dipshit kirjoitti:Miten olis jos luukuttaisitte vaan pelkkää kabinettimusiikkia?
Luonnollisestikin tämä edellyttäisi luvan hankkimista Kabinettimusiikin Säveltäjien Killalta.
dipshit kirjoitti:Miten olis jos luukuttaisitte vaan pelkkää kabinettimusiikkia?
donk kirjoitti:...
Luonnollisestikin tämä edellyttäisi luvan hankkimista Kabinettimusiikin Säveltäjien Killalta.
Hyvin monet hamppumarssista tietoiset ihmiset jättävät saapumatta paikalle, silloin on kyseessä jotain itse tapahtumasta. Kehitettävää on siis itse tapahtumassa, ei sen kailottamisessa.
Sectoid kirjoitti:...
Kuulostaa kyllä muuten hyvältä tapahtumalta mutta itse jättäisin heti saapumatta jos mitään poliittista -liikettä/-tyrkytystä/-mainosta on kuvioissa.
Surre_ kirjoitti:...
Tästäkö se johtuu ettei mitään saada aikaiseksi koska "jos vähänkin on mukana jotain joka ei minua miellytä niin en tule"?
oldirty kirjoitti:Satoja tuhansia hampun ystäviä suomessa, mutta kuitenkin kaikki on niin erilaisia. Jotkut haluaa marssia töttöröhattu päässä, ja jotkut ei suostu missään nimessä marssimaan töttöröhattupäisten kanssa. Naurettavaa touhua, vähän nyt joustoa siihen prkl. Yhteisellä asialla täälä ollaan kaikki. Nyt olis aika edes yhtenä päivänä vuodessa kerätä kaikki kokoon yhteisen hyvän nimissä.
Sectoid kirjoitti:Joten en edes talkoo hommiin ottais mitään vasemmistonuoria etc.
Koska hamppu kuuluu kaikille .
Vihreevoima kirjoitti:
Sitä paitsi viinan tinttaaminen on oikeiston juttu ja hamppu vihervasemmiston.
dipshit kirjoitti:Ai vähän niinku ruuanlaitto ja lasten hoitaminen on naisten hommaa? Kuulostaa ikävän stereotypiselta ajattelulta
Vihreevoima kirjoitti:Ja onhan se toki stereotyyppistä, mutta niinhän se pääpiirteissään menee, että oikeistolle maittaa viina ja vihervasemmistolle hamppu. Syytön minä olen siihen ja tästähän on persujen turha purnata.
HL1979 kirjoitti:En ole samaa mieltä. Vaikka päihteiden käyttäjäkunnissa olisikin pieniä heittoja poliittisten ryhmien välillä, silti väittäisin että niin viina kuin hamppukaan ei ole selkeästi jaoteltavissa puoluepoliittisesti.
Baitti kirjoitti:"Hahaha, typo".
Eivaan, kauheen kiva, että SKY jaksaa taas heittäytyä kiittämättömien laiskimusten asialle! Viime marssista (radikaalimarssi) jäi vähän huonot vibat, puuttu sellainen "yhteisöllisyys", jonka SKY:n marssit on yleensä saanu aikaan. Tiedotus takkuili, eikä porukkaakaan oikein vaivautunut paikalle.
Noh, josko ens marsseilla
Vihreevoima kirjoitti:...
Tämä lienee totta, ettei päihteiden käyttö ole selkeästi eriytettävissä puoluepolitiittisten kantojen perusteella. Erot tietenkin ovat näkyvämpiä ääriliikkeissä ja uskonnollisissa liikkeisssä, kuten persuissa ja kristillisissä.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa