Kuva

HS: Puutarhakaupan asiakkaiden kotoa löytyi marihuanaa

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Kumimies
1 tähti
1 tähti

Re: HS: Puutarhakaupan asiakkaiden kotoa löytyi marihuanaa

ViestiKirjoittaja Kumimies » 18.1.2010 16:51

tuomas kirjoitti:aika huvittavaa viihdettä :lol:
hampuusien invaasio chilifoorumille.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=6890.0

Arsella on ihan hyviä argumentteja. Välillä tulee ihan samanlainen olo.
Ei kannata tunkea lunta pilluun!

Jqmz3

ViestiKirjoittaja Jqmz3 » 18.1.2010 17:05

Joo-o.. Pitäisko teräasekeskus vetää oikeuteen koska se myy veitsiä kelle tahansa, ja niillä veitsillä on puukotettu ihmisiä? Voi moro..

Alkatraz

ViestiKirjoittaja Alkatraz » 18.1.2010 17:22

Suhteellisen yksinkertaisen oloista sakkia tuolla chilifoorumilla näyttää pyörivän. :lol: Kyseisessä keskustelussa hamputtelu rinnastetaan mm. pedofiliaan, heroiiniin jne...

Ketjun loppupäässä oleva adminin kommentti kruunaa koko hössötyksen;

"Keskustelussa liikutaan nyt Infernon periaatteiden kannalta arveluttavalla rajaseudulla. Tämä ei (!) ole paikka ottaa kantaa esim. hampun haitallisuuteen tai oletettuun hyödyllisyyteen. Aihe on laiton, eikä siitä täällä keskustella, ovat asiat miten hyvänsä."

Siis mitä? Hampusta keskusteleminenkin on siis nykyään laitonta, enpä ole moisesta vielä kuullutkaan! Hyvin ollaan taas asioista perillä. :doh:

Alkaa vaan vituttamaan kun lukee tuommoista paskaa, missä ihmiset eivät viitsi kummemmin edes perehtyä asiaan mistä "keskustelevat", kunhan heittelevät ilmaan omia mutuilujansa... Welcome to Finland! :eiei:

Alkatraz

ViestiKirjoittaja Alkatraz » 18.1.2010 17:28

Kumimies kirjoitti:...

Arsella on ihan hyviä argumentteja. Välillä tulee ihan samanlainen olo.

Nämäkö ovat mielestäsi hyviä argumentteja? :shock:

By Arse @ Chiliforum

"Hamppu on vaaraton päihde"
"Vaaratonta päihdettä ei ole olemassakaan. Hamppu aiheuttaa psykooseja, tai ainakin on isona osatekijänä osassa näistä, olen itse nähnyt. Hamppu aiheuttaa riippuvuutta. Hamppu sulattaa aivot ja pilaa puhekyvyn, hamppunarkkareista tulee määkiviä otuksia. Hamppu aiheuttaa lihan syömättömyyttä. Hamppu madaltaa kynnystä koittaa myös muita laittomia päihteitä."

Kyllä, "argumenttien" taso on päätä huimaava. :eiei:

veliponteva

ViestiKirjoittaja veliponteva » 18.1.2010 17:28

Kyse on vain ja ainoastaan siitä, ettei chilin kasvattelua katota kovin hyvällä silmällä. 35 vuotiasta chilin kasvattajaa pidetää outona. "Se mattiki vaa siellä kotonaan chilejä kasvattelee".

No nyt hamppu on yks syypää? Ymmärrän kyllä reaktiot. Ja noi kuvaukset hampuuseista osuu monen tänne kirjottavan kohdalla oikein. Hamppufoorumin käyttäjät on kuitenki aika huono otos kannabiksen käyttäjistä Suomessa, mutta edellee foorumikäyttäjistä mulla on myös aika "älyvapaa" kuva kuten chilifoorumilaisillakin. Johtuu pitkälti siitä, että täällä on hyvin nuorta väkeä jotka on tullut oppimaan kasvatusta ja suurinosa lopettaa foorumin käytön kun neuvot täältä ei enää tuo uutta eikä jaksa olla neuvomassa muita.

Mut ei sitä puutarhurin harrastusta tulla pitämään kovin normaalina koskaan. Ihmiset on vierautunu ajatuksesta, että mies tykkää kasvattaa jotain. Mulle nauretaa ainaki joka kerta ku mainitsen kasvattavani yrttejä. Niitä ku saa kaupasta nii paljo helpommin.
Viimeksi muokannut veliponteva, 18.1.2010 17:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Hazaa
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Hazaa » 18.1.2010 17:29

desavu kirjoitti:EU: tuomioistuimeen ei välttämättä tarvi eikä kannata olla itse yhteydessä.

Jos sinilakit häiritsee, liittymään EOK:hon ( http://eok.fi/ ) ja joukkokannetta järkkäilemään EOK:n kautta.

Jos joku on seurannut WinCapitan ympärillä käytyä hullunmyllyä, tietää EOK:n ampuneen alas
useita valtion taholta yritettyjä ihmisoikeusrikkomuksia.

Tässä on tietysti eri tilanne, kun kyseessä on laiton huume eikä vain epäily laittomasta pyramidipelistä.
Mutta jospa joku päivä vapaus koittaa...

Offtopic,

Haha, Kenenkään ei kannata liittyä mihinkään EOK:hon, joka on perustettu kusettamaan tuulipukuisia.
http://www.youtube.com/watch?v=XMM9xsuLLnM Hienot fanfaarit, LOL! Myötähäpeä on aika rajua kun tota kattoo..

Jos joku aikoo liittyä niin on hyvä ja lukee ensin seuraavat ketjut.
http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskust ... eissa.html

http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskust ... desta.html

IMO,kristus mitä paskaa. :laugh:
Käyttäkää poste restantea siementen ja bulvaania kasvatusromujen hankintaa varten niin ei tule ikäviä yllätyksiä!

greenberg

ViestiKirjoittaja greenberg » 18.1.2010 18:56

empä viitsinyt alkaa tekemään uutta topiccia joten pistän tänne.

huomenna (19.1) ylex tänään jatkaa viherpeukun asiakasrekisteri jupakan selvittelyä. tänään ei saatu tutkinnajohtajalta suoraa vastausta olikohan juuri siihen, miksi asiakasrekisteriä oli käytetty ratsioihin.
meni vähän ohi kun puolella korvalla kuuntelin. saa nähdä kenelle huomenna soittavat ja saavatko mitään vastauksia.

nyt kirjoittelemaan tänään:in juontajille asiaa koskevia ja muutenkin aiheeseen liittyviä viestejä, joista voisi saada aikaan laadukasta keskustelua kaiken kansan kuultavaksi.

bananaman

ViestiKirjoittaja bananaman » 18.1.2010 22:47

Chiliforumin arse:

"Hamppu on vaaraton päihde"
Vaaratonta päihdettä ei ole olemassakaan. Hamppu aiheuttaa psykooseja, tai ainakin on isona osatekijänä osassa näistä, olen itse nähnyt. Hamppu aiheuttaa riippuvuutta. Hamppu sulattaa aivot ja pilaa puhekyvyn, hamppunarkkareista tulee määkiviä otuksia. Hamppu aiheuttaa lihan syömättömyyttä. Hamppu madaltaa kynnystä koittaa myös muita laittomia päihteitä.

Bananaman taas sanoo että kyllä banaanit jää jonkun muun syötäväks kun yleensäkin savut ottaa.. menee kuule sellane määrä lihaa että tietää, ja vaikka chilillä maustettua :lol:

BÄÄÄÄÄÄ.. eiku MÄÄÄ.. vai miten sitä määkitään?? Emmä osaa, en taidakkaa olla narkkari.

Crunkfool11

ViestiKirjoittaja Crunkfool11 » 19.1.2010 0:53

Cmoon jätkät. Must tosta tulis ottaa esimerkki MIKS ihmiset on hamppua vastaan. tuskin meistä moni, jos kukaan, on arsen kanssa samaa mieltä hänen näkökulmistaan. Siitä voidaan varmaan olla samaa mieltä, että työsarkaa riittää niin kauan, kun ihmisten mielipiteet on tätä luokkaa. en halua edelleenkään ketään moittia, mut ehkä just tän takia ihmisten asioissa on niin syviä ristiriitoja? Yks syyttää toisia vaikka miksi ja toiset vastaavat nauraen/ pilkaten ym.?

Kelatkaa ittenne toisen asemaan ja maailmaan, missä omat informaationne olisi vaikka uskonnolliset vanhemmat ja koulun huumevalistus. Mun mielestä tässä maailmassa ei tulis ottaa mitään itsestäänselvyytenä, varsinkaan puhuttaessa "huumeista". Se jos joku saa ihmiset käyttäytymään psykoottisesti. Ihme kyllä vielä ne ihmiset, jotka niitä ei oo ottanut :?
God is gay, sky is gray, earth full of pussy eaters, wife beaters, cock suckers and sheep fuckers. What comes tomorrow, after all this sorrow? Sunny sky, honey pie, buds are dry, blaze the fire.

closedeyelids

ViestiKirjoittaja closedeyelids » 19.1.2010 2:14

Vitun urpot. Tosi yllättävää että täältä jotkut vatipääjulistajat menee huutelemaan chilifoorumille hamppusitähampputätä, onko jotenkin vaikeaa ymmärtää että ko. foorumi ei ole todellakaan se paikka jossa tätä keskustelua kannattaa käydä.

Alkatraz kirjoitti:Suhteellisen yksinkertaisen oloista sakkia tuolla chilifoorumilla näyttää pyörivän.

"Keskustelussa liikutaan nyt Infernon periaatteiden kannalta arveluttavalla rajaseudulla. Tämä ei (!) ole paikka ottaa kantaa esim. hampun haitallisuuteen tai oletettuun hyödyllisyyteen. Aihe on laiton, eikä siitä täällä keskustella, ovat asiat miten hyvänsä."

Siis mitä? Hampusta keskusteleminenkin on siis nykyään laitonta, enpä ole moisesta vielä kuullutkaan! Hyvin ollaan taas asioista perillä.

Jos jossain ihmiset on yksinkertaisia niin kyllä se on jumalauta tämä foorumi minun mielestäni. Ei joka paikkaan tarvitse juosta sitä hamppusanomaa julistamaan kuin murrosikäinen teini. Ei mikään ihmekään että jengillä on pajauttajista paska kuva kun teinit änkee vääriin paikkoihin huutamaan innoissaa hamppua lailliseksi jne.

Mitä tulee adminin kommenttiin niin ehkä tarkoitus oli kuitenkin viestittää nimenomaan sitä mitä olen koko viestissäni tässä kirjoitellut, ko. foorumi on täysin väärä hampun laillisuudesta puhumiseen jne.
< sabar1> demokratia on mun kannalta turhaa. alan radikaaliksi oppositioksi
< sabar1> ja räjäytän äänestyspaikkoja joka äänestykses

Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 19.1.2010 8:34

closedeyelids kirjoitti:Vitun urpot. Tosi yllättävää että täältä jotkut vatipääjulistajat menee huutelemaan chilifoorumille hamppusitähampputätä, onko jotenkin vaikeaa ymmärtää että ko. foorumi ei ole todellakaan se paikka jossa tätä keskustelua kannattaa käydä.

...

Jos jossain ihmiset on yksinkertaisia niin kyllä se on jumalauta tämä foorumi minun mielestäni. Ei joka paikkaan tarvitse juosta sitä hamppusanomaa julistamaan kuin murrosikäinen teini. Ei mikään ihmekään että jengillä on pajauttajista paska kuva kun teinit änkee vääriin paikkoihin huutamaan innoissaa hamppua lailliseksi jne.

Mitä tulee adminin kommenttiin niin ehkä tarkoitus oli kuitenkin viestittää nimenomaan sitä mitä olen koko viestissäni tässä kirjoitellut, ko. foorumi on täysin väärä hampun laillisuudesta puhumiseen jne.

Mielestäni se pään tunkeminen niihin "vääriin" paikkoihin on nimenomaan tärkeää jotta saadaan kannabis hyväksytyksi laajemmin. Ei meitä kukaan ole hyväksymässä jos me ei sitä vaadita. Siis oikeasti, ne odottaa että me muututaan ja sehän ei käy minulle ainakaan.
Lehemiä sioille.

Pulitrukki
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Pulitrukki » 19.1.2010 9:53

Idän Pikajuna kirjoitti:Mielestäni se pään tunkeminen niihin "vääriin" paikkoihin on nimenomaan tärkeää jotta saadaan kannabis hyväksytyksi laajemmin. Ei meitä kukaan ole hyväksymässä jos me ei sitä vaadita. Siis oikeasti, ne odottaa että me muututaan ja sehän ei käy minulle ainakaan.

Oman käsitykseni mukaan me olemme jo aivan käsittämättömän iso osa koko yhteiskuntaa, yhteiskunta ei vaan vielä tiedä asiasta.
kuumotukset ei oo kuumotuksia jos kuumottelija ei kuumotu

closedeyelids

ViestiKirjoittaja closedeyelids » 19.1.2010 11:12

Minun mielestäni taas parempi kohta avata se sanainen arkkunsa aiheesta on se kun siitä tulee jossain kohden järkevää debaattia, eikä esim. se että tehdään chilifoorumille tunnukset ja mennään sinne ulisemaan tästä. Jos haluaa positiivista kuvaa hampulle niin käyttäytyy kuin muutkin ihmiset ja jos asiasta kysytään mielipidettä tai käydään keskustelua niin tuo oman mielipiteensä silloin ilmi. Kuka ottaa vakavissaan teinit jotka tekevät Ihan Toiselle Asialle tarkoitetulle foorumille tunnukset ja käyvät sinne purkamaan asiaansa. Eikö kukaan muu muka jaa näkökantaani tähän asiaan?
< sabar1> demokratia on mun kannalta turhaa. alan radikaaliksi oppositioksi

< sabar1> ja räjäytän äänestyspaikkoja joka äänestykses

Kartsa

ViestiKirjoittaja Kartsa » 19.1.2010 11:36

^ Samaa mieltä. Jos nyt kuitenkin kuuluu johonkin yhteisöön, oli se sitten chili-, musiikki- tai vaikkapa nyt verkkopeliyhteisö niin sitten asia mielestäni kuitenkin taas muuttuu niin että yhden threadin tekeminen aiheesta (kunhan se on esim. laillistamista koskeva asiallinen keskustelu eikä jehovien kaltaista paasaamista) ole spammimista tai asiatonta. Riippuen tietysti siitä miten ylläpitö asiaan suhtautuu.

Trichomes

ViestiKirjoittaja Trichomes » 19.1.2010 11:57

Idän Pikajuna kirjoitti:...

Mielestäni se pään tunkeminen niihin "vääriin" paikkoihin on nimenomaan tärkeää jotta saadaan kannabis hyväksytyksi laajemmin. Ei meitä kukaan ole hyväksymässä jos me ei sitä vaadita. Siis oikeasti, ne odottaa että me muututaan ja sehän ei käy minulle ainakaan.

Nyt oikeesti... Luin kanssa chilifoorumilta niitä juttuja ja sinne on ihan turha mennä "valistamaan". Edelleenkin voisi käyttää aikansa paremmin kuin turhautumisen purkamiseen johki chilifoorumille :D Tosin en näkis mitää väärää anteeksipyytelevissä viesteissä chilifoorumilta että näin oli päässyt käymään että jotaikin chilin kasvattajia narataan. Mutta senkin voisi jättää pois. Kyllä ihminen osaa itse mennä hakemaan tietoa kannabiksesta muualta ei sitä tarvitse tulla jonkun harrastetoimintafoorumille selittämään. Varsinkaan kun aihe on tulenarka vieläkin. Tottakai itseänikin huvittaisi kirjoitella jokaisen mielipiteeseen vastauksen ties missä foorumilla mutta yritän hillitä itseäni. Sehän meistä ihmisiä tekee kun osaamme hillitä itseämme?? Vai kuinka...

Kyllä itsensä likoon laittaminen eli "vääriin" paikkoihin on saattanut tuottaa tulosta. Harkinnalla sekin.
Diilaan mielummin äitimaan kanssa.

juss1

ViestiKirjoittaja juss1 » 19.1.2010 12:20

greenberg kirjoitti:empä viitsinyt alkaa tekemään uutta topiccia joten pistän tänne.

huomenna (19.1) ylex tänään jatkaa viherpeukun asiakasrekisteri jupakan selvittelyä. tänään ei saatu tutkinnajohtajalta suoraa vastausta olikohan juuri siihen, miksi asiakasrekisteriä oli käytetty ratsioihin.
meni vähän ohi kun puolella korvalla kuuntelin. saa nähdä kenelle huomenna soittavat ja saavatko mitään vastauksia.

nyt kirjoittelemaan tänään:in juontajille asiaa koskevia ja muutenkin aiheeseen liittyviä viestejä, joista voisi saada aikaan laadukasta keskustelua kaiken kansan kuultavaksi.

mihin aikaan kannattaisi yle x:ää kuunnella? onko kenelläkään tietoa?

Mokeponi

ViestiKirjoittaja Mokeponi » 19.1.2010 12:33

kyllä ne mainitsi jutun jo, mutta puhuu siitä enemmän kuulemma puolen tunnin päästä...

E. eli nyt

Idän Pikajuna
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Idän Pikajuna » 19.1.2010 14:31

Trichomes kirjoitti:...

Nyt oikeesti... Luin kanssa chilifoorumilta niitä juttuja ja sinne on ihan turha mennä "valistamaan". Edelleenkin voisi käyttää aikansa paremmin kuin turhautumisen purkamiseen johki chilifoorumille :D Tosin en näkis mitää väärää anteeksipyytelevissä viesteissä chilifoorumilta että näin oli päässyt käymään että jotaikin chilin kasvattajia narataan. Mutta senkin voisi jättää pois. Kyllä ihminen osaa itse mennä hakemaan tietoa kannabiksesta muualta ei sitä tarvitse tulla jonkun harrastetoimintafoorumille selittämään. Varsinkaan kun aihe on tulenarka vieläkin. Tottakai itseänikin huvittaisi kirjoitella jokaisen mielipiteeseen vastauksen ties missä foorumilla mutta yritän hillitä itseäni. Sehän meistä ihmisiä tekee kun osaamme hillitä itseämme?? Vai kuinka...

Kyllä itsensä likoon laittaminen eli "vääriin" paikkoihin on saattanut tuottaa tulosta. Harkinnalla sekin.

Nimenomaan tulenarka ja sitä tässä vähän hain takaa että ehkä se aihe ei olisi niin arka jos ihmiset "joutuisivat" käsittelemään sitä enemmän. Tällä hetkellä isoa osaa ihmisiä ei tunnu juurikaan kiinnostavan nämä kannabisjutut, miksi uhrata ajatuksiaan asialle jonka kokee sellaiseksi että sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta itseen, toivoisi että se katoaisi maan pinnalta kokonaan ja luottaa siihen että joku muu on tuolla hävittämässä sitä/suojelemassa siltä (virkavalta).

Pulitrukki: Aivan, ja mielestäni tässä kyse on juurikin siitä tietämyksen leviämisestä. Jos vastapuoli ei ole halukas etsimään tietoa ollenkaan niin kuinka sen sitten saa välitettyä eteenpäin ellei puoliväkisin? Siis ihmisiä jotka eivät halua tai tahdo nähdä pitäisi saada näkemään, pakostakin siinä joku loukkaantuu jossain vaiheessa. Meitä on paljon, mutta suomessa olemme käsittääkseni edelleen vähemmistö.

Closedeyelids: Olen samaa mieltä että on parasta avata sanainen arkkunsa silloin kun keskustelu on hedelmällistä ja itselläkin on jotain järkevää sanottavaa, mutta mieluummin edes se "xXxlailliztacaa gannabizxXx" kuin täydellinen vaikeneminen. Jonkun se likainenkin työ on tehtävä, tietyissä paikoissa kun keskustelua käydään se tulee aina olemaan rumaa, pitäisikö näitä paikkoja siis välttää tyystin? Eikö se olisi jonkinasteista luovuttamista? On totta että kannabiksella ja chilillä on aika vähän tekemistä toistensa kanssa, mutta minä haluan että chilinkasvattaja hyväksyy minun kannabiksen käyttöni siinä missä poliisi ja siwan kassatyöntekijätkin. Chilit eivät ole minulle henkilökohtaisesti millään tasolla läheinen asia joten chiliforumeille en kirjoittele. Olen kuitenkin valmis puolustamaan kantaani muualla.

Minä mielelläni käyttäytyisin "kuin muutkin ihmiset" mutta niin kauan kun ympäröivä yhteiskunta ei kohtele minua normaalina ihmisenä, ajaudun johonkin toiseen sosiaaliseen lokeroon kuin "normaali ihminen". Olen kyllä sitä mieltä että asioista vauhkoaminen on paheksuttavaa toimintaa.
Lehemiä sioille.

Trichomes

ViestiKirjoittaja Trichomes » 19.1.2010 15:14

Idän Pikajuna kirjoitti:...

Nimenomaan tulenarka ja sitä tässä vähän hain takaa että ehkä se aihe ei olisi niin arka jos ihmiset "joutuisivat" käsittelemään sitä enemmän. Tällä hetkellä isoa osaa ihmisiä ei tunnu juurikaan kiinnostavan nämä kannabisjutut, miksi uhrata ajatuksiaan asialle jonka kokee sellaiseksi että sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta itseen, toivoisi että se katoaisi maan pinnalta kokonaan ja luottaa siihen että joku muu on tuolla hävittämässä sitä/suojelemassa siltä (virkavalta).

Pulitrukki: Aivan, ja mielestäni tässä kyse on juurikin siitä tietämyksen leviämisestä. Jos vastapuoli ei ole halukas etsimään tietoa ollenkaan niin kuinka sen sitten saa välitettyä eteenpäin ellei puoliväkisin? Siis ihmisiä jotka eivät halua tai tahdo nähdä pitäisi saada näkemään, pakostakin siinä joku loukkaantuu jossain vaiheessa. Meitä on paljon, mutta suomessa olemme käsittääkseni edelleen vähemmistö.

Closedeyelids: Olen samaa mieltä että on parasta avata sanainen arkkunsa silloin kun keskustelu on hedelmällistä ja itselläkin on jotain järkevää sanottavaa, mutta mieluummin edes se "xXxlailliztacaa gannabizxXx" kuin täydellinen vaikeneminen. Jonkun se likainenkin työ on tehtävä, tietyissä paikoissa kun keskustelua käydään se tulee aina olemaan rumaa, pitäisikö näitä paikkoja siis välttää tyystin? Eikö se olisi jonkinasteista luovuttamista? On totta että kannabiksella ja chilillä on aika vähän tekemistä toistensa kanssa, mutta minä haluan että chilinkasvattaja hyväksyy minun kannabiksen käyttöni siinä missä poliisi ja siwan kassatyöntekijätkin. Chilit eivät ole minulle henkilökohtaisesti millään tasolla läheinen asia joten chiliforumeille en kirjoittele. Olen kuitenkin valmis puolustamaan kantaani muualla.

Minä mielelläni käyttäytyisin "kuin muutkin ihmiset" mutta niin kauan kun ympäröivä yhteiskunta ei kohtele minua normaalina ihmisenä, ajaudun johonkin toiseen sosiaaliseen lokeroon kuin "normaali ihminen". Olen kyllä sitä mieltä että asioista vauhkoaminen on paheksuttavaa toimintaa.

Jos asiasta tehtäisiin kansanäänestys niin sitten yleisellä mielipiteellä olisi merkitystä. Miettikää pakkoruotsia, yleinen mielipide on ettei sitä tarvita yms. No siellä se siltikin on?
Mitä merkitystä sillä on että joku randmon henkilö miettii mitä sattuu kannabiksesta. Ainoastaa virallisilla faktoilla on merkitystä ja niihin ei voi vaikuttaa kirjoittamalla johki foorumille jotai paatosta. Lääkekäyttöhän laillistettiin kaikessa hiljasuudessa eikä sitä kysytty ku virkaihmisiltä. Paras on oikeesti se että menee töihin(ei tarvi olla töissä mutta mukana yhteiskunnassa), menestyy ja sanoo ihmiselle kasvotusten että minä nautin kannabista enkä näe mitään pahaa siinä että se on minun rentoutumiskeinoni, eikä sekoile. Tai kuten tämä Markku Knuutila kertoi Helsingin Sanomissa, hän ei itse käytä kannabista mutta suosittelee sitä lääkkeeksi. Itse vedän pienen hajuraon kyll kans kaikenmaailman kilareihin... Emmä suostu hyväksyyn tietynlaista toimintaa oli sit pilvipää tai etanolipää :D

Hävis hieman alkuperänen pointti... Jutustelen vaan...
Diilaan mielummin äitimaan kanssa.

AlakalA

ViestiKirjoittaja AlakalA » 19.1.2010 17:11

Turha tonne chilifoorumille on mennä huutelemaan. Foorumi on tarkoitettu chilinkasvattajille. Tämä taas hampusta "innostuneille". Eiköhän tää ole syy että on perustettu kaks erillistä foorumia eikä vaan yks "Yleinen Hyötykasvi Kasvatus Foorumi". Vielä kun joku vähemmän fiksu hampputeini käy nyrkkipystyssä huutelemassa omia "totuuksiian" ja uhoamassa niin siinä on ihmisten valistaminen kaukana. Ihme et yks rehu joka kolahtaa (toivottavasti) voi aiheuttaa näin paljon tunteita. Onhan siellä chilifoorumilla paljon jyrkkiä/urpoja/vääriä käsityksiä hampusta, en kiellä. Sillä ei kuitenkaan ole mun kannalta mitään väliä, jos haluan tietää miten pitäis hoitaa mun chilit niin käyn siellä, jos hampuista niin täällä. Helvetin yksinkertaista!

Palaa sivulle “Politiikka ja media”