![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Täytyy tunnustaa, että itse ehkä jättäisin kirjoittelematta. Tai enpä tiedä, eipä mulla ole mitään mitä pelätä, niin kaipa sitä voi ajatuksiaan heittää missä haluaa.
mr_ironio kirjoitti:vaino thread, tännekun joskus eksyy kunnon tutkalla niin voivoi :-)
jos tulevaisuudensuunnitelmista paras toteutuu ja muutan ulkomaille niin sitten laitan.
timotakalo kirjoitti:Hyvä että joku muukin uskaltaa näköjään! nämä kanssahipit on niin vaisuja ja kuumottaa pientä oksan rasahdustakin takanaan, että ihan hävettää näiden ihmisten puolista. Mitä enemmän käyttäjäkunta tuo näkyvyyttään ulos sitä enemmän meitä hyväksytään.
tyttoe kirjoitti:Vasemmistonuorten keskusteluforumille ei voi rekisteröityä muuten kuin omalla nimellä. Pistää miettimään, että kuinkakohan monta käyttäjää tällä forumilla olisi, jos täällä nimimerkkinä pitäisi olla etunimi_sukunimi-yhdistelmä
tyttoe kirjoitti:Vasemmistonuorten keskusteluforumille ei voi rekisteröityä muuten kuin omalla nimellä. Pistää miettimään, että kuinkakohan monta käyttäjää tällä forumilla olisi, jos täällä nimimerkkinä pitäisi olla etunimi_sukunimi-yhdistelmä
Täytyy tunnustaa, että itse ehkä jättäisin kirjoittelematta. Tai enpä tiedä, eipä mulla ole mitään mitä pelätä, niin kaipa sitä voi ajatuksiaan heittää missä haluaa.
Dusty kirjoitti:No joo, mutta kannattaako sitä omaa nimeään möläyttää tällä forumilla, jota ei kuitenkaan seuraa kuin muut hampuusit ja huonolla tsägällä huumepoliisi?
carcara kirjoitti:Pidemmän päälle todennut, että niin kauan, ku asiat ovat tämän asian suhteen niin päin vittua, kuin Suomessa, kannattaa vaan kiltisti pysyä asiasta hiljaa. Tarpeeks saanu kusta purkkiin ja maksaa sakkoja jo.
hattivatti kirjoitti:carcara kirjoitti:Pidemmän päälle todennut, että niin kauan, ku asiat ovat tämän asian suhteen niin päin vittua, kuin Suomessa, kannattaa vaan kiltisti pysyä asiasta hiljaa. Tarpeeks saanu kusta purkkiin ja maksaa sakkoja jo.
jepjep. systeemi toimii siis sittenkin. systeemi rakastaa raiskata ihmisen omanedun tavoittelua. onnea toteamuksellesi, ja pysy sitten hiljaa.
anteeksi että vaikutan tuohtuneelta sekä provosoidulta. MUTTA NIIN PERKELE OLENKIN.
helkatti, kusta tulee kunnes kuolet. ja sakkoja voi maksaa rahalla.
tappotavaraa saa lähikaupasta joka hyllyltä, mutta hamppua ei, tämä ei vain mahdu mun päähän. tietääkseni hamppuun (nimenomaan vaikutuksiin) on todistetusti kuollut tähän mennessä yksi sika (sika eläin), syötyään olikohan nyt 8kg hamppua. 8kg! tuokaa mulle heti haluun lopettaa päiväni just nyt heti tällä kuolonheinällä!
en löytänyt heti linkkiä tuohon sikailuun mutta ehkä jaksan editoida. ehkä en. tai sitten oon nähnyt unta tai lukenut vääränä päivänä uutisia.
mutta nyt laillisuuksien pariin.
tsunami kirjoitti:Niin ja mikä sun nimi oli? Taisi tuo carcara tarkoittaa nimenomaa oikealla nimellä esiintymistä :roll:
hattivatti kirjoitti:tsunami kirjoitti:Niin ja mikä sun nimi oli? Taisi tuo carcara tarkoittaa nimenomaa oikealla nimellä esiintymistä
15 viestiä aikaisemmin, jos seuraisi tahi lukisi ketjuja.
tsunami kirjoitti:hattivatti kirjoitti:tsunami kirjoitti:Niin ja mikä sun nimi oli? Taisi tuo carcara tarkoittaa nimenomaa oikealla nimellä esiintymistä :roll:
15 viestiä aikaisemmin, jos seuraisi tahi lukisi ketjuja.
Sori! :doh: Olen tämän lukenut, mutta eivoi kaikkea muistaa. Itse olen tietääkseni ainoa suomessa ja olen poliisin kirjoihin jo päätynyt, että toistaiseksi en halua kuumoitella enempää :foil: . Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisin hiljaa tämän asian suhteen. Mutta respectii sulle :)
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa