Marssi 2009: kyltti-ideat
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
-
- 2 tähteä
Re: Marssi 2009: kyltti-ideat
Tervehdys Marssilaiset, kjeu!
Vuokraa kuumailmapallon porukalla ja tekee täsmä ilma-iskun..koriin kiinni kankasplakaati, jossa lukee, että " EI OLE PÖLLÖMPÄÄ OLLA PILVESSÄ!..ja kun olis vielä oikein kaunis aurinkoinen keli, etä se näkyis vielä ympäri kaupunkia...ja voin sanoa että tv-uutiset väkisinkin huomiois sen. (ja pienellä siihen vielä teksti " Laskeutumispaikkana Pajankoulun piha, Pori Satakunta, Hampuuseja paikanpäällä tuhatkunta!..tai jotain iroonista, no ehkei!
..ja Suokalmukille ja muille hampustelijoille tiedoksi, että miten olis jos Taiteiden Yönä tekis tapahtuman erikaupunkeihin..taidetta näytille, maalauksia, piirrustuksia, kädentöitä, pienimuotoista chillaus musiikkia..reggaeta..sirkustemppuja, tuli tsydeemei..silleen kokoonnutaan ( haetaan lupa, jollei muuta) ja tuodaan kulttuuria tutuksi valtaväestölle ja miten Kannabiksen avulla voi tuoda itseään ja taitoja esille.
Miltäs nää kuulostaapi?
Terkuin B. Spencer ja vihreä-puna-keltasen värinen iguaani nimeltä Flornce-Lassie Hill
Vuokraa kuumailmapallon porukalla ja tekee täsmä ilma-iskun..koriin kiinni kankasplakaati, jossa lukee, että " EI OLE PÖLLÖMPÄÄ OLLA PILVESSÄ!..ja kun olis vielä oikein kaunis aurinkoinen keli, etä se näkyis vielä ympäri kaupunkia...ja voin sanoa että tv-uutiset väkisinkin huomiois sen. (ja pienellä siihen vielä teksti " Laskeutumispaikkana Pajankoulun piha, Pori Satakunta, Hampuuseja paikanpäällä tuhatkunta!..tai jotain iroonista, no ehkei!
..ja Suokalmukille ja muille hampustelijoille tiedoksi, että miten olis jos Taiteiden Yönä tekis tapahtuman erikaupunkeihin..taidetta näytille, maalauksia, piirrustuksia, kädentöitä, pienimuotoista chillaus musiikkia..reggaeta..sirkustemppuja, tuli tsydeemei..silleen kokoonnutaan ( haetaan lupa, jollei muuta) ja tuodaan kulttuuria tutuksi valtaväestölle ja miten Kannabiksen avulla voi tuoda itseään ja taitoja esille.
Miltäs nää kuulostaapi?
Terkuin B. Spencer ja vihreä-puna-keltasen värinen iguaani nimeltä Flornce-Lassie Hill
- Koristehamppuni haluaa tulla kaapista ulos..polttohautaus taitaa olla lopputulos -
- Kannabiksen laillistaminen saisi sen aikaan, että minulla ei olisi yhtään rikollista kaveria! -
- "May the GreenForce be with you"! -
- Kannabiksen laillistaminen saisi sen aikaan, että minulla ei olisi yhtään rikollista kaveria! -
- "May the GreenForce be with you"! -
Budi Spencer kirjoitti:Tervehdys Marssilaiset, kjeu!
Miltäs nää kuulostaapi?
Sulla on aika kunnianhimoiset suunnitelmat. Toimivia kyllä, mutta sais aika perkeleellinen porukka olla et sais massit kokoon tommosta varten. Ellei jollakin satu olemaan eläkesäästöjä muutamia (ellei kymmeniä) tuhansia euroja ja haluu vähän lahjotella hyvätekeväisyyteen... ;D
Ajatuksena ihan hyvä, toteutus voi vaan mennä hankalaks.
No nyt on perustettu Hamppukaupunki, ja se kaupunki on Tampere tietenki.
Eiköhän tollaseen sais alan liikkeitä sponssaamaan, esim. hempsteri, piippu, viherpeukku jnejne. kumminkin heidän mainos voisi vilahtaa jossain ja he olisivat tyytyväisiä! Ja jos joskus jotain hyvää esim dekriminalisointiin päin tulee tapahtumaan, niin kyseiset liikkeethän siitä hyötyy, joten eiköhän he olisi mukana taistelussa! Piipusta en kyllä tiedä, sen verran ahne tyyppi tuntuu sen omistavan, hempsterissä on kyllä aina lungi käydä, saa hyviä keskusteluja aina omistajan kanssa aikaiseksi
..Study High, Take the tests High -> Get High scores..
Haluatko _kieltää_ huumeiden käytön vai saada sen loppumaan.
KIELTOLAKI ei ole ratkaisu.
Jumala löi yrtin, ihminen alkoholin. Kumpaan Sinä Luotat?.
Kotikasvatus dekrimilisoitava. Ei tarvitse ostaa diilereiltä.
Miljonaat verotulot rikollisille vai valtiolle?.
Noita kehittelin, tuon Jumala jutun kopsasin joltain hienolta ihmiseltä.
KIELTOLAKI ei ole ratkaisu.
Jumala löi yrtin, ihminen alkoholin. Kumpaan Sinä Luotat?.
Kotikasvatus dekrimilisoitava. Ei tarvitse ostaa diilereiltä.
Miljonaat verotulot rikollisille vai valtiolle?.
Noita kehittelin, tuon Jumala jutun kopsasin joltain hienolta ihmiseltä.
- sota siili
Nostetaan suomi pois lamasta hamppu verotettavaksi!
Mietin tuossa taannoin sellaista kylttiä, missä olisi isolla:
K-18
Sen alla voisi pienemmällä vielä lukea jotain järkevää. Keksin jonkun hyvän, mutta unohdin sen.
Heh, huomasin mistä olen tuon idean saanut.
K-18
Sen alla voisi pienemmällä vielä lukea jotain järkevää. Keksin jonkun hyvän, mutta unohdin sen.
Heh, huomasin mistä olen tuon idean saanut.
JuuriHiiru kirjoitti:Hävettää kyllä olla samoilta mestoilta kun Juha Joutsenlahti...
Jos jotain tällänen pieni ilkivalta aiheen tiimoilta kiinnostaa, niin olisi tarraa!
Tai voihan niitä lättäillä vaan laillisiin paikkoihin.
Viimeksi muokannut oldirty, 20.3.2009 17:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
the Effects are very strange, and, at first hearing, frightful enough) is very general and frequent: and the Person, from whom I received it, hath made very many Trials of it, on himself, with very good Effect.
oldirty kirjoitti:Mietin tuossa taannoin sellaista kylttiä, missä olisi isolla:
K-18
Pelkkä hampunlehti, jonka päällä tuo K-18, toimii erinomaisesti. Kiteyttää oleellisen!
" Obama is cannabis positive!
Michael Phelps is cannabis postive!
ARE YOU?
"
Lähteet
http://www.kaleva.fi/plus/juttu778550_page0.htm
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=778650
Michael Phelps is cannabis postive!
ARE YOU?
"
Lähteet
http://www.kaleva.fi/plus/juttu778550_page0.htm
http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=778650
Damnant quod non intellegunt
Olisipa hienoa, jos järjestettäisiin keräys ja oma kannabisbussikampanja pystyyn, kuten ateisteilla on nyt. "Kannabis ei välttämättä ole niin vaarallista. Lakkaa murehtimasta ja elä elämääsi."
So I stay smoking – heal my soul and grow my hair
- Suokalmukki
Kuulostaa hyvältä, porukka näkis taiteesta hyvin kaukaakin et mistä on kyse..
Olen miettinyt sellaistakin et jos saisi jonnekin laillisia graffiteja tehdä niin tekis vähän tohon tyyliin myös, kaikki ohikulkijat näkis. Lots of fun would that be.
punasta keltasta ja vihreää!
Kuulostaa hyvältä, porukka näkis taiteesta hyvin kaukaakin et mistä on kyse..
Olen miettinyt sellaistakin et jos saisi jonnekin laillisia graffiteja tehdä niin tekis vähän tohon tyyliin myös, kaikki ohikulkijat näkis. Lots of fun would that be.
punasta keltasta ja vihreää!
////////////
-
"60-luvun vanha laki alas!"
"kieltolaki ei ole ikinä toiminut!"
"hampusta ei voi saada yliannostusta"
"kieltolaki ohjaa rahat rikollisille!"
"Kaikki huumekouluun!"
"kieltolaki ei ole ikinä toiminut!"
"hampusta ei voi saada yliannostusta"
"kieltolaki ohjaa rahat rikollisille!"
"Kaikki huumekouluun!"
- roskalaatikko
Tuo K-18 teksti hampunlehden päällä olisi varsin osuva nyt, kun on ollut medioissa kohua tästä ns. "huumekoulusta".
tyhmalapsi kirjoitti:
"jos minä olen rikollinen kuka on uhri" <--- erittäin vanha mutta mielestäni toimiva
Kannatetaan!
Oma ehdotukseni:
Juju - Oodi
Ei näitä harmittomii tyyppei voi kriminalisoida
Kotikasvatus kunniaan, mä pyydän
Skidi halluspito sallitaan, mä pyydän
Eka askel kuka uskaltaa, mä kysyn
Kuka pysyy sanojensa takana, mä pysyn
Kasvatti kukan yks, kasvatti kukan kaks
Ei tienny kukaan ja teki mielen mukavaks
Nyt peruspentil on pöydäl kasa syyteit
Me ollaan kaikki ihan normaalei tyyppei
kokonaiset säkeet taitavat olla liian pitkiä kyltteihin, joten lihavoin nuo iskevimmät/ytimekkäimmät.
muista Jujun biiseistä poimittuja:
Kädet esiin, sinä vaarallinen hampuusi
Se on suomen laki mikä tekee susta narkkarin (susta sanan voisi korvata musta/minusta)
-
- 1 tähti
"LOPPU UHRITTOMILLE RIKOKSILLE!"
rikoshan vaatii uhrin, kotikasvatetun kannabiksen poltossa se on kuka/mikä?
-NB-
rikoshan vaatii uhrin, kotikasvatetun kannabiksen poltossa se on kuka/mikä?
-NB-
"Hampun sanominen huumeeksi on kuin Honda Monkeyn sanominen Harley Davidsoniksi. Kyllähän se pärisee,mutta ei sillä liiveihin pääse."
Itse käytän hamppua myös lääkinnällisesti ja tuli mieleen tällaisia:
"Sano EI kivuille, unettomuudelle, pahoinvoinnille ja sadalle muulle vaivalle"
"Kohtuus rohdossakin!"
"Lääke henkiseen ja taloudelliseen lamaan"
"Take your medicine"
Ja ajattelinpa vielä lääkemääräyksen muotoon tehtyä: "Cannabis sativa, 0,25 grammaa höyrystettynä kerran päivässä kipuihin" Jokainen voi sitten vaihtaa tuohon tilalle oman vaivansa.
Hieman enemmän provosoivia:
"Näytänkö minä olevan psykoosissa?"
"Älä ole ilkeä, laita piippuun pilveä"
"Jointissa on pointti"
Ja vielä eräältä toiselta foorumilta poimittu: "All your favourite musicians do it. Why don't you?"
"Sano EI kivuille, unettomuudelle, pahoinvoinnille ja sadalle muulle vaivalle"
"Kohtuus rohdossakin!"
"Lääke henkiseen ja taloudelliseen lamaan"
"Take your medicine"
Ja ajattelinpa vielä lääkemääräyksen muotoon tehtyä: "Cannabis sativa, 0,25 grammaa höyrystettynä kerran päivässä kipuihin" Jokainen voi sitten vaihtaa tuohon tilalle oman vaivansa.
Hieman enemmän provosoivia:
"Näytänkö minä olevan psykoosissa?"
"Älä ole ilkeä, laita piippuun pilveä"
"Jointissa on pointti"
Ja vielä eräältä toiselta foorumilta poimittu: "All your favourite musicians do it. Why don't you?"
laillistakaa kannabis tai kieltäkää viina! Niin no tolla sais vaan koko maan alkoholistit niskaansa
Mieleeni putkahti seuraavia.
"Jumala tuomitsee, Minä en"
"Laillistakaa SE"
"Astu nurmikolle"
"Neulat pois heinäsuovasta"
"Jumala tuomitsee, Minä en"
"Laillistakaa SE"
"Astu nurmikolle"
"Neulat pois heinäsuovasta"
Reino and the Rhinos : Nuoret siivet EP
Vain kotikasvattamalla varmistat ettei lääkettäsi ole testattu eläimillä.
Sirkkalehti varmistaa kotimaisuuden.
Vain kotikasvattamalla varmistat ettei lääkettäsi ole testattu eläimillä.
Sirkkalehti varmistaa kotimaisuuden.
Näin niitä kieltolakeja ennen kumottiin. Think simple!
Haluan käyttää.
en tiedä onko tämmöstä tullut, mutta tuli mieleen:
"mulla on laiton hymy"
"mulla on laiton hymy"
parempi mainostaa tota ku rauhaa rakkautta ja rastoja.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”