Kuva

Joukkotunnustus

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Lippiflex

Re: Joukkotunnustus

ViestiKirjoittaja Lippiflex » 27.4.2011 9:15

Kuvalinkki Kuvalinkki

Hei olen 23v nuori miehenalku ja olen käyttänyt ja jopa kasvattanut kannabista. Olen siis rikollinen. Mielestäni Suomen valtio toimii väärin kieltäessään ihmisiltä tämän mainion lääkkeen ja yrtin käytön, olen sitä mieltä että varsinkin lääkekäytön kieltäminen on rikos ihmisyyttä vastaan.
Antakaa tilaa,antakaa ilmaa, pakko päästä hengittään puhdasta maailmaa...

HL1979
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja HL1979 » 13.5.2011 18:40

Kuva

H.L. tässä terve. Joskus kaapista ryömii jännittäviä asioita ulos, mutta jätän kuitenkin virkavallalle edes hieman päänvaivaa kiinnisaamisen suhteen.

Kuva puhukoon puolestaan, kai tuosta nyt ainakin hallussapitosyytteen saisi? Linnaan joutaisi, kamala konna.

:pimp:

[edit: moderaattorit poistakoot, jos näkevät parhaaksi - ei tässä ehkä ihan ketjun idea täyty, vaikka hengessä ollaankin mukana]
Hiisi vieköön!

eskovesko

ViestiKirjoittaja eskovesko » 27.5.2011 9:00

Ei muuten toimi ainakaan minulla tuon ambientin kuva..

Kuvalinkki

Kuva hieman vanha ja silmätkään ei tällä hetkellä harota noin pahasti.
Nisti, rikollinen sun muuta hauskaa. :)

Vähän ohi aiheen, on muuten jännä kun käy psyvaultissa kattomassa omakuvaketjua niin siellä on reipas 70 sivua
käyttäjien kuvia vaikka ne ei ees tunnusta mitään.
:think:

Palaa sivulle “Politiikka ja media”