Ei rikolliset puuhat kiinnosta
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
kukkarulla kirjoitti:voi voi.. lista oli täynnä puhtaita pulmusia ja sitten perkele tyriks meni ku kukkarulla huomas tän topicin.
en kannabiksen piikkiin voi laittaa mutta rikoksia tullut tehtyä aika kovasti. nimittäin vuosia graffitia maalailtu pääkaupunkiseudulla.
en oo puhas.
sentään mulla moraali on vaikka hirmunen graffitivandaali oonkin. en miellä edes itseäni rikolliseksi, yhteiskunta mieltää. koristelen tylsiä seiniä (en siis mitään omakotitaloja) ihan ilmaiseksi monivärisillä isoilla graffiteilla ja silti mua jotku nutipää vartijat ahdistelee. Seurailee kotiin asti ja tarkkailee ikään kuin en huomaisi niiden väijyviä katseita.
kerran oikeudessakin yks fps vartija lausu sitte "ton jätkän kasvot kyllä muistan, useamman kertaa ollaan tarkkailtu junissa&metroissa"
kuumotus!
en kuitenkaan varasta, tai käyttäydy väkivaltaisesti. vaikka olen valtionomaisuudestapiittaamatonyhteiskunnannarkkariloinen, olen silti ihan rento ja kiltti kaveri.
säälikää nyt mua ja toisiamme sorretut syrjäytyneet narkkarisiskot&veljet.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 58 vierailijaa