Kuva

kannabiksen vaikutus rikoksiin

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
PET0

Re: kannabiksen vaikutus rikoksiin

ViestiKirjoittaja PET0 » 11.3.2009 19:03

Eipä ole merkintöjä, ei! jotain sakkoja liikenteestä mutta ei sen vakavampaa...
Ei rikolliset puuhat kiinnosta :D
paukku pidentää ikää

kukkarulla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kukkarulla » 12.3.2009 2:56

voi voi.. lista oli täynnä puhtaita pulmusia ja sitten perkele tyriks meni ku kukkarulla huomas tän topicin.

en kannabiksen piikkiin voi laittaa mutta rikoksia tullut tehtyä aika kovasti. nimittäin vuosia graffitia maalailtu pääkaupunkiseudulla.
en oo puhas.

sentään mulla moraali on vaikka hirmunen graffitivandaali oonkin. en miellä edes itseäni rikolliseksi, yhteiskunta mieltää. koristelen tylsiä seiniä (en siis mitään omakotitaloja) ihan ilmaiseksi monivärisillä isoilla graffiteilla ja silti mua jotku nutipää vartijat ahdistelee. Seurailee kotiin asti ja tarkkailee ikään kuin en huomaisi niiden väijyviä katseita.

kerran oikeudessakin yks fps vartija lausu sitte "ton jätkän kasvot kyllä muistan, useamman kertaa ollaan tarkkailtu junissa&metroissa"
:foil: kuumotus!

en kuitenkaan varasta, tai käyttäydy väkivaltaisesti. vaikka olen valtionomaisuudestapiittaamatonyhteiskunnannarkkariloinen, olen silti ihan rento ja kiltti kaveri.

säälikää nyt mua ja toisiamme sorretut syrjäytyneet narkkarisiskot&veljet.
Yrtti on ihmiselle.

Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 12.3.2009 7:56

kukkarulla kirjoitti:voi voi.. lista oli täynnä puhtaita pulmusia ja sitten perkele tyriks meni ku kukkarulla huomas tän topicin.

en kannabiksen piikkiin voi laittaa mutta rikoksia tullut tehtyä aika kovasti. nimittäin vuosia graffitia maalailtu pääkaupunkiseudulla.
en oo puhas.

sentään mulla moraali on vaikka hirmunen graffitivandaali oonkin. en miellä edes itseäni rikolliseksi, yhteiskunta mieltää. koristelen tylsiä seiniä (en siis mitään omakotitaloja) ihan ilmaiseksi monivärisillä isoilla graffiteilla ja silti mua jotku nutipää vartijat ahdistelee. Seurailee kotiin asti ja tarkkailee ikään kuin en huomaisi niiden väijyviä katseita.

kerran oikeudessakin yks fps vartija lausu sitte "ton jätkän kasvot kyllä muistan, useamman kertaa ollaan tarkkailtu junissa&metroissa"
:foil: kuumotus!

en kuitenkaan varasta, tai käyttäydy väkivaltaisesti. vaikka olen valtionomaisuudestapiittaamatonyhteiskunnannarkkariloinen, olen silti ihan rento ja kiltti kaveri.

säälikää nyt mua ja toisiamme sorretut syrjäytyneet narkkarisiskot&veljet.

Lupaan käydä tänään ulkona perehtymässä jonkun tunteella tekemään graffitiin, jotta tuntisit olosi paremmaksi :lohtu:. :)
Lehemiä sioille.

kukkarulla
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja kukkarulla » 13.3.2009 11:46

Kiitos idänpikajuna. tuli heti parempi mieli!

ja hahhah kun naurattaa kuinka nörtti toi sun avattaren hahmos on! :D et voinu olla tosissas ku ton laitoit!
Yrtti on ihmiselle.

Sarvi

ViestiKirjoittaja Sarvi » 14.3.2009 17:26

Tällä hetkellä on tilillä muutamia rikkeitä/rikoksia. Pahimpana olisi varmaankin "törkeä" pahoinpitely, eli joskus koulussa sairaskohtauksen saatuani istahdin jonkun toisen paikalle
lääkitäkseni itseäni. Tämä henkilö päätti sitten vetää tuolin altani, jonka jälkeen löin häntä kerran. Huuli aukesi jolloin siitä tuli törkeä pahoinpitely (Iik, verta!). Asia saatin setvittyä
sovittelussa, joten rikosrekisteriin siitä ei tullut merkintää. Tämän lisäksi olen kerran ajanut ilman turvavyötä, kerran ylinopeutta ja kerran olen alaikäisenä pitänyt hallussani mietoja
alkoholijuomia.

Kannabis ei liity mihinkään näistä.
"Zealous men are ever displaying to you the strength of their belief, while judicious men are showing you the grounds of it." -William Shenstone

anderec

ViestiKirjoittaja anderec » 14.3.2009 18:42

eipä oole muuta merkintää rekisterissä kun huumausaineen käyttörikos, vaikka kiistin koskaan käyttäneeni kannabista.
Graffiteja oon maalaillu muutamia ja murtautunut purkumääräyksen saaneeseen rakennukseen.
Koskaan en ole ketään pahoinpidellt (jos nyt ei lasketa ala ja yläasteella välkkätappeluja jotka sovittiin etukäteen :doh: )
Joskus kävelen päin punaisia, mutten koskaan aja päin punaisia.
Ja nyt musta liikkuu kuulemma koulussa hurjaa huhua että oon hUUmediileri :laugh: ehkä voisin sanoa niille vitipäille, että vaikka joskus poltankin en ikinä myy.
Mutta siis: en tunne itseäni rikolliseksi, vaikka yhteiskunnan mukaan sellainen olenkin. Olen hyväyuulinen, ystävällinen ja rento sälli joka kirjoitti eetä ja ämmää YOsta. Yllätävää näin "narkkariksi" sanoi joku meidän lukiosta. Oikaisin vähän sitä lausetta sen jälkeen.
"When injustice becomes law, rebellion becomes duty." - Thomas Jefferson

Palaa sivulle “Politiikka ja media”