NotSNot: varaedustaja on jo valittu, ja kyseinen henkilö on antanut luvan nimensä levittämiseen, mutta pidän silti fiksumpana että hän saa tulla itse kertomaan olevansa varaedustaja sen sijaan että minä alkaisin hänen nimeään levittelemään.
Jos tosiaan olisit viitsinyt lukea ajatuksella tämän ja edellisen langan (tai edes tuon oman lainauksesi!) olisit jo tietoinen että varaedustajan tai edustajan nimeä ei tarvitse kertoa julkisesti missään vaiheessa, vaan nämä otetaan ylös vasta kun aletaan asioimaan VRK:n, oikeusministeriön tai eduskunnan kanssa (ja yhteyttä näihin tahoihin otetaan vasta kun nimet on valmiiksi kerättynä). Kannatan henkilökohtaisesti voimakkaasti anonymiteettiä ja siksipä pyrin olemaan antamatta missään vaiheessa mitään tietoa, mikä voisi viitata yksityishenkilöön. Varaedustajalle olen kuitenkin lähettänyt tiedon että haluaisitte tietää kuka hän on ja nyt on aivan hänen henkilökohtainen päätöksensä antaako hän nimensä julkisuuteen vai eikö. Jos hän päättää antaa, niin kerron sitten kyllä siinä vaiheessa onko nimi oikea, vai onko kyseessä joku trolli.
Olen kyllä ottanut hyvin tarkkaan myös selvää että tämä lakialoite on lainvoimainen jos vain nuo nimet saadaan kasaan. Toistan vielä kerran itseäni myös tuosta poste restantesta: valitsin poste restanten nimenomaan siksi etten halua tuottaa kämppikselleni turhaa harmia, enkä myöskään olla osasyyllinen postimiehen selän katkeamiseen. Tänään kävin ensimmäisen kerran postissa kysymässä että oisko tullut poste restantea Ville Haikoselle, en tässä vaiheessa kertonut nimeäni, sillä halusin varmistaa etteivät he suostu luovuttamaan mitään ilman henkilöllisyystodistusta. Tosiaan niinhän kävi että ennenkuin tuo postivirkailija edes vilkaisi onko postia tullut, hän vaati minua esittämään henkilöllisyystodistuksen ja kertoi syyksi että tuo osoite on suojattu. Näitä allekirjoituksia on siis turha yrittää keikata postista. Lisäksi en aio paljastaa allekirjoitusten sijaintia, jolloin on suht haastavaa keikata niitä edes loppusijoituspaikasta.
Nyt alkaa olemaan liikaa muistettavaa, joten lopetan tähän. Tämä on sitten taas se viides viesti kahdenkymmenenneljän tunnin sisällä, eli kannattaa selata aina mun edellinen postaus jos pistää kysymyksiä tulemaan.
PS. Koska varaedustaja ilmoitti olevansa liian kiireinen ja vaati minua pistämään hänen nimensä esille: Edustajan toimii Ville Haikonen (
vjhaik@gmail.com), varaedustajana toimii Jyri Hovila (
jyri.hovila@iki.fi). Lakialoitteen laillisuus on jo varmistettu VRK:lta, joten ongelmaa ei pitäisi olla, mutta käytännössä tosiaan noihin tahoihin ei tarvitse ainakaan heidän sanojensa mukaan olla etukäteen yhteydessä. Voin nyt vielä maanantaina soittaa kertaalleen tuonne VRK:lle ja varmistaa asian jos ihan välttämättä haluat ja noihin liitetiedostoihin voi edelleen tehdä muutoksen, sillä ne eivät sisälly lakialoitteen varsinaiseen sisältöön (juu tarkastetaan tarkastetaan kunhan ehditään). Jos nyt otetaan tämä kaikkein kammottavin skenaario esille, eli lakialoite ei tämän takia olisikaan lainvoimainen, voidaan asia edelleen korjata, mutta menetämme kaikki allekirjoitetut paperit joissa on päiväys pielessä, eli allekirjoituspäivämäärä on ennen 10.3.2012. Jos näin tosiaan käy lupaan henkilökohtaisesti kerätä JOKAIKISEN nimen joka menetettiin. Tosiaan nuo jäi kuitenkin todellisuudessa vain siksi pois että jouduin vaihtamaan tuon pohjan muodon tuohon viralliseen pohjaan, johon taas edustajien nimet eivät mahtuneet. Poistan Liite2:n mahdollisimman pian jakelusta ja lisään uuden Liite2:n josta nuo löytyy ihan vaan varmuuden vuoksi. Tosin "aloitetta ei saa muuttaa kesken keräyksen"...
NYT SIIS ON TEHTÄVÄ NIIN ETTÄ TUO TÄMÄNHETKINEN LAKIALOITE LENTÄÄ ROMUKOPPAAN JA TEHDÄÄN SEURAAVA! Muutoksina siis nuo edustajat liitteeseen ja uusi päivämäärä allekirjoituspohjaan. Jos joku nyt on ehtinyt hirveän läjän jo noita allekirjoituspohjia tulostaa, NIIHIN VOI KORJATA KUULAKÄRKIKYNÄLLÄ UUDEN PÄIVÄYKSEN (näin allekirjoituspohja onkin virallinen, mutta eri lakialoite kuin tuo tämänhetkinen), mutta tosiaan kaikki paperit, joissa on allekirjoituspäiväys pielessä (eli ennen 10.3.2012) muuttui nyt paskapaperin arvoiseksi. Mulle saa ilmoittaa kerättyjen nimien lukumäärän, jonka jälkeen hoidan kyllä ihan henkilökohtaisella persnahallani niiden korvauksen. Muistakaa lisätä myös Liite1:n perään seuraava data:
Edustajana toimii Ville Haikonen,
vjhaik@gmail.com
Varaedustajana toimii Jyri Hovila,
Jyri.hovila@iki.fi
Nyt kyllä suoraan sanottuna hiipi vitutus niskaan, mutta eikai siinä mitään sitten, hyvä että joku huomasi asian todellisen laidan sentään jo tässä vaiheessa.
Ville H