Kuva

Nuoret pössyttelivät hasista välitunneilla

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
PET0

Nuoret pössyttelivät hasista välitunneilla

ViestiKirjoittaja PET0 » 16.3.2009 18:32

Lähetetty 16.3.2009 18:27:
http://www.satakunnankansa.fi/cs/Satell ... eilla.html

Vois nää pennut poltella vähän piilosammalla ettei taas tuulipukukansa kauhistelis kannabis HUUUUUMEISTA!
----------
Lisätty 5 minuutin jälkeen:

Lapset ja koulu + kannabis = hyvin huonoa mainetta! :|
paukku pidentää ikää

Prostitute

Re: Nuoret pössyttelivät hasista välitunneilla

ViestiKirjoittaja Prostitute » 16.3.2009 18:41

Tyhmäähän se on. Päihteet (paitsi tupakka) ei kuulu kouluun.
Olenhan itsekin ollut koulussa mm kännissä, paukuissa ja lääkehöyryissä. Silti siinä ei ole mitään järkeä. Se ei ole hauskaa istua takapenkillä yksin punasin silmin tajuamatta mistään mitään ja kuumottaen 100-0, että huomaako fysiikanopettaja-luokanvalvojani mitään.
Lisäks oon kyhänny taukohuoneessa peltsiä. Nam mikä haju jäi.

Koulun jälkeen polttaminen taas on mitä mukavinta puuhaa, sitä harrastin ennen lähes päivittäin. Agentti matkalla juna-asemalle tai metsän penkillä, kunhan kukaan ei ole takanani.. Tai jos loppui aikaisin, saatoin käydä munchies mätöillä koulun ruokalassa(nam nam!).

Koulussa on loppuenlopuks iha kiva chillata kevyissä paukuissa, millä en meinaa mitään parin gemmin bongivetelyä, vaan jotain kevyttä spliffiä..
Tunneille ei kannata paukuissa mennä. Enemmänkin sitä hengailua koulukavereiden kanssa. Ja älkää nyt ikinä polttako koulun alueella!

ganja-kalle

ViestiKirjoittaja ganja-kalle » 16.3.2009 18:41

On muuten helvetin ruma jointti tossa iltasanomien kuvassa, jäis melkeen polttamatta :point:

Mistähän lapset on lätkää saanu?? Voi olla kyseisellä diilerillä tällä hetkellä pikkuiset skitsot päällä, lapsethan ei ikinä vasikoi tai mitään :foil:
Jos ei tänään, niin sitten huomenna...

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 16.3.2009 18:58

Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. En olisi niinkään huolissani jos muksut olivat vaan joltain diileriltä hasan saaneet, mutta jos joku oli tyyliin isoveljensä kotikasvatuksista pöllinyt, niin sitten on medialla kissanpäivät ja huumepoliittisessa "keskustelussa" piru irti. En nyt halua maalata uhkakuvia, mutta tuollaisen tapauksen voisi joku moraalinpuolustaja valjastaa lippulaivaksi huumausainerikosten rangaistusten kiristämisessä. Ainakin tulisi takapakkia kannabiksen asialle tuulipukujen silmissä.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Spectah

ViestiKirjoittaja Spectah » 16.3.2009 19:01

Hahahaa pennut vähä laulaa. kurkku suorana ja kuorossa. Kyl mua ainaki vituttais olla toi diileri joka myyny noille ipanoille. ihan oikein sille spedelle jos jää kiinni.

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 16.3.2009 19:16

Hyvin on laulettu kun nyt on jo reippaasti yli 20 ihmistä vedetty juttuun mukaan tuoreimpien uutisten mukaan.
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

Prostitute

ViestiKirjoittaja Prostitute » 16.3.2009 19:23

Enpä usko, että kukaan erikseen noille diilaa. Itsekin oon pyörinyt melkeen tonikästen(yli 15 kuitenkin..) kanssa ja poltellut. Varsinkin just noi 15-16v gängsterit säätää tota peltsiä niin paljon, että mä luulen ton peltsin tulleen joltai niide frendiltä, joltai vakiosällilt joka polttelee, ja sitten on myynyt vaan niille syyhkyhintaan.
Tuskin se sen diilerin vika on. Eikä ne diilerit hirveesti haluu myydä suoraan alaikäsille - tuomiot kovenevat heti.

Tapionpoika
2 tähteä
2 tähteä

ViestiKirjoittaja Tapionpoika » 16.3.2009 19:27

Sihaus kirjoitti:Hyvin on laulettu kun nyt on jo reippaasti yli 20 ihmistä vedetty juttuun mukaan tuoreimpien uutisten mukaan.

No skidithän on tuommoisia - ovat polleata ja kovaa kun valtakunnassa on kaikki hyvin, mutta jos käry käy niin vetävät vaikka Turandotin aariat falsetissa takaperin ilman että setä Sininen sen kummemmin edes vihjaa siihen suuntaan.
sativa to change the things I can
indica to accept the things I can't

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 16.3.2009 20:21

Hyvä meininkin.
Se on pelkästään positiivinen asia että nykynuoret ymmärtävät käyttää terveellisempiä huumeksia.

Meidän aikana, tietysti innostuttiin kun poliisi kävi tunnilla mainostamassa huumeksia, niin ei ollut hasista, vaan jouduimme imppaamaan liimaa. ja kaikkea muuta sen sellaista tervettä touhua.
No saapahan ihmiset jeesusteltavaa. Eikös pääsiäisetkin oo kohta jo lähellä, kirjurinluodolla on jo noitaroviot sytytelty.
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,
ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

Cosmo

ViestiKirjoittaja Cosmo » 16.3.2009 21:48

Yksi tuollanen uutinen, jossa hehkutetaan lasten poltelleen koulun pihalla, pyyhkii about kaikki vuoden sisällä julkaistut positiiviset uutiset maton alle. Tuulipuvut vauhkoontuvat ja kauhistelevat. Siellä varmaan jo vanhemmat soittelevat toisilleen ja kyttäävät mahdollisia kasvattajia naapurustossa. Käykää nyt jumalauta se koulu edes loppuun. Idiootit.

snu

ViestiKirjoittaja snu » 16.3.2009 23:54

Enitenhän tossa asiassa vituttaa se että, hyvin harva(+uutisen otsikko) noteeraa noi HUUUUmeina käytetyt lääkkeet.
Olen itse meinaa just tossa iässä lääke+viina-setillä ollut jokusen kerran ainakin lähellä kuolemaa(moninkertainen yliannostus pakkaus-selosteen mukaan)....
Sitten tietty pistää välillä vihaksi miten jopa jotkut hampuusitkaan ei tee/nää eroa "uutis-hashiksen" ja hampun välillä, mielestäni juuri tuon hampun "terveellisyyttä" pitäisi KOROSTAA+/ainakin erottaa se huolella PL:stä!
Varsinkin kun kyseessä on ns. ala-ikäisiä(on muuten yksi hirveimmistä sanoista!) on hyvin todennäköistä että siellä oli juurikin tästä laatasta kyse.

Nim: PL saattaa sisältää jäämiä kannabiksesta.

(Huomattakoon tässä sellaisen seikan, että olen joskus elänyt juurikin vastaavanlaisen tilanteen, jossa minua kyllä syytettiin kannabiksesta, jota ei kuitenkaan
minusta/minulta löydetty. Minut kuitenkin "tuomittiin" käyttäjäksi/ties miksi(siis kannabiksen osalta). Oli kotietsintöjä vaikka mitä...(mitään ei tietenkään löytynyt)
Sensiaan(ihana sana;)) minä kyllä käytin alkoholi(jonka varastin kaupasta, eikä kytät edes kuulusteluissa kysellyt mitään sen alkuperästä......)+ lääkkeitä. Ja ei näistä ollut kukaan huolissaan... Kaikki vain olivat huolissa "kannabiksen käytöstä"(jota ei siis voitu todentaa).
Sinäänsä tämän tapahtuman ansiosta sain kyllä niiiin suuuuuuren opetuksen siitä mitä tapahtuu jos ihminen syyttömänä(siis minä) leimataan "rikolliseksi"(lue. kannabiksen käyttäjäksi) ( Olen vahvasti sitä mieltä, että ainakin tietyssä iässä syyttömän rikolliseksi leimaaminen johtaa väistämättä siihen että ihmisestä TULEE rikollinen, koska siinä tilanteessa se onkin sitten jo sama, koska sinut on tuomittu jo!), että ei ainakaan itse tarvii lapsilleni sitä virhettä tehdä!!!!!)

(Tulipa mieleen muuten tapaus(olin tuolloin "täysi-ikäinen") jossa, minut vietiin sairaalaan kun käyttäydyin "sekavasti" makasin kadulla keskellä päivää. Sieltä sitten karkasin ja seuraavana päivänä heräsin putkasta johon poliisit oli mut vieny ku hoipertelin jossan(empä tiedä missä).
Putkalta lähtiessäni poliisi kyseli, että: Mistä olin saanut taskuistani löytyneen tyhjän liuskan nukahtimislääkkeitä? Johon vastasin vaan että otin isältä.
Se keskustelu loppui sitten siihen ja minä pääsin pois sieltä noin vaan kävellen(veikkaan että jos multa ois löytynyt vaikka hajujakin kannabiksesesta ni en ois kyllä niin vaan ilman sanktioita sieltä kävelly).
Reino and the Rhinos : Nuoret siivet EP

Vain kotikasvattamalla varmistat ettei lääkettäsi ole testattu eläimillä.

Sirkkalehti varmistaa kotimaisuuden.

Ryynäri

ViestiKirjoittaja Ryynäri » 17.3.2009 4:30

Voi voi ja vielä kerran voi voi. :doh:
Chillin like a chin chin

Sihaus

ViestiKirjoittaja Sihaus » 17.3.2009 9:56

Saas nähdä monta noita epäiltyjä tulee, kohta on niin paljon jo porukkaa porin poliisin huostassa että laillistaminen on ainoa mahdollisuus :D
Tästähän voi tulla suomen kaikkien aikojen suurin hamppubustaus :D
Tämä voi parhaimmillaan luoda keskustelua asiasta, onhan se ollut jo nouseva trendi että viina ei ole enää kovin pop. Koulussa tapahtuva päihteiden käyttö on tosin tuomittavaa, kyllä koulussa ja töissä on selvinpäin oltava.

"Maanantaina epäiltyjen määrä oli kasvanut jo reippaasti yli kahdenkymmenen tutkimusten edelleen jatkuessa ja laajetessa.
Joutsenlahden mukaan juttu laajenee koko ajan, ja useat oppilaat voivat odottaa poliisin kolkuttelavan lähipäivinä ovelle.
"
Kyllä aina pitää olla vähän Kekkilää, ei Kesää ilman Kekkilää!

tuub

ViestiKirjoittaja tuub » 17.3.2009 10:12

http://www.youtube.com/watch?v=gQrMganbqNw

Californiassa poliisit ja jopa vanhemmat vaan naureskelee tämmösille. :P

Punapossu

ViestiKirjoittaja Punapossu » 17.3.2009 11:26

Cosmo kirjoitti:Yksi tuollanen uutinen, jossa hehkutetaan lasten poltelleen koulun pihalla, pyyhkii about kaikki vuoden sisällä julkaistut positiiviset uutiset maton alle. Tuulipuvut vauhkoontuvat ja kauhistelevat. Siellä varmaan jo vanhemmat soittelevat toisilleen ja kyttäävät mahdollisia kasvattajia naapurustossa. Käykää nyt jumalauta se koulu edes loppuun. Idiootit.

Minulla on sama huoli ja se tässä ärsyttää. Lohduttavaa on kuitenkin seurata käytävää keskustelua, kannabiksen puolustelijat ovat selvästi niskanpäällä ja jopa enemmistönä.
So I stay smoking – heal my soul and grow my hair

Spectah

ViestiKirjoittaja Spectah » 17.3.2009 11:35

mää ennemminki tunnen myötähäpeää noitte hamppareiden puolesta tuola. kysees on 14v kersat ei mitkää kipulääkepotilaat.
etteivät vaa olis enimmäksee niit 14v kersoja puolustelemassa poltteluaan. ainaki tuntuu silt.

hydra
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja hydra » 17.3.2009 11:39

Satakunnan kansan jutun mukaan kysymys oli pajakoulun oppilaista. Ja sitten ollaan kauhuissaan kun oppilaat pajauttelevat.

villimies

ViestiKirjoittaja villimies » 17.3.2009 12:00

hydra kirjoitti:Satakunnan kansan jutun mukaan kysymys oli pajakoulun oppilaista. Ja sitten ollaan kauhuissaan kun oppilaat pajauttelevat.

Samaa tuli itse hohoteltua kun jutun ekan kerran näin. :D

sniikker

ViestiKirjoittaja sniikker » 17.3.2009 12:10

"Pajaluokilla heitä yritetään motivoida koulunkäyntiin ja jatkokoulutukseen."
:lol:

Vois toi noinkin toimia :mrgreen:

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 17.3.2009 12:55

Mun mielestä paikalliset seriffit on epäonnistunut niin pahasti, että olisi viisainta ottaa paikallinen ojankaivaja seriffin paikalle ja laittaa peelo seriffi ojankaivuuhommiin.
Missään muussa poliisipiirissä ei olla epäonnistuttu räikeämmin.

Vaadimme päitä ! Joutsen lahti inariin parkkipoliisiksi. Epäonnistuneet pois, tulos tai ulos.
Ei veronmaksajat halua maksaa palkkaa noin huonoille poliiseille jotka eivät saa pidettyä huumeksia EDES lasten käsistä pois.
Ihan oikeasti, ajatelkaapa jos maanmittari epäonnistuisi noin pahasti. Tampereentie veisikin Ouluun. Mites sitte suu pannaan ?

Hävetkää porin poliisi, aikuiset ihmiset, menkää ammattikouluuun tai jotain. Äiti joutsenlätäkkö häpeää poikaansa, koko suku häpeää.
JOUTSENLAHDEN aikana tulleet HUUMEONGELMAT jäävät taatusti kummittelemaan historiaan noin 70 vuodeksi. Voi tulla myös linnareissu huolimattomasta työstä, jossa lapset sitten saivat kärsiä.
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,

ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

Palaa sivulle “Politiikka ja media”