Marssi!
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
- kukkatyyli_
Re: Marssi!
Kun otetaan huomioon, kuinka paljon kannabiksella on peloteltu, niin on varmaa, että, sanoisinko tietämättömät ihmiset ovat aivan kauhuissaan, jos mukana marssii alaikäisiä "vaarallisen" huumeen puolesta. Tämä vetoaa heidän tunteisiinsa ja voi kohdistaa yhä enemmän pelkoa, vihaa ja epäluuloa kannabista kohtaan. Koska, jos 15-vuotias lapsi marssii jo huumeen puolesta, hänestä tulee lähes väistämättä narkomaani ja 20-vuotiaana hän on jo kadulla hampaattomana, jne.. <- näin sitä luullaan.
Ikärajat eivät ole turhia. Kukkasäkissäkin kuuluisi lukea "ei lasten ulottuville".
Itse olen tyytyväinen, jos nuoret valitsevat ennemmin hampun, kuin ökymöölin, mutta painotan kuitenkin yhteistä hyvää, jota saamme enemmän aikaan marssimalla täysi-ikäisenä laumana.
Kukkatyyli_ on harjoittanut kädentaitojaan sorvin ja poran ääressä ja lahjoittaa hampuuseille marssilla HYVÄLAATUISIA omenapuusta tehtyjä piippuja 20KPL!
ps. Joensuusta Helsinkiin kulkee autoni mun ja kyytiin mahtuisi vielä 3 henkilöä.
Ikärajat eivät ole turhia. Kukkasäkissäkin kuuluisi lukea "ei lasten ulottuville".
Itse olen tyytyväinen, jos nuoret valitsevat ennemmin hampun, kuin ökymöölin, mutta painotan kuitenkin yhteistä hyvää, jota saamme enemmän aikaan marssimalla täysi-ikäisenä laumana.
Kukkatyyli_ on harjoittanut kädentaitojaan sorvin ja poran ääressä ja lahjoittaa hampuuseille marssilla HYVÄLAATUISIA omenapuusta tehtyjä piippuja 20KPL!
ps. Joensuusta Helsinkiin kulkee autoni mun ja kyytiin mahtuisi vielä 3 henkilöä.
-
Printattu on ja menossa levitykseen. Muille suosittelen samaa.
Kaavailin Ite Ottaa Kuvan Jokaisesta "Eläimest" Joka Kuvaa Mua...Vai Hä ???
Liisterin ohjeeseen pieni, joskin tärkeä tarkennus.
ÄLÄ lisää perunajauhoja kiisseliliisteriin pulverina! Tuloksena saat erittäin klimppistä ja mahdollisesti jopa käyttökelvotonta mössöä. Sekoita ensin perunajauhot pieneen määrään, vaikka lasilliseen vettä. Sekoita huolellisesti ennen kiehuvaan veteen kaatamista ja keittämisen aikanakin.
ÄLÄ lisää perunajauhoja kiisseliliisteriin pulverina! Tuloksena saat erittäin klimppistä ja mahdollisesti jopa käyttökelvotonta mössöä. Sekoita ensin perunajauhot pieneen määrään, vaikka lasilliseen vettä. Sekoita huolellisesti ennen kiehuvaan veteen kaatamista ja keittämisen aikanakin.
-
ei mielenosoittamisella mitään ikärjaa ole... itse myös 17 ja menossa marssimaan!
Kaipa siellä niin monella hampulta haisevat vaatteet, etteivät poliisit mitenkään voi alkaa ratsaamaan sieltä porukkaa. Itse kuitenkin jätän tavarat kotiin ja pyhitän tuon päivän auringolle ja marssimiselle. Juotavaa (vettä, limpparia, mehua) kannattaa ottaa mukaan, varsinkin, jos aurinko porottaa kovastikin. Tulee pää kipiäksi muuten.
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...
...
hamppu kirjoitti:? ja voiko juttuja ottaa mukaan?
ettei vaan ne koirat ois räksyttämässä siäl sit![]()
prk, niitten kyttääjien kanssa!![]()
![]()
![]()
helsingin marssilla poliisi on perinteisesti ollut mukana ohjaamassa liikennettä ja valvomassa järjestystä. ei siis kyttäämässä mielenosoittajia. ei niitä kiinnosta, ihan rauhallisin mielin vaan liikkeelle.
"We don't see things as they are; we see them as we are."
KYYTI TARJOLLA Porista Tampereelle 8. päivä
Yksin olen näillä näkymin lähdössä ellei joku halua mukaan. Muutama kaveri mahtuu autoon.
Yksin olen näillä näkymin lähdössä ellei joku halua mukaan. Muutama kaveri mahtuu autoon.
Antti kirjoitti:KYYTI TARJOLLA Porista Tampereelle 8. päivä
Tuutko hakemaan Heinolasta?
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Mainostaminen olisi varmaan syytä kanssa ampua kunnolla käyntiin. Esim. Kaikkille merkittäville boardeille voisi heittää hamppumarssi 2004 topicin.
Muistetaan vaan, että emme aja kannabista x-kioskiin, vaan rangaistusten poistamista.
Muistetaan vaan, että emme aja kannabista x-kioskiin, vaan rangaistusten poistamista.
Ei tosiaankaan. Antaapahan kaikenmaailman kukkahattutädeille syyn pyöritellä päätään ja ällistellä nuorison mädännäisyyttä. Säästäisivät nuokin (mikäli koskaan ovat edes kannabista nähneetkään!) kannabiksenkäytön kypsemmälle ja aikuisemmalle iälle, pysyy pää kondiksessa eikä sitten mitään örvellyshakuista teinijoujouräpärälällääniinqzegaziii-meininkiä.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
keep your head clear
Skummi kirjoitti:
Ei tosiaankaan. Antaapahan kaikenmaailman kukkahattutädeille syyn pyöritellä päätään ja ällistellä nuorison mädännäisyyttä. Säästäisivät nuokin (mikäli koskaan ovat edes kannabista nähneetkään!) kannabiksenkäytön kypsemmälle ja aikuisemmalle iälle, pysyy pää kondiksessa eikä sitten mitään örvellyshakuista teinijoujouräpärälällääniinqzegaziii-meininkiä.
Niin naurettavia tuommoiset pikkukakrut, jotka yrittävät "rispektiä" saada ganjahehkuttelullaan. Tosin vielä säälittävämpää on, jos täysi-ikäiset käyttävät jotain ganjan lehdellä varustettuja tekstiilejä. Eikö sitä suhtautumistaan päihteisiin voi pitää omassa itsessään vai onko se pakko tuoda jopa pukeutumiseen? Voi voi voi...
Itseäni ei kovinkaan paljoa innostaisi marssia mahdollisten alaikäisten tai ganja-on-mun-koko-elämä-mentaliteetin omaavien henkilöiden seassa. Sitten kun Helsingin marssin enemmistö alkaa muistuttamaan "normaalia" nuorta kansaa, voisi sinne viitsiä tulla tallustelemaan. Uskon, että juuri tämän mainitsemani asian takia suuri määrä nuorta väkeä jää marsseista pois. He yksinkertaisesti pitävät marssia huvittavana hardcode kannabiksen käyttäjien sirkuksena, eivätkä kokisi itseänsä kotoisaksi tuossa porukassa.
"En tee paljon mitään, mutta vähän kaikkea." -kalel
"Less Paul - More John." -kalel
"The less you need, the better you feel." -kalel
VALI VALI!
Noh, asiaan, ihmiset, levitelkää mainoksia marssista, mielellään ainakin
Tampereen seudulle, koska sinne koitan tässä saada väkeä.
Mainoksia saa ainakin osoitteesta http://koti.mbnet.fi/laama1
Noh, asiaan, ihmiset, levitelkää mainoksia marssista, mielellään ainakin
Tampereen seudulle, koska sinne koitan tässä saada väkeä.
Mainoksia saa ainakin osoitteesta http://koti.mbnet.fi/laama1
allekirjoitus
Kyllä ketuttaa, kun tuli lintsattua ja pajauteltua, sen verran että jäi eräs kurssi suorittamatta, nyt sitä sitten suoritellaan juuri marssi viikonloppuna. Pilkka osuikin omaan nilkkaan.
Missäs te marssitte? http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=8111 ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kalel:
"Sitten kun Helsingin marssin enemmistö alkaa muistuttamaan "normaalia" nuorta kansaa, voisi sinne viitsiä tulla tallustelemaan."
No, mikset itse omalta osaltasi muuta marssijoiden ulkonäköä "normaalimmaksi" lähtemällä itse marssimaan. Millä se enemmistö alkaa muistuttamaan "normaalia nuorta kansaa" jos sitä vaan istutaan kotona ja kitistään kun mikään ei muutu.
Itseäkin kuumottaa hieman lähteä marssille. Mielessä koko ajan hesarin etusivu "Hamppumarssilla ennätysmäärä ihmisiä" ja sitten meikäläisen pärstä siinä. Saisi vanhemmat sukulaiset sydänkohtauksia, ja testamentteja revittäisiin. Lähden silti, sillä jos hamppumarssi ei auta mitään, niin vielä vähemmän auttaa kotona löhöily.
"Sitten kun Helsingin marssin enemmistö alkaa muistuttamaan "normaalia" nuorta kansaa, voisi sinne viitsiä tulla tallustelemaan."
No, mikset itse omalta osaltasi muuta marssijoiden ulkonäköä "normaalimmaksi" lähtemällä itse marssimaan. Millä se enemmistö alkaa muistuttamaan "normaalia nuorta kansaa" jos sitä vaan istutaan kotona ja kitistään kun mikään ei muutu.
Itseäkin kuumottaa hieman lähteä marssille. Mielessä koko ajan hesarin etusivu "Hamppumarssilla ennätysmäärä ihmisiä" ja sitten meikäläisen pärstä siinä. Saisi vanhemmat sukulaiset sydänkohtauksia, ja testamentteja revittäisiin. Lähden silti, sillä jos hamppumarssi ei auta mitään, niin vielä vähemmän auttaa kotona löhöily.
How High? kirjoitti:No, mikset itse omalta osaltasi muuta marssijoiden ulkonäköä "normaalimmaksi" lähtemällä itse marssimaan. Millä se enemmistö alkaa muistuttamaan "normaalia nuorta kansaa" jos sitä vaan istutaan kotona ja kitistään kun mikään ei muutu.
Hyvä kysymys, jota osasin odottaa esitettäväksi.
Täytyy tässä vielä miettiä pitäisikö sinne osallistua, olisihan se ihan hyvän asian puolesta tietysti.
"En tee paljon mitään, mutta vähän kaikkea." -kalel
No mikäli kukaan Suomessa asuva haluaa ikinä laillisesti, ilman poliisien niskaanhengitystä, hyvällä omatunnolla, ilman kuumotuksia kasvattaa ja poltella omia tai kaverin yrttejä, niin marssille olisi syytä tulla.
Edelleenkään huonoja tekosyitä ei oteta vastaan.. se on se pari tuntia KERRAN VUODESSA, joten ei luulisi olevan järjetön vaiva. Hyvän asian puolesta edelleenkin.
Edelleenkään huonoja tekosyitä ei oteta vastaan.. se on se pari tuntia KERRAN VUODESSA, joten ei luulisi olevan järjetön vaiva. Hyvän asian puolesta edelleenkin.
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
...
...
- Johannes Täi
Jees, eiköhän Johannes Täikin saavu marssimaan hyvän asian puolesta
Tampereella siis minä, missäs tavataan?![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tampereella siis minä, missäs tavataan?
"There is a cheer: The gnomes have learned a new way to say 'Hooray'"
-Terence McKenna
-Terence McKenna
Palaa sivulle “Politiikka ja media”