Kuva

Huumeet hirteen

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Katala lokki

Re: Huumeet hirteen

ViestiKirjoittaja Katala lokki » 20.11.2005 17:12

Tofupekoni kirjoitti:
NoDrugs kirjoitti:ei se alkoholi niitä itsemurhia saa aikaseksi, kyllä niitä on jo pidempään suuniteltu :?

Jos paha alkoholisti tappaa itsensä, sanoisin alkoholia ja sen väärinkäyttöä siihen syypääksi sen verran pahaan jamaan alkoholi elämän vie. Toisaalta onhan alkoholin suurkulutuksellakin omat syynsä, eli puhuin itteni taas pussiin ja olen hiljaa... :|

Ehkei se alkoholisti kuitenkaa itsessään ole paha, vaan useinmiten ympäröivä maailma, johon se on tuomittu syntymään. Enpä usko, että pelkästään alkoholi vie sut hirveeseen jamaan, vaan joku muu syy, mikä on myös syy siihen dokaamiseen. Sitten ku on tullut jo puolet elämästä dokattuu ja elettyy sitten pienemmällä budjetilla, ajautuu melkein väkisin ei-toivottuun ratkaisuun jossain vaiheessa.

Tofupekoni

ViestiKirjoittaja Tofupekoni » 21.11.2005 15:06

Katala lokki kirjoitti:
Tofupekoni kirjoitti:
NoDrugs kirjoitti:ei se alkoholi niitä itsemurhia saa aikaseksi, kyllä niitä on jo pidempään suuniteltu :?

Jos paha alkoholisti tappaa itsensä, sanoisin alkoholia ja sen väärinkäyttöä siihen syypääksi sen verran pahaan jamaan alkoholi elämän vie. Toisaalta onhan alkoholin suurkulutuksellakin omat syynsä, eli puhuin itteni taas pussiin ja olen hiljaa... :|

Ehkei se alkoholisti kuitenkaa itsessään ole paha, vaan useinmiten ympäröivä maailma, johon se on tuomittu syntymään. Enpä usko, että pelkästään alkoholi vie sut hirveeseen jamaan, vaan joku muu syy, mikä on myös syy siihen dokaamiseen. Sitten ku on tullut jo puolet elämästä dokattuu ja elettyy sitten pienemmällä budjetilla, ajautuu melkein väkisin ei-toivottuun ratkaisuun jossain vaiheessa.

Joo, siis mä en tarkottanu, et alkoholisti olisi itsessään paha, vaan tarkotin pahaan jamaan joutunutta alkoholistia, vähän niin kuin sanotaan, "minulla on paha ihottuma".

Mut sä oot kyllä oikeessa, ei se ole yksistään ryyppäämisen vika, että jollainen menee huonosti jne. Vaan toisin päin...
I've got a bike
You can ride it if you like
It's got a basket
A bell that rings
And things to make it look good
I'd give it to you if I could
But I borrowed it.

carcara

ViestiKirjoittaja carcara » 23.11.2005 15:42

Ensin sai nauraa kirjotuksen nerokkuudelle ja sitte vielä enemmän, ku jengi täällä tosissaan hiiltyy tollasista sarkasmiläpistä. Hyvä jyvä.
Maksa pomon liksat pomo maksaa verot/
Halpa viinanhinta kuittaa tuloerot/
...

Palaa sivulle “Politiikka ja media”