Kuva

hs.fi: Kannabisviljelijä aiheutti kaksion räjähdyksen

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Vieras

Re: hs.fi: Kannabisviljelijä aiheutti kaksion räjähdyksen

ViestiKirjoittaja Vieras » 5.8.2009 20:45

piti kirjata samoja asioita
joita pullapoika
tuossa jo mainitsi. (:

lisäisin
jos kukaan
ei sitä ole vielä maininnut
että
kannattaa olla skarppina
ja päihteetön
leikkiessään noiden kaasujen
ja liuottimien kanssa
ettei vahingossakaan
satu mitään
tosin vahinkoja voi
sattua siltikin..
Ulkotiloissa
tuollainen onnettomuus
olisi voitu välttää
mutta sityssä
voi ulkona erottelu olla
hivenen vaikeaa
kun rauhallisen uuittamispaikan
löytyminen
ei välttämättä ole
niin yksinkertaista.

kyllä tyhmä saa olla
mut ei tykkimies . .

ajattelemattomuudesta
päihteilystä
vahingoista
ja sattumuksista
voi syntyä
yhtä tuhoisaa jälkeä
kuin tyhmyydestä.

pullapoika
2 tähteä
2 tähteä

Re: hs.fi: Kannabisviljelijä aiheutti kaksion räjähdyksen

ViestiKirjoittaja pullapoika » 12.8.2009 11:17

liuottimista vielä sen verran voisin sanoa, että niiden kanssa kun pelaa on aina myös riski saada vakaviakin palovammoja jos liuotin liiasta lämmittämisestä yhtäkkiä leimahtaa naaman edessä..

mulla itellä on aika vähän, mutta syviä kolmannen asteen palovammoja tullut palavasta bensasta, joka palaa suht _vitun_ kuumana ja sytyttää vaatteet tosi helposti muutenkin..myös palavan nesteen sammutus on vaikeaa ja sen lähellä oleminen jos se läikkyy tulee taatusti saamaan myös vaatteensa tuleen.. ja tuo lihaan asti palaminen sattuu aivan perkeleesti.. sen verran voin kertoa omasta kokemuksesta :x

ja niitä höryjäkään ei kannata hengitellä niiden haitallisuuden takia ja hyvä ilmanvaihto on myös asian tärkeimpiä seikkoja. lyhyt aikainen altistuminen ei ole niin haitallista, mutta jos pitkään altistaa hengitystiensä jollekkin kemikaalihöyryille voi oireita alkaa ilmaantumaan.

itse olen kerran mennyt vahingossa bongin sytyttämään samassa huoneessa jossa haihdutin asetonia, mutta olin suhteellisen kaukana hellasta jossa oli liesituuletin täysillä. sen jälkeen säikähdinkin, että mitä helvettiä oon tekemässä.. ja olin tosiaan liian sekaisin.. siitä on pitkä aika, eli näin ei saa toimia. :laugh:

huolellisella valmistelulla ja pienellä nippelitiedolla on hyvä alkaa vaikka uuttamaan hasisöljyä, ettei niiden virheiden kautta tarvitse asiaa oppia.

kävi miten kävi, niin ei tämä ainoa asia ole jossa media otsikoi tai kertoo asiat dramaattisemmin tai hieman vääristelee tosiasioita, koska muuten uutinen ei olisi niin kiinnostavaa luettavaa asiasta tietämättömien keskuudessa. oli kyseessä mikä tahansa juttu.. :point:
lol apua :foil:

Palaa sivulle “Politiikka ja media”