Hamppumarssi on la 6.5.2006
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Re: Hamppumarssi on la 6.5.2006
Laita ne johonkin kuvapankkiin nettiin ja linkki tänne...
G-Shiva kirjoitti:En edes päässyt helsinkiin marssimaan kun kuski on kusipää. :S Juu.. Kännykässä aamulla viesti, että ei se jaksa lähtee ajamaan... ..ttu...
Mut onneksi kotikaupungissa on kuitenkin omakin marssi huomenna. (kuulemma)
Sinne siis edustamaan!
Tosta Lappeenrannan huomisesta marssista en kyllä menisi sanomaan mitään. En itse ole tällä hetkellä edes lappeenrannassa mutta, kertokaapa sitten oliko siellä enemmän kun 4henkilöä . Vai oliko kenties lauma alaikäisiä ja muutama puiston pultsari sattunut paikalle. Onko toi Lprn marssi edes millään tapaan virallinen ? Vai onko joku vaan saanu päähänpiston ,että tehdään julisteita ja liimaillaan niitä ympäriinsä ilman minkäänlaista virallista toimea.
Jos Lappeenrannassa todella marssi järjestetään ja sinne sattuu väkeä tulemaan ,niin ottakaapa joku ihmeessä kuvia . Tiedoittakaa lehdistölle. Mutta jos tälläinen on tulossa niin miksei mitään virallista ilmoitusta ole foorumilla . Onko Lappeenrantalaiset kenties laiskoja foorumilla kävijöitä vai ? Voi voi Lappeenrannan pojjaat voi teitä. Ette te tällä menolla saa lappeenrantaan koskaan enemmän positiivista jutun aihetta hampusta ,jos marssi ei ole edes laillinen. Miksei marssia järjestetty tänään .Voi käpyliisteri teidän kanssa. Tehkään nyt jotain fiksua joskus.
No saahan sitä yrittää ,mutta jos marssi ei ole laillinen ,niin kyllä te paheksuntaa e-saimaaseen saatte se on sale varma.
Elämästä katoaa se todellinen puoli, jos on sulle kirosana murhe taikka huoli!
-zigu kirjoitti:mulla ois muutama kuva hesan marssista, mutta olenhan minä ja ja..nii..
en osaa tunkee niit tänne:D
Laitapa vaikka www.imageshack.us
Sitten linkit http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.php?t=21139 tuonne
parazite kirjoitti:justiinsa takaisin himaan hesan marssilta ja ei ollut ongelmia... kyttiä oli paikalla paljon... ainakin 50 (virkapukuista) poliisi reitin varrella... ois voinut luulla että al-qaida marssii...
Joopa. Mä ainakin repesin ku Mannerheimintien eteläpäässä oli riemukasta kulkuettamme vastassa joku 20 kytän muodostama rintama... Ihan ku olis ollu joku valtiovierailu tai jotain. Harmi, ettei ollut.
"Siinä on kyykkä, mikset jo hiisaa?"
ilkikurki kirjoitti:...
ikävää provoa virkavallalta. mellakkapoliisin paikallaololla saadaan homma näyttämään ikään kuin tulenaralta.
En kyllä edes huomannut mellakkapoliisin paikallaoloa. Itse marssin aikana virkavaltaa oli paljon paikalla, mutta lähinnä ohjailivat liikkennettä ja nojailivat kaiteisiin. Marssin jälkeen paikalle taisi jäädä 1 maija vähän matkan päähän tarkkailemaan.
Hyvin hoiti poliisit hommansa. Ihan ok, että ovat varatuneet kaikenlaiseen, mutta itse en huomannut minkäänlaista provoa. Kiitos siitä heille.
Tiedän että luette.
"Vastaan kaikkiin esittämiinne kysymyksiin ei."
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.
-- Ulla-Maj Wideroos, rkp.
G-Shiva kirjoitti:En edes päässyt helsinkiin marssimaan kun kuski on kusipää. :S Juu.. Kännykässä aamulla viesti, että ei se jaksa lähtee ajamaan... ..ttu...
Mut onneksi kotikaupungissa on kuitenkin omakin marssi huomenna. (kuulemma)
Sinne siis edustamaan!
huono juttu että et päässyt. mä ku koitin vähän väliä kattella ympärilleni jospas näkyisi ruskeaa huivia ja mustia vaatteita kun kerran olit sanonut että pitää tulla repimään hihasta
Jeejee olipa taas mukava marssi. Poliisit ei aiheuttanut ongelmia kun kukaan ei antanut siihen aihetta. Se trapetsiteräsmies oli aika osuvasti mestoilla marssin aikaan. Sai hymyn huulille. Päivän kruunasi kun mentiin kaveriporukalla marssin jälkeen megazoneen ja vielä voitettiin vaikka meiän jengissä oli vähiten porukkaa. Ainoa joka jäi eilisestä kyrsimään oli se, kun väänsi joopelin niin heti tulee miljoona tuntematonta tyyliin "hei passaa savut pliis", "voiksmä liittyy tuuttirinkiin"...jnejne. Eihän niille voi sanoa että "et saa perkele nää on mun budit kasvata ite omas", tottakai pitää passata. Mutta silti. Hei tää on hamppumarssi! Kai ihmiset älyy ottaa omat hamput messiin niin ei tarvi kinuta ja pummia muilta. Sori jos herätän negatiivisia viboja mutta tiedän ettei muutkaan tykkää jos on sytyttämässä omassa porukassa splifanderia ja siihen ilmestyy viis random jannua käsi ojossa.
Jos mä oon rikollinen, kuka on uhri?
Joo ja sit mut jätetään iha kokonaan savustamatta, vaikka luulin kuuluvani tähän "omaan porukkaan" ja viel sen jälkee pitää mun bongotki rikkoo? iiiiihme touhuu. Nojooeipäsiinmittää. materiaa se vaan..
Itse parantaa itsensä itsestään.
Poijjaatpoijjaatt.. jos haluutte hiisata omassa rauhassa puistossa joka on täynnä hampuuseja niin taitaa jäädä toiveeksi, siirtykää syrjempään siinä tilanteessa.. Tubby, bongos hajos? Hmm eikös ne ollut meillä vielä myöhemmin illalla mukana vantaalla? Vai olivatkos ne sinun? No joo mees ja tieräs..
Ihan oli lepponen päivä itselläni vaikken ihmeemmin pilveä polttanut.. Ensi vuonna uudestaan..
Ihan oli lepponen päivä itselläni vaikken ihmeemmin pilveä polttanut.. Ensi vuonna uudestaan..
-The only thing we have to fear is the fear itself-
redirwol kirjoitti:Poijjaatpoijjaatt.. jos haluutte hiisata omassa rauhassa puistossa joka on täynnä hampuuseja niin taitaa jäädä toiveeksi, siirtykää syrjempään siinä tilanteessa.. Tubby, bongos hajos? Hmm eikös ne ollut meillä vielä myöhemmin illalla mukana vantaalla? Vai olivatkos ne sinun? No joo mees ja tieräs..
Joosiis. Te siat rikoitte ne. Tai emmätiiä ketkä ne on rikkonu. Mut kuulemma mä saan sen syyllisen kallon ja se on täynnä kukkaa, sillee korvaukseks.
Itse parantaa itsensä itsestään.
Tubby. kirjoitti:...
Joosiis. Te siat rikoitte ne. Tai emmätiiä ketkä ne on rikkonu. Mut kuulemma mä saan sen syyllisen kallon ja se on täynnä kukkaa, sillee korvaukseks.
Syyllisen kallo on vähän problemaattinen, kun syyllisen identiteetti ei ole selvillä, mutta saat sitten jonkun korvaavan kallon jossei muuta. Kallo ku kallo... Erään henkilön kalloa taisit jo pyytääkkin?
Onko kukaan onnistunut ottamaan tampereen marssista hyviä kuvia ?
--- ylläpito vastaa: katso kuvaketjusta (Yleiskeskustelussa).
--- ylläpito vastaa: katso kuvaketjusta (Yleiskeskustelussa).
-0=WiG=O-
Palaa sivulle “Politiikka ja media”