Hamppukesä 2005
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Hamppukesä 2005
Kinnostuneet, suomen kylvämiseen täyteen hamppua, ilmoittakaa tänne halunne osallistua ja privaan yhteystietoja niin lähetän jokaiselle pari-kolme-sataa kuituhampun siementä jotka sitten kylvetään ympäriövään kaupunki/maaseutukuvaan.
tämä toiminta siis on laillista kaikenlisäksi, (paitsi on joku laki ettei sais pistää luontoon vapaaksi vierasperäisiä kasveja), mutta wtf, hamppuhan on kuiteski vaan vuotinen kasvi eli se kuolee kukittuaan.
siemenet on siis tilattu isoaidinkasvit.fi osoitteesta ja yhteensä niitä on vielä 600 grammaa eli öö kuinkas monta sidua siinä onkaa vittusamase, mutta ihan helvetisti..
oon yhden pussin jo viljelly omaan cityyn ja olis tosi hyvä juttu saada tavallisen kansan silmiinkin tätä pelättyä huumekasvia. jos saadaan monta kaupunkia mukaan niin herättää tämä tempaus varmasti kiinnostusta mediassakin.
tämä toiminta siis on laillista kaikenlisäksi, (paitsi on joku laki ettei sais pistää luontoon vapaaksi vierasperäisiä kasveja), mutta wtf, hamppuhan on kuiteski vaan vuotinen kasvi eli se kuolee kukittuaan.
siemenet on siis tilattu isoaidinkasvit.fi osoitteesta ja yhteensä niitä on vielä 600 grammaa eli öö kuinkas monta sidua siinä onkaa vittusamase, mutta ihan helvetisti..
oon yhden pussin jo viljelly omaan cityyn ja olis tosi hyvä juttu saada tavallisen kansan silmiinkin tätä pelättyä huumekasvia. jos saadaan monta kaupunkia mukaan niin herättää tämä tempaus varmasti kiinnostusta mediassakin.
Re: Hamppukesä 2005
Isoäidin siemeniä? Voiks isoäidille valittaa huonoista siduista ku noista ~500:sta sidusta mitä oon kylväny/ ite idättäny nii ehkä 2 aukes ja kuolivat siihe.
no sulle on tullu huono erä koska ite pistin joku viis sataa siementä kahvipannuun, ja jääkaappiin pariks päiväks-> pari viikkoa -> lähes kaikista on nyt lähteny häntä..
ainii, tai sit oot mokannu jotain..
ainii, tai sit oot mokannu jotain..
Olis mukava tietää mitkä kaupungit on jo kylvetty/kylvetään. Itellänikin on noita isoäidin siemeniä, joten jos jaksan, niin Joensuun kylvän. ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
No Parainen on ainakin vihreenä parin viikon kuluttua..
ja psitä ihmeessä, vaikka yöllä niin ketään ei ees nää.. kyllä se on kivaa kattella sitte ku joka puolelta lykkää hamppua.. ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
osallistus mielelläni! laitoin jo privaa. kukaan vielä kylvänyt Hämeenlinnaan?
Tossa ajattelin että koulujen sisä, sekä ulkoistutuksiin. Se voisi aiheuttaa hiukan hämmennystä opettajain huoneessa.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tossa ajattelin että koulujen sisä, sekä ulkoistutuksiin. Se voisi aiheuttaa hiukan hämmennystä opettajain huoneessa.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Tääl paraisil on tosa keskustas sellasia kukkapenkkejä, missä on automaattikastelu.. aattelin sinne pelargonieoitten väliin kylvää..
ja kun tulee muutenki käveltyä tääl vähän joka paikas ni kävelyteitten varret alkaa kans vihertämään..
ja tietenki toi vakiojäynä et kyttiksen kukkapenkkiin..![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
ja tietenki toi vakiojäynä et kyttiksen kukkapenkkiin..
Turisti,
Saadaanko sulta siemeniä ihan ilmaiseksi?
Jo ajatus kuulostaa mahtavalta ja hauskalta! Nauroin ääneen![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
Saadaanko sulta siemeniä ihan ilmaiseksi?
Jo ajatus kuulostaa mahtavalta ja hauskalta! Nauroin ääneen
![Nauru :laugh:](./images/smilies/laugh.gif)
-"Historia on voittajien kirjoittama, kuka tietää kuinka kauas totuus on jäänyt menneisyyteen kummittelemaan"
Kuituhamppuun en koske, mutta voin omalta osaltani luvata kylvää tämän kaupungin täyteen noita omia jyviä joita sit tuli muutama tuhat. Suomi vihreäksi. ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
- Ph.D. Sykerö
Lappeenrantaan, Mikkeliin, Jyväskylään, Tampereelle ja Helsinkiin olen omani kylvänyt (eikuitu), sekä aina huoltoasemien pihoihin reissujen tauoilla
n.tuhannesta siemenestä melkein kaikki jo kylvetty
Poliisiasemien lähelle on hauska istutella![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Poliisiasemien lähelle on hauska istutella
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
aBlOy kirjoitti:Tossa ajattelin että koulujen sisä, sekä ulkoistutuksiin. Se voisi aiheuttaa hiukan hämmennystä opettajain huoneessa.![]()
En nyt kyllä tiedä kannattaako niitä koulujen läheisyyteen niin istutella, on vähän arvelluttavaa touhua jos hampuusit alkaa ns. opettamaan nuoria "pahoille" tavoille. Poliisiasemat ovatkin sitten eri asia
Tämä on kyllä muutenkin erittäin arvostettava tempaus.
-The only thing we have to fear is the fear itself-
onko kukaan lahteen pistänyt/pistämässä? mä voisin alkaa sinne kylvämään jos siiduja vaan olis.. että saatais lahti vihreäks ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Onko koskaan joku istuttanut siemeniä Oulussa aikaisemmin?
Miksei kuullut siitä uutisissa? Miksei näkyny koskaan?
Teillä on ehkä vain iso suu![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
Miksei kuullut siitä uutisissa? Miksei näkyny koskaan?
Teillä on ehkä vain iso suu
![Ajattelee :think:](./images/smilies/thinking.gif)
-"Historia on voittajien kirjoittama, kuka tietää kuinka kauas totuus on jäänyt menneisyyteen kummittelemaan"
ööö...mulla on nyt tulos 400g kans kuituhampun siemenii..,,siis vissiiki pikku määrä viljeltäväx...öö...noh...tiputtelen niit joka paikkaa siis ihan mis vaan pyörin....ainakin kyttiksen penkit täytee....heh--->
mutta hamppu kesää kaikille...en voi muuta tokaista tässä vaiheessa...
heh...saatampa lahes pyörähtäessä sinnekin parit siemenet tipauttaa tai pistää kaiman mukaan istutettavix....eiköhän se las vegaskin viherrä koko ajan muutenki mukavasti....![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
mutta hamppu kesää kaikille...en voi muuta tokaista tässä vaiheessa...
heh...saatampa lahes pyörähtäessä sinnekin parit siemenet tipauttaa tai pistää kaiman mukaan istutettavix....eiköhän se las vegaskin viherrä koko ajan muutenki mukavasti....
![Smoking :pimp:](./images/smilies/icon_pimp.gif)
-ziqu ilmottelehan sitten jos/kun lahdessa tuut pyörähtään niin voin tulla avustaan kylvämisessä
ja vaikka poltellaan savut
edit. oon rähmäkäpälä... tuli siis typo![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
edit. oon rähmäkäpälä... tuli siis typo
- CyberJesus
Loistava idea! Voisin levittää niitä Vantaan alueelle!
"That being so, the orderly thing to do, under our form of governance, is to abolish a law which cannot be enforced, a law which the people of the country do not want enforced." - Fiorello H. LaGuardia
Itsehän voisin Jyväskylään levitellä, jos nuita vielä on? ![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
Tämä idea on kyllä hyvä ja ainakin hauska
Ja mukana olen, jos siemeniä sais jostai vaikka vähänkin.?
On niin hyviä paikkoja mielessä.
![Kyllä :yes:](./images/smilies/yes.gif)
Ja mukana olen, jos siemeniä sais jostai vaikka vähänkin.?
On niin hyviä paikkoja mielessä.
Hauska idea on
Mulla on kans muutama satagrammaa niitä ja aion nyt ainakin täällä treen reunalla niitä levitellä... Jos joku muu levittelee keskustaan...
Täytyy laittaa tohon pihaankin, saa kyttääjämummot taas uusia ihmetyksen aiheita...
Täytyy laittaa tohon pihaankin, saa kyttääjämummot taas uusia ihmetyksen aiheita...
siemeniä riittää yllin kyllin! privaan vaan mulle osotetta niin pistän kirjettä tulemaan..
tällä hetkellä kylvössä mukana seuraavat kaupungit: Vantaa, Parainen, Imatra, Hämeenlinna (2), Vaasa ja Lielahti
tällä hetkellä kylvössä mukana seuraavat kaupungit: Vantaa, Parainen, Imatra, Hämeenlinna (2), Vaasa ja Lielahti
Palaa sivulle “Politiikka ja media”