähetykseen, vaikka paljon jäikin sanomatta
ja osasta ei puhuttu tarpeeksi.
Porttiteoriasta minä olisin halunnut puhuttavan enemmän, vaikka siitä tulikin
painavaa sanaa. Minulle jäi sellainen tunne, että tutkijat ymmärsivät sen paikkansa
pitämättömyyden, mutta itse olisin halunnut siitä keskusteltavan, että myös
asiaan perehtymättömät henkilöt ymmärtäisivät, ettei se hamputtelu johda
piikittämiseen ja oma mielipiteeni porttiteoriasta on se, että laittomuuden takia
polku muihinkin päihteisiin avautuu. Keskustelijat tuntuivat ymmärtävän kuitenkin
täysin tämän.
Tämä niin sanottu ''tietokirjailija'' ja ''eetu-ex käyttäjä'' jäivät ärsyttämään.
Mia Heiskasta ei minusta tulisi luonnehtia ''tietokirjailijaksi'' vaan korkeintaan
mielipidekirjoittajaksi. Eikä hän edes tuonut kunnolla omaa näkemystään esille.
Vaan jotain tuulesta temmattuja töksäytyksiä, ettei ''kannabista tule minun mielestäni laillistaa''.
Perustelut ja faktat eivät taida kuulua ainakaan tuon naisen sanavalintoihin.
Eetu-ex käyttäjä jäi ärsyttämään sen takia kun äijä ensin mainostaa sekakäyttöään
ja selittää, että ''viinaa ja pillereitä tuli vedettyä ja sen takia psykoosi, ja ai niin, vedinhän
minä myös pilveäkin, ja siitä sen psykoosin oli siis pakko johtua''.
Siis täh?! Mutta jäi näemmä eetuakin ärsyttämään ettei tarpeeksi demonisoitu ja
peloteltu psykoosi-riskillä.
Henkilökohtaisesti minä olisin Räsäseltä toivonut aiempien ohjelmien kaltaisia perättömiä
töksäytyksiään, mutta selkeästi oli itsekkin havainnut, että nyt tarkkaillaan käytöstään.
Ilmeistä propsit kuitenkin, täällä repeiltiin
Kokonaisuudessaan kuitenkin jäi hyvä maku suuhun ja ME VOITETIIN-fiilis
ja osasta ei puhuttu tarpeeksi.
Porttiteoriasta minä olisin halunnut puhuttavan enemmän, vaikka siitä tulikin
painavaa sanaa. Minulle jäi sellainen tunne, että tutkijat ymmärsivät sen paikkansa
pitämättömyyden, mutta itse olisin halunnut siitä keskusteltavan, että myös
asiaan perehtymättömät henkilöt ymmärtäisivät, ettei se hamputtelu johda
piikittämiseen ja oma mielipiteeni porttiteoriasta on se, että laittomuuden takia
polku muihinkin päihteisiin avautuu. Keskustelijat tuntuivat ymmärtävän kuitenkin
täysin tämän.
Tämä niin sanottu ''tietokirjailija'' ja ''eetu-ex käyttäjä'' jäivät ärsyttämään.
Mia Heiskasta ei minusta tulisi luonnehtia ''tietokirjailijaksi'' vaan korkeintaan
mielipidekirjoittajaksi. Eikä hän edes tuonut kunnolla omaa näkemystään esille.
Vaan jotain tuulesta temmattuja töksäytyksiä, ettei ''kannabista tule minun mielestäni laillistaa''.
Perustelut ja faktat eivät taida kuulua ainakaan tuon naisen sanavalintoihin.
Eetu-ex käyttäjä jäi ärsyttämään sen takia kun äijä ensin mainostaa sekakäyttöään
ja selittää, että ''viinaa ja pillereitä tuli vedettyä ja sen takia psykoosi, ja ai niin, vedinhän
minä myös pilveäkin, ja siitä sen psykoosin oli siis pakko johtua''.
Siis täh?! Mutta jäi näemmä eetuakin ärsyttämään ettei tarpeeksi demonisoitu ja
peloteltu psykoosi-riskillä.
Henkilökohtaisesti minä olisin Räsäseltä toivonut aiempien ohjelmien kaltaisia perättömiä
töksäytyksiään, mutta selkeästi oli itsekkin havainnut, että nyt tarkkaillaan käytöstään.
Ilmeistä propsit kuitenkin, täällä repeiltiin

Kokonaisuudessaan kuitenkin jäi hyvä maku suuhun ja ME VOITETIIN-fiilis

Is all that we see or seem
But a dream within a dream?
But a dream within a dream?
Palaa sivulle “Politiikka ja media”