Lähetetty 29.5.2006 12:41:
Tiedä nyt sitten mitä sanoisi.. vilkuilin dokkarin eilen ja aika ristiriitaiset tunteet jäi.
On se kumma kun ihmiset hehkuttavat kun ihmisiä kuolee övereihin ja syyttävät siitä huumeita. Eihän sitä ketään alkoholiinkaan kuole
![Ei näin :eiei:](./images/smilies/shakehead.gif)
Varmasti tulisi turvallisempaa tavaraa myyntiin jos homma olisi valtion hallussa.
Kyllähän huumeidenkäyttö lisääntyisi jos olisivat laillisia, mutta ei se sitä tarkoita että kaikki alkaisivat douppaamaan päivittäin. Ihminen tehköön mitä haluaa ja ellei päässä riitä järki siihen että osaa lopettaa ajoissa niin ei se laillistumisen vika olisi. Itse olen nokkiini vetänyt vaikka mitä, mutta kuukausiin en ole mitään muuta kuin hamppua poltellut, ei jaksa kiinnostaa muut. Ihmiset ottakoon vastuun itsestään, ei se ole valtion hommaa.
Huvittavaa kyllä kuinka paljon tuhlaavat rahaa huumekartellien tuhoamiseen vuodessa [ 16 miljardia taisivat sanoa ], mielestäni aivan turhaa rahan haaskausta, eivät asiat ole yhtään muuttuneet. Välillä tullissa saadaan kilosatsi kiinni ja sitten ollaan tyytyväisiä vaikka eivät tajua että kymmenkertainen määrä samaa shittiä myydään saman päivän sisällä. Itse olen jäänyt kiinno hampun polttelusta, mutta ei se minun menoa ole ainakaan haitannut yhtään. Voi kun poliisit tietäisivät paljonko niitä huumeita oikeasti liikkuu ja käytetään.
Tuossahan mainittiin myös että jos huUuUmeet olisivat laillisia niin markkinoille ilmestyisi "piraattihuumeita", jotka voisivat olla vaaralllisia. Itse mietinkin että ketä ostaisi näitä jos saisit valita testatun ja valvotun tuotteen sen sijaan helposti.
En kuitenkaan usko että ketään osaa ennustaa kuinka tässä tulisi käymään jos huumeet olisivat laillisia. Laillistaisivat edes sen hampun niin olisin tyytyväinen.
Itseäni hatuttaa jo pelkkä se meininki että joku sikaniska saa päättää mitä me immeiset saadaan tehdä ja mitä ei.
Noh, mä poltan ainakin nyt paukut, minkäs teette poliisi-sedät?
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
quality time.