Mitä olet tehnyt "kannabiksen hyväksi"? :)
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Mitä olet tehnyt "kannabiksen hyväksi"? :)
- Olen jakanut ystävilleni paaaaljon siemeniä.
- Olen potkinut ystäviäni kasvatuksen alkuun.
- Jos minulla on paukkua, tarjoan sitä ystävilleni täysin veloituksetta, niin paljon kuin itse poltan (juurikaan muilla ei ole). Saan tästä hyvän mielen.
- Olen potkinut ystäviäni kasvatuksen alkuun.
- Jos minulla on paukkua, tarjoan sitä ystävilleni täysin veloituksetta, niin paljon kuin itse poltan (juurikaan muilla ei ole). Saan tästä hyvän mielen.
Bilteman kuvastosta: Jakorasia, 12 V
- Olen myöskin jakanut ystävilleni paljon siemeniä, mutta olin saanut ne lahjoituksena, joten pistin vain hyvän kiertämään enkä aktiivisesti tehnyt edes mitään.
- Esitelmöin omille vanhemmilleni, ja jokaiselle joka puhuu tai suostuu kuuntelemaan kannabiksesta. Viimeksi mutsin miesystävä tulistui mulle kännissä: "Noi on ihan pimeitä juttuja!" huus täysillä..
Onneks se oli kännissä. Muuten se olis voinu saada vaiks traumoja ku niin monta "totuutta" kumotaan yhdellä kertaa..
- Kirjoitan lähes kaikkiin koulutöhin kannabiksesta, sen laillistamisen tarpeellisuudesta niin käyttäjine kuin muunkin yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta liitettynä johonkin hataraan asiayhteyteen. Esim., kun tein tutkiealman valtiosta, Moldovasta, livautin sinne tutkielman loppuun, "muuta"-osioon seuraavasti: "Ekonomiset ongelmat, työttömyys ja kasvava järjestäytyneen rikollisuuden toiminta ovat muuttamassa rauhallista tanssin ja juhlan maata militaristiseksi ulkonaliikkumiskieltohelvetiksi. Me suomessa asuvat voimme auttaa veljiämme taistelussa järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan esimerkiksi boikotoimalla venäjältä salakuljetettua hasista, joka ei pelkästään ole huonolaatuista nautintoaineena, vaan myöskin on suuri osa järjestäytyneen rikollisuuden toimeentulosta kuten on myös ihmiskauppakin. Ihmiskaupan markkinat avautuivat Euroopassa 1990-luvun alussa rautaesiripun kaaduttua, ja sittemmin painopistealueet ovat hakeutuneet Ukrainan-Moldovan alueelle ja vielä tänäkin päivänä, vaikka lukuisat kansainväliset ja valtionsisäiset lait ja säädökset sen kieltävät, sitä esiintyy myös Moldovassa."
- Kasvatan, myyn ja ostan Suomessa kotikasvatettua kannabista.
- Rohkaisen kavereitanikin jotka polttavat kasvattamaan hamppua itse.
- En koskaan ole liian väsynyt tai sosiaalisesti estynyt kysymään yhä uudestaan uudelta ihmiseltä että miten voi olla olemassa laki, joka luo rikollisuutta ilman että se mainittavasti ehkäisee sitä?
- Levitin monta viikkoa ennen hamppumarssi julisteita siitä ympäri kotikaupunkini virastojen, nuorisotilojen, koulun yms. seiniä ja ilmoitustauluja ja infolappuja.
- Esitelmöin omille vanhemmilleni, ja jokaiselle joka puhuu tai suostuu kuuntelemaan kannabiksesta. Viimeksi mutsin miesystävä tulistui mulle kännissä: "Noi on ihan pimeitä juttuja!" huus täysillä..
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Onneks se oli kännissä. Muuten se olis voinu saada vaiks traumoja ku niin monta "totuutta" kumotaan yhdellä kertaa..
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- Kirjoitan lähes kaikkiin koulutöhin kannabiksesta, sen laillistamisen tarpeellisuudesta niin käyttäjine kuin muunkin yhteiskunnan hyvinvoinnin kannalta liitettynä johonkin hataraan asiayhteyteen. Esim., kun tein tutkiealman valtiosta, Moldovasta, livautin sinne tutkielman loppuun, "muuta"-osioon seuraavasti: "Ekonomiset ongelmat, työttömyys ja kasvava järjestäytyneen rikollisuuden toiminta ovat muuttamassa rauhallista tanssin ja juhlan maata militaristiseksi ulkonaliikkumiskieltohelvetiksi. Me suomessa asuvat voimme auttaa veljiämme taistelussa järjestäytynyttä rikollisuutta vastaan esimerkiksi boikotoimalla venäjältä salakuljetettua hasista, joka ei pelkästään ole huonolaatuista nautintoaineena, vaan myöskin on suuri osa järjestäytyneen rikollisuuden toimeentulosta kuten on myös ihmiskauppakin. Ihmiskaupan markkinat avautuivat Euroopassa 1990-luvun alussa rautaesiripun kaaduttua, ja sittemmin painopistealueet ovat hakeutuneet Ukrainan-Moldovan alueelle ja vielä tänäkin päivänä, vaikka lukuisat kansainväliset ja valtionsisäiset lait ja säädökset sen kieltävät, sitä esiintyy myös Moldovassa."
- Kasvatan, myyn ja ostan Suomessa kotikasvatettua kannabista.
- Rohkaisen kavereitanikin jotka polttavat kasvattamaan hamppua itse.
- En koskaan ole liian väsynyt tai sosiaalisesti estynyt kysymään yhä uudestaan uudelta ihmiseltä että miten voi olla olemassa laki, joka luo rikollisuutta ilman että se mainittavasti ehkäisee sitä?
- Levitin monta viikkoa ennen hamppumarssi julisteita siitä ympäri kotikaupunkini virastojen, nuorisotilojen, koulun yms. seiniä ja ilmoitustauluja ja infolappuja.
-Käännyttänyt hamppumyönteiseksi
-Osallistunut paljon kannabiskeskusteluihin eri foorumissa
-Kerron faktoja tavallisille sekä hampuuseille
-Käynyt Amsterdamissa![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
-Osallistunut paljon kannabiskeskusteluihin eri foorumissa
-Kerron faktoja tavallisille sekä hampuuseille
-Käynyt Amsterdamissa
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
-"Historia on voittajien kirjoittama, kuka tietää kuinka kauas totuus on jäänyt menneisyyteen kummittelemaan"
-Olen onnistunut käännytämään erään entisen äidinkielenopettajani.
-Kerron faktoja tietämättömille ja tarjoan mielelläni paukut valistuksen jälkeen.
-Käytän Amsterdam/Holland logoisia vaatteita joissain määrin.
-Olen lahjoittanut siduja.
-Kerron faktoja tietämättömille ja tarjoan mielelläni paukut valistuksen jälkeen.
-Käytän Amsterdam/Holland logoisia vaatteita joissain määrin.
-Olen lahjoittanut siduja.
-olen
-olen
-olen
-osaan
-olen
-olen
-otan
-osaa
-kovin
-kovaa
-kanjaa
-ohjaan
turhapa näitä nyt tämän tarkemmin listata
toivottavasti näkyvät...
hoi ja pois.
-olen
-olen
-osaan
-olen
-olen
-otan
-osaa
-kovin
-kovaa
-kanjaa
-ohjaan
turhapa näitä nyt tämän tarkemmin listata
toivottavasti näkyvät...
hoi ja pois.
-Ollut mukana järjestämässä 4-hamppumarssia ja yhdet bileet.
-Puhunut kansalle radiossa vaihtoetoisesta päihteestä joka on myös lääke.
-Osallistunut erilaisiin keskustelu ym. tilaisuuksiin jossa hamppua käsitellään.
-Noin viisivuotta aktiivista yhdistystoimintaa, sitäennen jäsen.
-Kaikkina aikoina liikuessani maailmalla, pyrin jakamaan tietoa, sitä kaipaaville.
-Ainakin 3 miittiä järjestänyt, ja neljättä työstetään.. voi olla että olen seonnut laskuista.
-Osallistunut usempaankiin miittin, joista suuri osa ei liity forumiin.
-Ankara vääntö taustapiruna vähän siellä ja täällä jatkuu, kunnes alan kasvaa hamppua.
-Puhunut kansalle radiossa vaihtoetoisesta päihteestä joka on myös lääke.
-Osallistunut erilaisiin keskustelu ym. tilaisuuksiin jossa hamppua käsitellään.
-Noin viisivuotta aktiivista yhdistystoimintaa, sitäennen jäsen.
-Kaikkina aikoina liikuessani maailmalla, pyrin jakamaan tietoa, sitä kaipaaville.
-Ainakin 3 miittiä järjestänyt, ja neljättä työstetään.. voi olla että olen seonnut laskuista.
-Osallistunut usempaankiin miittin, joista suuri osa ei liity forumiin.
-Ankara vääntö taustapiruna vähän siellä ja täällä jatkuu, kunnes alan kasvaa hamppua.
Tänä vuonna olen:
- allekirjoittanut vetoomuksen huumepolitiikan lieventämiseksi.
- Pössytellyt fiksusti julkisesti.
- Maksanyt sky:n jäsenmaksun.
- Ostanut tuotteita kotimaisesta liikkeestä.
- Kylvänyt kuituhamppua ympäriinsä, huonolla menestyksellä tosin.
- Saanut käännytettyä virkavallan edustajan hamppumyönteiseksi.
- allekirjoittanut vetoomuksen huumepolitiikan lieventämiseksi.
- Pössytellyt fiksusti julkisesti.
- Maksanyt sky:n jäsenmaksun.
- Ostanut tuotteita kotimaisesta liikkeestä.
- Kylvänyt kuituhamppua ympäriinsä, huonolla menestyksellä tosin.
- Saanut käännytettyä virkavallan edustajan hamppumyönteiseksi.
Viimeksi muokannut tassi, 28.10.2005 14:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Ne vain yrittävät saada minut näyttämään vainoharhaiselta..."
Melko lailla kaikkea mitä usea muukin, mutta
- viljellyt kuituhamppua, siinä ohessa valistustoimintaa ja aatteenpaloa
- ja koska edellisestäkin voisi jo henkilöllisyys paljastua, jätettäköön kertomatta, että olen ***n** s******* ****e**, paljon
- viljellyt kuituhamppua, siinä ohessa valistustoimintaa ja aatteenpaloa
- ja koska edellisestäkin voisi jo henkilöllisyys paljastua, jätettäköön kertomatta, että olen ***n** s******* ****e**, paljon
- hankkinut ihmisiä marssille
- propagandaa, agitointia ja inttämistä
- lahjoittanut satoa
- kuitu-istutuksia keskeisillä paikoilla (ensi kerralla idätyksen kautta)
- julkipolttelua
- lahjoittanut taimia
- propagandaa, agitointia ja inttämistä
- lahjoittanut satoa
- kuitu-istutuksia keskeisillä paikoilla (ensi kerralla idätyksen kautta)
- julkipolttelua
- lahjoittanut taimia
Pelkkää haittaa.. Estänyt pölyttymisen ja polttanut kasvit!
Vanha käsikranaatin päälle syöksy siis, suojelen muita hampun vaaroilta...
SSM
Vanha käsikranaatin päälle syöksy siis, suojelen muita hampun vaaroilta...
SSM
Hmm..
Sain isäni lopettamaan alkoholin juonnin ja vuosia jatkuneen alkoholiongelman. Hän sai rappioutuneen elämänsä raiteilleen kun vaihtoi alkoholin yrttiin. Vähitellen mutta lopulta kokonaan.
Lääkeeksi nimetty yrtti on saanut perheessämme voimakkaan, posititiivisen kuvan - alun ennakkoluuloista huolimatta.
Aloitin itse kasvatuksen ja olen lahjoittanut taimia tuttavilleni sekä korjannut ihmisten vääriä luuloja.
Kertaakaan en ole polttanut mutta usko kasviin on vahva ja kasvatus pysyy jatkossakin harrastuksena, kuin myös tiedon jako.
Sain isäni lopettamaan alkoholin juonnin ja vuosia jatkuneen alkoholiongelman. Hän sai rappioutuneen elämänsä raiteilleen kun vaihtoi alkoholin yrttiin. Vähitellen mutta lopulta kokonaan.
Lääkeeksi nimetty yrtti on saanut perheessämme voimakkaan, posititiivisen kuvan - alun ennakkoluuloista huolimatta.
Aloitin itse kasvatuksen ja olen lahjoittanut taimia tuttavilleni sekä korjannut ihmisten vääriä luuloja.
Kertaakaan en ole polttanut mutta usko kasviin on vahva ja kasvatus pysyy jatkossakin harrastuksena, kuin myös tiedon jako.
- Olen kasvattanut sitä
- Olen opettanut monta ystävääni kasvattamaan (hydroilemaan menestyksellä)
- Olen tukenut SKY:ta (ja tulen tekemään niin joka kuukausi 5€)
- Olen tukenut hamppu.net:iä (ja tulen tekemään niin joka kuukausi 5€)
- Olen yrittänyt tehdä hyödyllisiä topicceja hamppufoorumille
- Olen aloittamassa siemennysprojektia jotta voin jakaa siemeniä muille
- Ostanut tuotteita kotimaisista liikkeistä
- Olen ruvennut kasvattamaan "biologisempaa" eli terveellisempää hamppua (:
- Olen jo jaannut jotain siemeniä ystävilleni
- Olen opettanut monta ystävääni kasvattamaan (hydroilemaan menestyksellä)
- Olen tukenut SKY:ta (ja tulen tekemään niin joka kuukausi 5€)
- Olen tukenut hamppu.net:iä (ja tulen tekemään niin joka kuukausi 5€)
- Olen yrittänyt tehdä hyödyllisiä topicceja hamppufoorumille
- Olen aloittamassa siemennysprojektia jotta voin jakaa siemeniä muille
- Ostanut tuotteita kotimaisista liikkeistä
- Olen ruvennut kasvattamaan "biologisempaa" eli terveellisempää hamppua (:
- Olen jo jaannut jotain siemeniä ystävilleni
Viimeksi muokannut shivaskunkki, 12.1.2006 22:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Olen keskustellut asiasta vanhempieni kanssa jäätyäni kiinni kannan poltosta. Tällä hetkellä kasvit kaapissa ja vanhempien tiedossa, ei poliiseja ainankaan vielä käynyt. Äiti ehti jo joulun jälkeen sanomaan että:"sä vaikutat melkein ihan normaalilta, huolimatta harrastuksestasi". Ottaen huomioon vanhuksien ensireaktion olen mielestäni edistynyt asiassani saadessani äidiltä näinkin positiivista palutetta. ![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
-lahjoitin rahaa joulupataan foorumin nimissä
-olen taas lieventänyt äidin negatiivisia käsityksiä kannabiksesta ja uskoakseni useamman muunkin ihmisen kun olen aina puhunut aiheesta avoimesti ihmisten kanssa
-aloittanut itse kasvatteluhommelit ja jatkossa mahdollisuuksien mukaan yritän levittää tätä kulttuuria eteenpäin
-aion liittyä SLY:hyn ja luultavasti HPPry:hynkin aivan lähitulevaisuudessa
-allekirjoittanut sen saman vetoomuksen minkä kaikki muutkin
Eli en kauheasti. Ehkä sitte joskus tulevaisuudessa jaksaa olla aktiivisempi![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
-olen taas lieventänyt äidin negatiivisia käsityksiä kannabiksesta ja uskoakseni useamman muunkin ihmisen kun olen aina puhunut aiheesta avoimesti ihmisten kanssa
-aloittanut itse kasvatteluhommelit ja jatkossa mahdollisuuksien mukaan yritän levittää tätä kulttuuria eteenpäin
-aion liittyä SLY:hyn ja luultavasti HPPry:hynkin aivan lähitulevaisuudessa
-allekirjoittanut sen saman vetoomuksen minkä kaikki muutkin
Eli en kauheasti. Ehkä sitte joskus tulevaisuudessa jaksaa olla aktiivisempi
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
What did you do there?
- MonetKehät
Mä olen kanssa poltellut melko julkisesti (vaimoni kauhuksi) ja saarnannut ahkerasti alkohoin käyttöä vastaan, sekä ylistänyt suureen ääneen kannabiksen paremmuudesta alkoholiin verrattuna. Myös olen jaellut kukkahyppysellisiä tuntemattomille ihmisille, joita on istuskellut milloin minkin ravitsemusliikkeen edessä.
Ai niin ja worm voitti tämän kisan, jos tämä nyt mikään kisa edes on...tai jos mä saisin päättää. glup.
Ai niin ja worm voitti tämän kisan, jos tämä nyt mikään kisa edes on...tai jos mä saisin päättää. glup.
Lapset, kasvattakaa haudallani marihuanaa
ihmisiä olen valistanut useita ja saanut pari kaveriakin innostumaan hampusta oikeen kunnolla!
toivottavasti se auttaa.
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
toivottavasti se auttaa.
PURple for ASTROculture now and the future.
Worm kirjoitti:Kertaakaan en ole polttanut .
Ymmärsinkö ton nyt oikein?
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
tervehdy..s
MINÄ olen...
tulossa kaapista ulos...
olen aloittanut intohimoisia
keskusteluja kannabiksesta..
siis ihmisten kanssa jotka vastustavat
kannabista henkeen ja vereen
mutta pitävät minua hyvänä ihmisenä...
olen tuonut kantani esille joka paikassa
HYVIN SELVÄSTI...
aivan sama kuka kysyy...
itselläni on tietysti hieman helpompaa
koska olen kipu polin asiakas
ja sieltä minulle ei helpotusta
löydy... ja kannabiksesta
häipyy kivut...
KOKONAAN...
mutta jos jeesustella halutaan...
niin en myynyt 250w lamppua
kun muutin...
vaan lahjoitin sen kaverille ketä kiinnosti....
siis kasvatus...
ja lupasin auttaa minkä tiesin ja
ohjasin tietty tänne...
*vilkuttaa*
mutta tärkeintä hampun kannalta
on se että ME "normi teemut" ruvetaan
puhumaan siitä...
ja silloin kun puhutaan ni tiedetään jotain....
eli kirjaa käteen joka jannulle
ja opiskelemaan....
noh joo...lääkkeen otto aika-.. *nauraa*
e: joo ksaavtanu ono 01ksaiva ( koodit on jees )
MINÄ olen...
tulossa kaapista ulos...
olen aloittanut intohimoisia
keskusteluja kannabiksesta..
siis ihmisten kanssa jotka vastustavat
kannabista henkeen ja vereen
mutta pitävät minua hyvänä ihmisenä...
olen tuonut kantani esille joka paikassa
HYVIN SELVÄSTI...
aivan sama kuka kysyy...
itselläni on tietysti hieman helpompaa
koska olen kipu polin asiakas
ja sieltä minulle ei helpotusta
löydy... ja kannabiksesta
häipyy kivut...
KOKONAAN...
mutta jos jeesustella halutaan...
niin en myynyt 250w lamppua
kun muutin...
vaan lahjoitin sen kaverille ketä kiinnosti....
siis kasvatus...
ja lupasin auttaa minkä tiesin ja
ohjasin tietty tänne...
*vilkuttaa*
mutta tärkeintä hampun kannalta
on se että ME "normi teemut" ruvetaan
puhumaan siitä...
ja silloin kun puhutaan ni tiedetään jotain....
eli kirjaa käteen joka jannulle
ja opiskelemaan....
noh joo...lääkkeen otto aika-.. *nauraa*
e: joo ksaavtanu ono 01ksaiva ( koodit on jees )
Aika vähäiseltä noi omat 'saavutukset' tuntuvat, kun muihin vertaa mutta:
- Olen kasvattanut yhden sadon, josta jaoin avokätisesti kokeiluhaluiselle kaveripiirilleni ja 'tripsittailin' heidän hamputtelujaan selvinpäin.
- Olen opastanut tuttuani kasvatuksen aloituksessa.
- Olen saanut käännettyä useita nuoria ihmisiä kannabiksen vastaisuudesta humaanimman päihdepolitiikan kannattajiksi ja hampun laillistamisen tukojoiksi.
- Olen mukana politiikassa ja jos asia tulee puheeksi, korostan humaania päihdepolitiikkaa ja hampun arvoa lääke-, hyöty ja myös huvikasvina.
- Olen alustavasti puhunut asiasta vanhemmilleni, jatkan tätä kunhan saan tilaisuuden.
- Suunnittelen opinnäytetyötä kansainvälisesta kannabiskieltolaista yliopistossa.
- Olen kylvänyt oman satoni siemeniä keväällä sopiviin paikkoihin, mutta menestykseni oli huono.
- Aion kylvää kuituhamppua kaupunkiini tänä keväänä.
Pyrin jatkamaan etenkin tuttuvieni asennemuutoksen aikaansaamista, toimin taustalla ja hiljaisesti julkista profiiliani suojatakseni.
Valitettavasti en voi toistaiseksi ajaa asiaa julkisesti.
Propsit ihmisille hyvästä työstä!
- Olen kasvattanut yhden sadon, josta jaoin avokätisesti kokeiluhaluiselle kaveripiirilleni ja 'tripsittailin' heidän hamputtelujaan selvinpäin.
- Olen opastanut tuttuani kasvatuksen aloituksessa.
- Olen saanut käännettyä useita nuoria ihmisiä kannabiksen vastaisuudesta humaanimman päihdepolitiikan kannattajiksi ja hampun laillistamisen tukojoiksi.
- Olen mukana politiikassa ja jos asia tulee puheeksi, korostan humaania päihdepolitiikkaa ja hampun arvoa lääke-, hyöty ja myös huvikasvina.
- Olen alustavasti puhunut asiasta vanhemmilleni, jatkan tätä kunhan saan tilaisuuden.
- Suunnittelen opinnäytetyötä kansainvälisesta kannabiskieltolaista yliopistossa.
- Olen kylvänyt oman satoni siemeniä keväällä sopiviin paikkoihin, mutta menestykseni oli huono.
- Aion kylvää kuituhamppua kaupunkiini tänä keväänä.
Pyrin jatkamaan etenkin tuttuvieni asennemuutoksen aikaansaamista, toimin taustalla ja hiljaisesti julkista profiiliani suojatakseni.
Valitettavasti en voi toistaiseksi ajaa asiaa julkisesti.
Propsit ihmisille hyvästä työstä!
Elf at heart, when hemp accessible.
"Riemulla nyt näyttää tahtoisin ma
Pilven veikon, köyhän kerjäläisen,
josta kasvoi kotimaamme turva"
- J.L. Runeberg - Vänrikki Stoolin Tarinat
"Riemulla nyt näyttää tahtoisin ma
Pilven veikon, köyhän kerjäläisen,
josta kasvoi kotimaamme turva"
- J.L. Runeberg - Vänrikki Stoolin Tarinat
Niin hyvää kukkaa että pala poikien leuat on loksahtaneet
Palaa sivulle “Politiikka ja media”