Siihenhän voi laittaa lisäksi tupakoinnista johtuvat kuolemat yms. Vai tuleeko sitten liian paljon tekstiä yhdelle kyltille? Varmaankin.
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Onko Oulussa muuten hamppumarssia?
Qukka kirjoitti:"Harrastan jalkapalloa, haluatteko kieltää senkin?"
Jotenkin minusta tuntuu, että nuo Jumalan sanaan vetoavat kyltit eivät oikein aja asiaansa. Onhan niillä hyvä provosoida ulkokullattuja kristittyjä, mutta tosiasiassahan suurin osa suomalaisista on vain tapakristittyjä.
Eli eipä juurikaan vaikutusta.
Tässä minä tosin taas tuon esille kritiikkiä, enkä ideoita.Olen pahoillani.
Qukka kirjoitti:"Harrastan jalkapalloa, haluatteko kieltää senkin?"
Jotenkin minusta tuntuu, että nuo Jumalan sanaan vetoavat kyltit eivät oikein aja asiaansa. Onhan niillä hyvä provosoida ulkokullattuja kristittyjä, mutta tosiasiassahan suurin osa suomalaisista on vain tapakristittyjä.
Eli eipä juurikaan vaikutusta.
Tässä minä tosin taas tuon esille kritiikkiä, enkä ideoita.Olen pahoillani.
Keke- kirjoitti:"Säästä autostereosi, laillista kannabis!"
HL1979 kirjoitti:...
No ei nyt sentään. Sehän tästä vielä puuttuisi, jos tuulipukukansa sekoittaisi (entistä pahemmin) pollenistit ja hamppuveikot keskenään.
Keke- kirjoitti:Jos olet lukenut keskustelupalstoja, niin yleensä jo ensimmäisellä sivulla joku tulee vaahtoamaan autostereoista, joten kyllä se mielikuva on aika pitkälti jo syntynyt jos on syntyäkseen. Kyllä hampuuseilta pitää itseironiaakin löytyä!
HL1979 kirjoitti:Ja vaikka hampuuseilta löytyisikin itseironian tajua, se ei tarkoita sitä että tuulipukukansa ymmärtäisi vitsiä
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 29 vierailijaa