Pari puhetta pidettiin ja siemeniäkin oli jaossa. Nenä kertoo, että pari tuuttirinkiäkin kiersi marssin jälkeen.
Sää oli mitä loistavin ja mankassa oli mukana hamppuaiheista musaa: Mari-Johanna, Because I got high jne.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mites muualla?
d'Waltz kirjoitti:Se oli kyllä aika häijyy kun marssittiin täällä jyväskylässä suoraan keskelle niiden pentujen viulukonsterttia.
Ei tullu varmaan kovin hyvää "mainosta" siitä. Mut toisaalta. Hemmetti, mitäs pitävät konserttejaan tohon aikaan, meillä oli luvat ja koko marssi oli kaikkien tiedossa.
Antti Alien kirjoitti:Lisätietoja tästä, kits.d'Waltz kirjoitti:Se oli kyllä aika häijyy kun marssittiin täällä jyväskylässä suoraan keskelle niiden pentujen viulukonsterttia.![]()
Tm3 kirjoitti:Höh, mikäs cuntille tuli?
powergrower kirjoitti:en tiedä mikä oli mutta helsingissä hyvä jos oli puolet siitä porukkamäärästä viimevuonna oli... Mistäs johtuu tämä ? Ehkä ganja jo niin laillista et moni sitämieltä et iha sama marssitaanko vai ei... vai mistä vois johtuu, ideoita?
C-unit kirjoitti:
Vittu, let it be. Tää oli tältä erää tässä. Ei noitten päätä käännetä enää. Lopetan, alan elää hippinä, kasvattelen mullassa ganjaa ja annan babylonin olla. En ees vihaa sitä. En oo koskaan saanu siltä mitään muutaku harmeja. Nyt näytin sille persettä niin on hyvä antaa olla. Paskan vitut niistä. pää hajoo, friikkailen. nättii ku jengi ei tajuu omaa parastaan, ja sit mitä enemmän koittaa auttaa, sitä enemmän tulee paskaa niskaan.
GOODBYET FOORUMILLE:
Jees, mä oon sanottavani sanonu, tack ska du ha. Hippilaiffi oli vitun rok rok, meni lujaa pari vuotta. Rauhaa ja rakkaut. Nyt väsyttää ja on älytön makeannälkä, koitan hoitaa noi kuosiin ja keskittyy muuhun. Kiitos jokaiselle foorumilaiselle bongboista hengitys familyyn, ootte vaikuttaneet mun elämään, mutta enää ette siihen pysty. Ei vanha koira opi uusii temppui, must ei saa enää yhteiskuntakelpoista, fuck that.
C-unit has quit #hamppuforum, connection reset by täydellinen kilahtaminen a.k.a. jack the reaper. Pikku vinkki, älkää dissatko sitä jätkää enää... Mut, ne teistä ketkä on ilosii että häivyn täält foorumilt, respect. Unohtakaa mut, se on helppoo koska ette tuu lukee mun kuulumisii almamediasta. Ei jaksa. Liika mitä tahansa on liikaa. Ei ne puutu mun ganjankasvatukseen, mä en puutu niitten säätöön. Kiirehtiköön vittu joka aamu duunii siks et ois kiire sielt himaan, ei oo multa pois. Silmä silmästä, tsekataan taivaan porteil, frendit, ketkä lähtee zioniin, ketkä jonnekin alemmas. Kaikille niille, jotka vittuili mulle hyväntekeväisyystopicissa haluun korostaa: Silmä silmästä.
GOODBYET POLIISEILLE:
Ei tänne mun luo kannata perkele enää rynnätä. Fuck that, must on tullu vitun tylsä jätkä. Ettekä te sitä paitsi oo ikinä tykänny musta ees, enkä mä teistä, ni antaa olla. Kävin mä tos poistelee RUOKAVARAStosta sitä maitoo... ku tuol lupailin jossain et paan kahvit jos tuutte. Teette vitun arvokasta työtä, oikeesti. Saa tulla nykii hihast mua kadul ja heittää läppää jos vituttaa kyttää jotain uunoja jotka rässii ylinopeut duunii jollai vitun farmarivolvoilla. No saatte te tietty mun luona teetäkin, mut jotenki kelasin et hommaan kahvii ja donitsei. Teil on stereotypiat hipeist, hipeil on stereotypiat teistä. Fair and square, reiskaa ja neliö. Hyvät loppuelämät, ja onnee huumeitten vastaiseen taisteluun. Sitä mä itekin tuen.
GOODBYET YLLÄPIDOLLE:
Rok rok. Jyräätte, ketä teit on... kucka ja sit ne jotka unohtu lähimuistin syövereihin ni jättebra, vitun isot rintsikat. Ei vaan nappaa enää mikään, kuten ootte viimeaikasista teksteistäni nähneet. Lopetan NEGATIIVISEN aktivisimin. Musta on teille vitusti enemmän haittaa ku hyötyä, ja teidän asiallenne. Jos mun suhtautuminen hamppuun on luokkaa: "No joo, tykkään mä suklaastaki, mut en jaksa kailottaa siitä, ja suklaastaki tulee vittumaiset fiilikset jos kuosaa liikaa jne.." ni huhhuh. Viel ku toi lakimuutos on oikeesti tärkeä asia niin monille. Mut jou, hippi heitti lökärit bäk, ja käy dyykkaa roskiksist viime viikol heittämänsä riimikirjan bäkkiin. Terapiaa. Mut hei, quit the nonsense (onnistuu helpoiten poistamalla mun kaikki poistaukset ever)... eli millee mä saan pidettyy tän tunnarin alive and wellbeing niinku mä itekki? puolen vuoden välein mun pitää tehä topic ja kirjottaa sinne että kikkelit on joskus karvaisia? vai siis hä? poistuukstää koskaan, ku mä oon jo aivan helvetin guru ja karmatähtiiki huolel enemmän ku muilla? jos joku teistä jaksaa laittaa tuosta infoo privaan JOSSAIN VAIHEESSA ELÄMÄÄNSÄ ni kivitalon kokoset kiitokset, KKK!!!!!!![]()
öö. nii. Ei kai täs midist, hullu nälkä tollasest babylonis juoksemisesta tulee. Eli summa summarum: KAPINOIDAAN KAPINOIDAAN, MUT SYYÄÄ EKA!
ja ja... vittu. Joku helvetin magee viimeiset sanat, ku kytät tulee tänne pamputtaa mut kuoliaaks ja vie viel homerin rinkelit perkele beesissä frendeille asemalle et saa neki naurunaihetta... öö...
FOOL THE SYSTEM BEFORE THE SYSTEM FOOLS YOU!
(kekkasinki ton ite, ei ihme, oon alkanu wrokkaa)
jees, eli jääkaappi kutsuu helvetisti enemmän ku tää foorumi. Tack.
lisäilyy lisäilyn perään, lukikohan ykskään poliisi tota joka on kelannu, että ois siistii napauttaa cuntti? No joo, jos luki, ni tarkotin et ostan kyl kaupasta kunnon kahvit ja donitsin kokoset donitsit (luottakaa hamppumieheen, donitsin kokoinen donitsi on aika vaikuttava näky) okei... eli en siis dyykkaa sitä settii, ootte kuitenki normaalia omalla järjellänne rationaalisesti ajattelevia yhteiskuntamme tukipilareita, ei kehtaa syöttää jostain roskiksist kaivettui homehtunei donitsei jois menee matoja ja on salettina kaikkia tauteja ja sellasii. Niist voi muuttuu tällaseks ku mä. Vittu joo, nyt se nälkä kaataa mut koht, ja sit tulee paskat marssijatkot ku nukq.... ei nukq, vaan kukq...
lukikohan ykskään poliisi tota joka on kelannu, että ois siistii napauttaa cuntti?
Chao kirjoitti:Pistää miettimään, onko kannabis kovin terveellistä henkisesti.
Chao kirjoitti:Tm3 kirjoitti:Höh, mikäs cuntille tuli?Ihmeen paljon mielenvikasta porukkaa nykyään tällä foorumilla
Niin on, siksi suosittelen poistumista takavasemmalle.Samassa veneessä ollaan....
Niin eri veneessä ettet sä näe edes rantaa. Sä haukut tuntematonta ihmistä mielenvikaiseksi, mä lähen täält koska mua haukuttiin auttamisenhalusta. Jos samas venees ollaan, ni vittu, timmi vene imho.Pistää miettimään, onko kannabis kovin terveellistä henkisesti.
Chao kirjoitti:C-unit...
Anteeksi jos loukkasin, mutta en vaan tykkää marttyyreista. Miksi pitää aina tehdä iso numero itsestään...![]()
Mun sanavalinnat ei ole aina kovin hyviä.
en viitti kertoo tällasia kirjoitti:Kenelle: C-unit
Lähetetty: 4/2/00 klo 4:20
Aihe: Terve
Tosiaan piti vielä tulla heittään kiitokset sulle tänne siitä pikku lahjasta ku heitit siinä marssiin lähtiessä Jos muistat se jätkä jolla oli tunnarit tänne hamppufoorumille.. Tuli tosiaan tarpeesee
keke6969 kirjoitti:saisikohan hamppumarssi enemmän huomiota, jos se järjestettäisiin vappumarssin kanssa samana päivänä? Onko vappumarssi joka kaupungissa?
keke6969 kirjoitti:saisikohan hamppumarssi enemmän huomiota, jos se järjestettäisiin vappumarssin kanssa samana päivänä? Onko vappumarssi joka kaupungissa?
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa