tuomas kirjoitti:aika huvittavaa viihdettä
hampuusien invaasio chilifoorumille.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=6890.0
Arsella on ihan hyviä argumentteja. Välillä tulee ihan samanlainen olo.
tuomas kirjoitti:aika huvittavaa viihdettä
hampuusien invaasio chilifoorumille.
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=6890.0
desavu kirjoitti:EU: tuomioistuimeen ei välttämättä tarvi eikä kannata olla itse yhteydessä.
Jos sinilakit häiritsee, liittymään EOK:hon ( http://eok.fi/ ) ja joukkokannetta järkkäilemään EOK:n kautta.
Jos joku on seurannut WinCapitan ympärillä käytyä hullunmyllyä, tietää EOK:n ampuneen alas
useita valtion taholta yritettyjä ihmisoikeusrikkomuksia.
Tässä on tietysti eri tilanne, kun kyseessä on laiton huume eikä vain epäily laittomasta pyramidipelistä.
Mutta jospa joku päivä vapaus koittaa...
Alkatraz kirjoitti:Suhteellisen yksinkertaisen oloista sakkia tuolla chilifoorumilla näyttää pyörivän.
"Keskustelussa liikutaan nyt Infernon periaatteiden kannalta arveluttavalla rajaseudulla. Tämä ei (!) ole paikka ottaa kantaa esim. hampun haitallisuuteen tai oletettuun hyödyllisyyteen. Aihe on laiton, eikä siitä täällä keskustella, ovat asiat miten hyvänsä."
Siis mitä? Hampusta keskusteleminenkin on siis nykyään laitonta, enpä ole moisesta vielä kuullutkaan! Hyvin ollaan taas asioista perillä.
closedeyelids kirjoitti:Vitun urpot. Tosi yllättävää että täältä jotkut vatipääjulistajat menee huutelemaan chilifoorumille hamppusitähampputätä, onko jotenkin vaikeaa ymmärtää että ko. foorumi ei ole todellakaan se paikka jossa tätä keskustelua kannattaa käydä.
...
Jos jossain ihmiset on yksinkertaisia niin kyllä se on jumalauta tämä foorumi minun mielestäni. Ei joka paikkaan tarvitse juosta sitä hamppusanomaa julistamaan kuin murrosikäinen teini. Ei mikään ihmekään että jengillä on pajauttajista paska kuva kun teinit änkee vääriin paikkoihin huutamaan innoissaa hamppua lailliseksi jne.
Mitä tulee adminin kommenttiin niin ehkä tarkoitus oli kuitenkin viestittää nimenomaan sitä mitä olen koko viestissäni tässä kirjoitellut, ko. foorumi on täysin väärä hampun laillisuudesta puhumiseen jne.
Idän Pikajuna kirjoitti:Mielestäni se pään tunkeminen niihin "vääriin" paikkoihin on nimenomaan tärkeää jotta saadaan kannabis hyväksytyksi laajemmin. Ei meitä kukaan ole hyväksymässä jos me ei sitä vaadita. Siis oikeasti, ne odottaa että me muututaan ja sehän ei käy minulle ainakaan.
Idän Pikajuna kirjoitti:...
Mielestäni se pään tunkeminen niihin "vääriin" paikkoihin on nimenomaan tärkeää jotta saadaan kannabis hyväksytyksi laajemmin. Ei meitä kukaan ole hyväksymässä jos me ei sitä vaadita. Siis oikeasti, ne odottaa että me muututaan ja sehän ei käy minulle ainakaan.
greenberg kirjoitti:empä viitsinyt alkaa tekemään uutta topiccia joten pistän tänne.
huomenna (19.1) ylex tänään jatkaa viherpeukun asiakasrekisteri jupakan selvittelyä. tänään ei saatu tutkinnajohtajalta suoraa vastausta olikohan juuri siihen, miksi asiakasrekisteriä oli käytetty ratsioihin.
meni vähän ohi kun puolella korvalla kuuntelin. saa nähdä kenelle huomenna soittavat ja saavatko mitään vastauksia.
nyt kirjoittelemaan tänään:in juontajille asiaa koskevia ja muutenkin aiheeseen liittyviä viestejä, joista voisi saada aikaan laadukasta keskustelua kaiken kansan kuultavaksi.
Trichomes kirjoitti:...
Nyt oikeesti... Luin kanssa chilifoorumilta niitä juttuja ja sinne on ihan turha mennä "valistamaan". Edelleenkin voisi käyttää aikansa paremmin kuin turhautumisen purkamiseen johki chilifoorumille Tosin en näkis mitää väärää anteeksipyytelevissä viesteissä chilifoorumilta että näin oli päässyt käymään että jotaikin chilin kasvattajia narataan. Mutta senkin voisi jättää pois. Kyllä ihminen osaa itse mennä hakemaan tietoa kannabiksesta muualta ei sitä tarvitse tulla jonkun harrastetoimintafoorumille selittämään. Varsinkaan kun aihe on tulenarka vieläkin. Tottakai itseänikin huvittaisi kirjoitella jokaisen mielipiteeseen vastauksen ties missä foorumilla mutta yritän hillitä itseäni. Sehän meistä ihmisiä tekee kun osaamme hillitä itseämme?? Vai kuinka...
Kyllä itsensä likoon laittaminen eli "vääriin" paikkoihin on saattanut tuottaa tulosta. Harkinnalla sekin.
Idän Pikajuna kirjoitti:...
Nimenomaan tulenarka ja sitä tässä vähän hain takaa että ehkä se aihe ei olisi niin arka jos ihmiset "joutuisivat" käsittelemään sitä enemmän. Tällä hetkellä isoa osaa ihmisiä ei tunnu juurikaan kiinnostavan nämä kannabisjutut, miksi uhrata ajatuksiaan asialle jonka kokee sellaiseksi että sillä ei ole minkäänlaista vaikutusta itseen, toivoisi että se katoaisi maan pinnalta kokonaan ja luottaa siihen että joku muu on tuolla hävittämässä sitä/suojelemassa siltä (virkavalta).
Pulitrukki: Aivan, ja mielestäni tässä kyse on juurikin siitä tietämyksen leviämisestä. Jos vastapuoli ei ole halukas etsimään tietoa ollenkaan niin kuinka sen sitten saa välitettyä eteenpäin ellei puoliväkisin? Siis ihmisiä jotka eivät halua tai tahdo nähdä pitäisi saada näkemään, pakostakin siinä joku loukkaantuu jossain vaiheessa. Meitä on paljon, mutta suomessa olemme käsittääkseni edelleen vähemmistö.
Closedeyelids: Olen samaa mieltä että on parasta avata sanainen arkkunsa silloin kun keskustelu on hedelmällistä ja itselläkin on jotain järkevää sanottavaa, mutta mieluummin edes se "xXxlailliztacaa gannabizxXx" kuin täydellinen vaikeneminen. Jonkun se likainenkin työ on tehtävä, tietyissä paikoissa kun keskustelua käydään se tulee aina olemaan rumaa, pitäisikö näitä paikkoja siis välttää tyystin? Eikö se olisi jonkinasteista luovuttamista? On totta että kannabiksella ja chilillä on aika vähän tekemistä toistensa kanssa, mutta minä haluan että chilinkasvattaja hyväksyy minun kannabiksen käyttöni siinä missä poliisi ja siwan kassatyöntekijätkin. Chilit eivät ole minulle henkilökohtaisesti millään tasolla läheinen asia joten chiliforumeille en kirjoittele. Olen kuitenkin valmis puolustamaan kantaani muualla.
Minä mielelläni käyttäytyisin "kuin muutkin ihmiset" mutta niin kauan kun ympäröivä yhteiskunta ei kohtele minua normaalina ihmisenä, ajaudun johonkin toiseen sosiaaliseen lokeroon kuin "normaali ihminen". Olen kyllä sitä mieltä että asioista vauhkoaminen on paheksuttavaa toimintaa.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa