![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oh, on muuten ensimmäinen replyni koskaan tämä <3
reijo hitler kirjoitti:Jointti kirjoitti:Ite kävin kanssa lukemassa sen kirjastossa, ihan hyvä artikkeli jos ei oteta huomioon sitä vikalla sivulla olevaa keltaista "boxia" jossa puhuttiin jopa siitä että kannabis on yhtä vaarallista kuin heroiini, siis USA:n mielestä.
En mä kyllä 7,90 euroa laittaisi tohon lehteen ainoastaan ton artikkelin takia...
VOI JUMALAUTA
(Paljon tekstiä)
Jointti kirjoitti:Kyllä mä ymmärrän täysin sun pointtis mutta joillekkin ihmisille toi 8 euroa voi olla helvetin paljon yhdestä lehdestä, esim mulle.
Silläkin kun saa parin päivän ruuat.
SamSon kirjoitti:Jumalauta kun alko ottaa päähän toi paasotus, että "MENKÄÄ OSTAMAAN SE LEHTI". Ei voisi vähempää kiinnosta ostaa noin laadutonta lehteä, oli kuinka positiivinen tai negatiivinen artikkeli tahansa.
Jos haluat vaikuttaa mielipiteisiin, vaikka vanhempiesi, mene avautumaan niille polttelustasi, eiköhän se avaa jokaisen vanhemman silmät jos oma lapsi tulee kertomaan käyttävänsä huumeita. Jos haluaa terveysvaikutuksia todistella niin löytyy paljon parempiakin lehtiä ja kirjoja.
Eiköhän se muutos ala tapahtua kun ihmiset ymmärtää, että polttelu ei ole paha tai iso asia, hyvin monet polttelee, suurin osa ei ole ongelmakäyttäjiä, kukaan ei tahdo olla rikollinen ja niin edelleen. Luulenpa, että jos kaiiki +- sata - pari sataa jotka käyvät ostamassa tuon lehden lahjoittaisivat rahansa esim. SKYlle niin saataisiin enemmän aikaan. Eri asia on jos ostaa lehden lahjaksi, koska ei itse uskalla kertoa kannabiksesta kyseiselle henkilölle.
reijo hitler kirjoitti:Sen vuoksi, että harvoin sellaisia välähdyksiä tulee, mutta kun näin TK:n artikkelin ja aivosoluni laskivat 1+2+3 (ganja+media+vaikuttaminen), tajusin, että kerrankin voin vääntää rautalangasta alle kymmenen euroa vaativan täysin laillisen ja kuumotusvapaan tavan "tehdä jotain asian (ganjan) etee
Worm kirjoitti:Vähän myöhään kenties, mutta paremmin näin kuin ei ollenkaan. Tilastoa:
Jaoin taksissa TK:ä asiakkaille luettavaksi ja kopioita artikkelista meni yli 40. Vielä on 7 jäljellä.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa