Kuva

Hamppumarssin antia

Päihdepolitiikka, tiedotusvälineet, lainsäädäntö
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.

Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
reijo hiller
3 tähteä
3 tähteä

Hamppumarssin antia

ViestiKirjoittaja reijo hiller » 7.5.2005 14:47

Jyväskylässä oli 100+ ihmistä. Poliisi ei marssiin mitenkään osallistunut vaikka siitä tiesi: ei autoteillä mitään turvasaattuetta, ei järjestyksenvalvontaa tai vastaavaa. Kummallista.

Pari puhetta pidettiin ja siemeniäkin oli jaossa. Nenä kertoo, että pari tuuttirinkiäkin kiersi marssin jälkeen.

Sää oli mitä loistavin ja mankassa oli mukana hamppuaiheista musaa: Mari-Johanna, Because I got high jne. :)

Mites muualla?

176-167

Re: Hamppumarssin antia

ViestiKirjoittaja 176-167 » 7.5.2005 15:14

Turussa oli mun arvion mukaan joku 200 ihmistä. Poliisia ei paikalla näkynyt. Ekaa kertaa olin mukana ja aion tulla toistekkin. Aika rento fiilis vaikka selvinpäin olinkin...
Älä stressaa...

d'Waltz

ViestiKirjoittaja d'Waltz » 7.5.2005 16:18

Se oli kyllä aika häijyy kun marssittiin täällä jyväskylässä suoraan keskelle niiden pentujen viulukonsterttia. :shock:

Ei tullu varmaan kovin hyvää "mainosta" siitä. Mut toisaalta. Hemmetti, mitäs pitävät konserttejaan tohon aikaan, meillä oli luvat ja koko marssi oli kaikkien tiedossa.

Antti Alien
3 tähteä
3 tähteä

ViestiKirjoittaja Antti Alien » 7.5.2005 16:28

d'Waltz kirjoitti:Se oli kyllä aika häijyy kun marssittiin täällä jyväskylässä suoraan keskelle niiden pentujen viulukonsterttia. :shock:

Ei tullu varmaan kovin hyvää "mainosta" siitä. Mut toisaalta. Hemmetti, mitäs pitävät konserttejaan tohon aikaan, meillä oli luvat ja koko marssi oli kaikkien tiedossa.

Lisätietoja tästä, kits.

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 7.5.2005 17:23

Antti Alien kirjoitti:
d'Waltz kirjoitti:Se oli kyllä aika häijyy kun marssittiin täällä jyväskylässä suoraan keskelle niiden pentujen viulukonsterttia. :shock:
Lisätietoja tästä, kits.

Vittu, let it be. Tää oli tältä erää tässä. Ei noitten päätä käännetä enää. Lopetan, alan elää hippinä, kasvattelen mullassa ganjaa ja annan babylonin olla. En ees vihaa sitä. En oo koskaan saanu siltä mitään muutaku harmeja. Nyt näytin sille persettä niin on hyvä antaa olla. Paskan vitut niistä. pää hajoo, friikkailen. nättii ku jengi ei tajuu omaa parastaan, ja sit mitä enemmän koittaa auttaa, sitä enemmän tulee paskaa niskaan.

GOODBYET FOORUMILLE:
Jees, mä oon sanottavani sanonu, tack ska du ha. Hippilaiffi oli vitun rok rok, meni lujaa pari vuotta. Rauhaa ja rakkaut. Nyt väsyttää ja on älytön makeannälkä, koitan hoitaa noi kuosiin ja keskittyy muuhun. Kiitos jokaiselle foorumilaiselle bongboista hengitys familyyn, ootte vaikuttaneet mun elämään, mutta enää ette siihen pysty. Ei vanha koira opi uusii temppui, must ei saa enää yhteiskuntakelpoista, fuck that.
C-unit has quit #hamppuforum, connection reset by täydellinen kilahtaminen a.k.a. jack the reaper. Pikku vinkki, älkää dissatko sitä jätkää enää... Mut, ne teistä ketkä on ilosii että häivyn täält foorumilt, respect. Unohtakaa mut, se on helppoo koska ette tuu lukee mun kuulumisii almamediasta. Ei jaksa. Liika mitä tahansa on liikaa. Ei ne puutu mun ganjankasvatukseen, mä en puutu niitten säätöön. Kiirehtiköön vittu joka aamu duunii siks et ois kiire sielt himaan, ei oo multa pois. Silmä silmästä, tsekataan taivaan porteil, frendit, ketkä lähtee zioniin, ketkä jonnekin alemmas. Kaikille niille, jotka vittuili mulle hyväntekeväisyystopicissa haluun korostaa: Silmä silmästä.

GOODBYET POLIISEILLE:
Ei tänne mun luo kannata perkele enää rynnätä. Fuck that, must on tullu vitun tylsä jätkä. Ettekä te sitä paitsi oo ikinä tykänny musta ees, enkä mä teistä, ni antaa olla. Kävin mä tos poistelee RUOKAVARAStosta sitä maitoo... ku tuol lupailin jossain et paan kahvit jos tuutte. Teette vitun arvokasta työtä, oikeesti. Saa tulla nykii hihast mua kadul ja heittää läppää jos vituttaa kyttää jotain uunoja jotka rässii ylinopeut duunii jollai vitun farmarivolvoilla. No saatte te tietty mun luona teetäkin, mut jotenki kelasin et hommaan kahvii ja donitsei. Teil on stereotypiat hipeist, hipeil on stereotypiat teistä. Fair and square, reiskaa ja neliö. Hyvät loppuelämät, ja onnee huumeitten vastaiseen taisteluun. Sitä mä itekin tuen.

GOODBYET YLLÄPIDOLLE:
Rok rok. Jyräätte, ketä teit on... kucka ja sit ne jotka unohtu lähimuistin syövereihin ni jättebra, vitun isot rintsikat. Ei vaan nappaa enää mikään, kuten ootte viimeaikasista teksteistäni nähneet. Lopetan NEGATIIVISEN aktivisimin. Musta on teille vitusti enemmän haittaa ku hyötyä, ja teidän asiallenne. Jos mun suhtautuminen hamppuun on luokkaa: "No joo, tykkään mä suklaastaki, mut en jaksa kailottaa siitä, ja suklaastaki tulee vittumaiset fiilikset jos kuosaa liikaa jne.." ni huhhuh. Viel ku toi lakimuutos on oikeesti tärkeä asia niin monille. Mut jou, hippi heitti lökärit bäk, ja käy dyykkaa roskiksist viime viikol heittämänsä riimikirjan bäkkiin. Terapiaa. Mut hei, quit the nonsense (onnistuu helpoiten poistamalla mun kaikki poistaukset ever)... eli millee mä saan pidettyy tän tunnarin alive and wellbeing niinku mä itekki? puolen vuoden välein mun pitää tehä topic ja kirjottaa sinne että kikkelit on joskus karvaisia? vai siis hä? poistuukstää koskaan, ku mä oon jo aivan helvetin guru ja karmatähtiiki huolel enemmän ku muilla? jos joku teistä jaksaa laittaa tuosta infoo privaan JOSSAIN VAIHEESSA ELÄMÄÄNSÄ ni kivitalon kokoset kiitokset, KKK!!!!!! :yes:

öö. nii. Ei kai täs midist, hullu nälkä tollasest babylonis juoksemisesta tulee. Eli summa summarum: KAPINOIDAAN KAPINOIDAAN, MUT SYYÄÄ EKA!

ja ja... vittu. Joku helvetin magee viimeiset sanat, ku kytät tulee tänne pamputtaa mut kuoliaaks ja vie viel homerin rinkelit perkele beesissä frendeille asemalle et saa neki naurunaihetta... öö...

FOOL THE SYSTEM BEFORE THE SYSTEM FOOLS YOU!
(kekkasinki ton ite, ei ihme, oon alkanu wrokkaa)
jees, eli jääkaappi kutsuu helvetisti enemmän ku tää foorumi. Tack.

lisäilyy lisäilyn perään, lukikohan ykskään poliisi tota joka on kelannu, että ois siistii napauttaa cuntti? No joo, jos luki, ni tarkotin et ostan kyl kaupasta kunnon kahvit ja donitsin kokoset donitsit (luottakaa hamppumieheen, donitsin kokoinen donitsi on aika vaikuttava näky) okei... eli en siis dyykkaa sitä settii, ootte kuitenki normaalia omalla järjellänne rationaalisesti ajattelevia yhteiskuntamme tukipilareita, ei kehtaa syöttää jostain roskiksist kaivettui homehtunei donitsei jois menee matoja ja on salettina kaikkia tauteja ja sellasii. Niist voi muuttuu tällaseks ku mä. Vittu joo, nyt se nälkä kaataa mut koht, ja sit tulee paskat marssijatkot ku nukq.... ei nukq, vaan kukq... :lol:
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

Tm3

ViestiKirjoittaja Tm3 » 7.5.2005 17:29

Höh, mikäs cuntille tuli? :shock:

powergrower

ViestiKirjoittaja powergrower » 7.5.2005 17:51

en tiedä mikä oli mutta helsingissä hyvä jos oli puolet siitä porukkamäärästä viimevuonna oli... Mistäs johtuu tämä ? Ehkä ganja jo niin laillista et moni sitämieltä et iha sama marssitaanko vai ei... vai mistä vois johtuu, ideoita?

Chao

ViestiKirjoittaja Chao » 7.5.2005 17:54

Tm3 kirjoitti:Höh, mikäs cuntille tuli? :shock:

Kaikille se kannabis ei vaan sopi. Tai elämä on muuten täynnä ongelmia. Ihmeen paljon mielenvikasta porukkaa nykyään tällä foorumilla. Pistää miettimään, onko kannabis kovin terveellistä henkisesti.

Toisaalta... tämä yhteiskunta tekee meistä tällaisia. Ihmisen mieli on kiero. Samassa veneessä ollaan...

powergrower kirjoitti:en tiedä mikä oli mutta helsingissä hyvä jos oli puolet siitä porukkamäärästä viimevuonna oli... Mistäs johtuu tämä ? Ehkä ganja jo niin laillista et moni sitämieltä et iha sama marssitaanko vai ei... vai mistä vois johtuu, ideoita?

Osittain saattaa vaikuttaa se, että viime vuonna oli todella lämmin sää..

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.5.2005 18:02

Olen flunssassa ja siksi poissa marssilta.
Viime vuonna toimien sain kolme kaveria mukaan ja yksi heistä pari lisää, kun tänävuonna en toiminut ja varmasti ainut jolle marssi jotakin merkitsee ja muutenkin tämän aiheen parissa aktiivisin, niin jäivätpä muutkin pois marssilta..ikävä sinänsä, siinä on jo kuusi immeistä..

Muista en osaa sanoa. :think:
Mutta sanon, että kannabishan on aikalailla muoti-ilmiö, porukkaan tulee messiin osittain siksi ja seuraavana vuonna vedetäänkin jo normaaliin tapaan alkoholia, kun muka kaikki tämän aiheen parissa on koettu..
Varmaan yhtäpaljon syitä kuin mahdollisia marssijoita.

Tuff Gong
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja Tuff Gong » 7.5.2005 18:11

C-unit kirjoitti:
Vittu, let it be. Tää oli tältä erää tässä. Ei noitten päätä käännetä enää. Lopetan, alan elää hippinä, kasvattelen mullassa ganjaa ja annan babylonin olla. En ees vihaa sitä. En oo koskaan saanu siltä mitään muutaku harmeja. Nyt näytin sille persettä niin on hyvä antaa olla. Paskan vitut niistä. pää hajoo, friikkailen. nättii ku jengi ei tajuu omaa parastaan, ja sit mitä enemmän koittaa auttaa, sitä enemmän tulee paskaa niskaan.

GOODBYET FOORUMILLE:
Jees, mä oon sanottavani sanonu, tack ska du ha. Hippilaiffi oli vitun rok rok, meni lujaa pari vuotta. Rauhaa ja rakkaut. Nyt väsyttää ja on älytön makeannälkä, koitan hoitaa noi kuosiin ja keskittyy muuhun. Kiitos jokaiselle foorumilaiselle bongboista hengitys familyyn, ootte vaikuttaneet mun elämään, mutta enää ette siihen pysty. Ei vanha koira opi uusii temppui, must ei saa enää yhteiskuntakelpoista, fuck that.
C-unit has quit #hamppuforum, connection reset by täydellinen kilahtaminen a.k.a. jack the reaper. Pikku vinkki, älkää dissatko sitä jätkää enää... Mut, ne teistä ketkä on ilosii että häivyn täält foorumilt, respect. Unohtakaa mut, se on helppoo koska ette tuu lukee mun kuulumisii almamediasta. Ei jaksa. Liika mitä tahansa on liikaa. Ei ne puutu mun ganjankasvatukseen, mä en puutu niitten säätöön. Kiirehtiköön vittu joka aamu duunii siks et ois kiire sielt himaan, ei oo multa pois. Silmä silmästä, tsekataan taivaan porteil, frendit, ketkä lähtee zioniin, ketkä jonnekin alemmas. Kaikille niille, jotka vittuili mulle hyväntekeväisyystopicissa haluun korostaa: Silmä silmästä.

GOODBYET POLIISEILLE:
Ei tänne mun luo kannata perkele enää rynnätä. Fuck that, must on tullu vitun tylsä jätkä. Ettekä te sitä paitsi oo ikinä tykänny musta ees, enkä mä teistä, ni antaa olla. Kävin mä tos poistelee RUOKAVARAStosta sitä maitoo... ku tuol lupailin jossain et paan kahvit jos tuutte. Teette vitun arvokasta työtä, oikeesti. Saa tulla nykii hihast mua kadul ja heittää läppää jos vituttaa kyttää jotain uunoja jotka rässii ylinopeut duunii jollai vitun farmarivolvoilla. No saatte te tietty mun luona teetäkin, mut jotenki kelasin et hommaan kahvii ja donitsei. Teil on stereotypiat hipeist, hipeil on stereotypiat teistä. Fair and square, reiskaa ja neliö. Hyvät loppuelämät, ja onnee huumeitten vastaiseen taisteluun. Sitä mä itekin tuen.

GOODBYET YLLÄPIDOLLE:
Rok rok. Jyräätte, ketä teit on... kucka ja sit ne jotka unohtu lähimuistin syövereihin ni jättebra, vitun isot rintsikat. Ei vaan nappaa enää mikään, kuten ootte viimeaikasista teksteistäni nähneet. Lopetan NEGATIIVISEN aktivisimin. Musta on teille vitusti enemmän haittaa ku hyötyä, ja teidän asiallenne. Jos mun suhtautuminen hamppuun on luokkaa: "No joo, tykkään mä suklaastaki, mut en jaksa kailottaa siitä, ja suklaastaki tulee vittumaiset fiilikset jos kuosaa liikaa jne.." ni huhhuh. Viel ku toi lakimuutos on oikeesti tärkeä asia niin monille. Mut jou, hippi heitti lökärit bäk, ja käy dyykkaa roskiksist viime viikol heittämänsä riimikirjan bäkkiin. Terapiaa. Mut hei, quit the nonsense (onnistuu helpoiten poistamalla mun kaikki poistaukset ever)... eli millee mä saan pidettyy tän tunnarin alive and wellbeing niinku mä itekki? puolen vuoden välein mun pitää tehä topic ja kirjottaa sinne että kikkelit on joskus karvaisia? vai siis hä? poistuukstää koskaan, ku mä oon jo aivan helvetin guru ja karmatähtiiki huolel enemmän ku muilla? jos joku teistä jaksaa laittaa tuosta infoo privaan JOSSAIN VAIHEESSA ELÄMÄÄNSÄ ni kivitalon kokoset kiitokset, KKK!!!!!! :yes:

öö. nii. Ei kai täs midist, hullu nälkä tollasest babylonis juoksemisesta tulee. Eli summa summarum: KAPINOIDAAN KAPINOIDAAN, MUT SYYÄÄ EKA!

ja ja... vittu. Joku helvetin magee viimeiset sanat, ku kytät tulee tänne pamputtaa mut kuoliaaks ja vie viel homerin rinkelit perkele beesissä frendeille asemalle et saa neki naurunaihetta... öö...

FOOL THE SYSTEM BEFORE THE SYSTEM FOOLS YOU!
(kekkasinki ton ite, ei ihme, oon alkanu wrokkaa)
jees, eli jääkaappi kutsuu helvetisti enemmän ku tää foorumi. Tack.

lisäilyy lisäilyn perään, lukikohan ykskään poliisi tota joka on kelannu, että ois siistii napauttaa cuntti? No joo, jos luki, ni tarkotin et ostan kyl kaupasta kunnon kahvit ja donitsin kokoset donitsit (luottakaa hamppumieheen, donitsin kokoinen donitsi on aika vaikuttava näky) okei... eli en siis dyykkaa sitä settii, ootte kuitenki normaalia omalla järjellänne rationaalisesti ajattelevia yhteiskuntamme tukipilareita, ei kehtaa syöttää jostain roskiksist kaivettui homehtunei donitsei jois menee matoja ja on salettina kaikkia tauteja ja sellasii. Niist voi muuttuu tällaseks ku mä. Vittu joo, nyt se nälkä kaataa mut koht, ja sit tulee paskat marssijatkot ku nukq.... ei nukq, vaan kukq... :lol:

Hei, äläny ota niin raskaasti tätä kaikkee ! Iloitse !
Tiedän ettet aina ole hölmö, mutta tämä viestisi on naiivi. Kasaa ittes !

lukikohan ykskään poliisi tota joka on kelannu, että ois siistii napauttaa cuntti?

Lähinnä siis tämä oli naiiviutta. Ei niitten elämä nyt ihan noin pieni ole.
Epätotta on sanoa, että se ei ole, mikä on, tai että se on, mikä ei ole,
ja vastaavasti totta on sanoa sen olevan, mikä on, ja sen olevan olematta, mikä ei ole.

- Aristoteles

MyFirstBabyWW

ViestiKirjoittaja MyFirstBabyWW » 7.5.2005 18:27

Huh... heräsin tänään hyvin levänneenä puolilta päivin. Oon tässä siivoillu ja sit katoin koneen kellosta, et 7. päivä... mitähän tänään piti olla...

Arvatkaas vaan...

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » 7.5.2005 18:54

Chao kirjoitti:Pistää miettimään, onko kannabis kovin terveellistä henkisesti.

Ei se kannabis ole koskaan ollut terveellistä jokapäivä käytettynä, eikä tule olemaan. Nähtävästi liian moni vaan polttaa sitä jokapäivä.
Itseäni harmittaa, kun joillakin ei ole sitä selkärankaa pitää asioita hallussa. Itse olen ylpeä jokaisesta foorumilaisesta joka osaa pitää tarvittaessa taukoja ja osaa pitää polttelunsa viikonloppukäytössä. :yes:
Kannabis on kiva kasvi päihdekäytössä kunhan sitä vaan osaa käyttää oikein. <3

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 7.5.2005 19:24

Chao kirjoitti:
Tm3 kirjoitti:Höh, mikäs cuntille tuli? :shock:

Ihmeen paljon mielenvikasta porukkaa nykyään tällä foorumilla

Niin on, siksi suosittelen poistumista takavasemmalle.

Samassa veneessä ollaan....

Niin eri veneessä ettet sä näe edes rantaa. Sä haukut tuntematonta ihmistä mielenvikaiseksi, mä lähen täält koska mua haukuttiin auttamisenhalusta. Jos samas venees ollaan, ni vittu, timmi vene imho.

Pistää miettimään, onko kannabis kovin terveellistä henkisesti.

Älä nyt mieti siellä tuollasta merkityksetöntä paskaa, vaan sitä, että kenen veneessä sä itse oikeasti seisot.

Heitin karmaa viestil, oisit saanu vahvasti suositellun, mut heitin sen just jollekin toiselle tyhjästä itkijälle. En ois muuten ilmotellu, mut sä taidat olla sitä tyyppiä jolle karmatähdet iskee.

Uppoo pohjaan sen saastuttavan venees kans saatana.

EDIT: Toi venevertaus meni vähän reisille. I wonder why. Mut jos tajusit pointin, miljoonat kiitokset että jaksoit lukea. Respect. Privaa juttuja hei. Tollasii ihmisii tarvitaan lisää joilla on oikeasti omia mielipiteitä, eikä vaan et joo joo, joo joo, kyllä mä ku muutkin, liika mitä tahansa ei ole liikaa jne. Paa privaa jos nappaa tällasen hörhön kaa tapella et mikä meno täs maailmas oikeesti on. Mielelläni keskustelen kiinnostuneiden kanssa. Mut, pidetään meininki rakentavana ok?

Turha mua on kusipääksi haukkua, ei paljoo shokeeraa, 99% maailman ihmisistä on salettina sitä mieltä että oon kusipää. Mä en sovi tähän yhteiskuntaan, älkää käyttäkö sitä mua vastaan, oon oikeesti ihan kiltti nuorimies, mut helvetinmoinen angsti ja tietotulva päällä. Sit ku tää näyttämisenhalu rauhottuu, niin ehkä palailen C-unittina tänne juttelemaan siten, että normaali, täysjärkinenkin ihminen tajuaa. Nyt, myönnetään, oon syöksyny niin vauhdilla undergroundiin (lue, viikossa) ettei pää pysy beesis. Pakko purkaa näit juttui johonkin oikeesti, tai hajoon, ja sit must ei oo kenenkään auttajaks. Nikeistä, jotkut räppilyriikat tms voin joskus laittaa, mut eri nikillä varmaan. Ne ketä mun jutut kiinnostaa, tajuu kyl uutta nikkii kertomattakin. Lopuilta pyytäisin ymmärrystä hankalassa elämäntilanteessani, mä vaan kärjistän nyt kaiken. Samassa veneessä me oikeesti ollaan. Mulla on ihan tavallisia unelmia. Tyttö, mummonmökki jossa kasvimaa, ja sit kissanpentuja helvetisti joka nurkkaan. Ainoo mikä mua vituttaa, on että tää vene menee väärään suuntaan, siksi kiukuttelen täällä, siks oon lähössä ovet paukkuen, tää on mulle terapiaa. Antakaa anteeks. Se voi hyvin olla et huomenna kirjottelen cunttina taas, tai sit tää on vika viesti. Oppikaa tuntee mut, ja jos oon kusipää, painakaa ignoree. Voitte vangita mun ruumiin, ette mun mieltä.

Respectii.
JA LOPETTAKAA TÄLLASEN PASKANJAUHANNAN LUKEMINEN MUUTENKIN, GANJA ON LAILLISTA YHTENÄ PÄIVÄNÄ VUODESSA, IMUTTAKAA ÖVERIT, OOTTE SIT SAMAS VENEES HUOLEL -> :yes:
"Then it came to me, what things in life are truly vital. Living to the fullest without being suicidal. I'd rather be a nobody than a foolish idol. It came to me what things in life are truly vital"

Chao

ViestiKirjoittaja Chao » 7.5.2005 19:34

C-unit...

Anteeksi jos loukkasin, mutta en vaan tykkää marttyyreista. Miksi pitää aina tehdä iso numero itsestään... :(

Mun sanavalinnat ei ole aina kovin hyviä.

Mässy

ViestiKirjoittaja Mässy » 7.5.2005 19:41

Olettekohan nyt vähän väärässä paikassa vääntämässä aiheesta, kun en oikein tahdo ymmärtää c-unitin ensimmäisenkään viestin kytköstä hamppumarssiin?

Mutta Oulussa oli kivaa ja Hesarin mukaan meitä oli siellä noin 90. Kiitos vielä kaikille hyvästä meiningistä, vaikkei kerettykään tällä kertaa jäämään pidemmäksi aikaa. Aurinkokin paistoi juuri marssin ajan, säänjumalakin suosi tapahtumaa. :D

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 7.5.2005 19:51

Chao kirjoitti:C-unit...

Anteeksi jos loukkasin, mutta en vaan tykkää marttyyreista. Miksi pitää aina tehdä iso numero itsestään... :(

Mun sanavalinnat ei ole aina kovin hyviä.

Chao, oot yks parhaista kirjottajista. Marttyyrit pitäis viedä kaikki saunan taakse ja ampuu ni vois järkevät ihmiset elää rauhas ja tehdä duunii ilman että joku itkee korvaan et vittuku papyloniki ja huoh kettutarhat. Fuck that shit. Arvaa hajooko mulla itellä pää? loppuis jo...
Tossa on marssirotsi, koit bongaa mut nyysseist... (ei almamedian :p )

[overgrow-kuva muokattu pois]

C-unit
1 tähti
1 tähti

ViestiKirjoittaja C-unit » 7.5.2005 20:01

Ääh, emmä haluukkaa feidaa täält foorumilt. Tääl on sittenkin loistavii tyyppei, mut ne on kaikki niitä, joita oon luullu trolleiks ja ignorannu ajat sitten. Voihan. No joo, sori tosta. It's happened before, it's gonna happen again.

Syy: Rauhotuin. Mä tiiän tehneeni tänään oikein, vaikka tein väärin.

en viitti kertoo tällasia kirjoitti:Kenelle: C-unit
Lähetetty: 4/2/00 klo 4:20
Aihe: Terve
Tosiaan piti vielä tulla heittään kiitokset sulle tänne siitä pikku lahjasta ku heitit siinä marssiin lähtiessä Jos muistat se jätkä jolla oli tunnarit tänne hamppufoorumille.. Tuli tosiaan tarpeesee

OFFTOPIC: Oon saanu tänään enemmän repeily/selkääntaputus/chillailu-privoja (ja kasan ZOINK! OON HATSEIS! privoja) ku koko hamppufoorumin aikana yhteensä. Miten täält voi lähtee. Jos avaa silmänsä on helppo nähä kauneus. Pätee kaikkeen. Ja tosta tuli äitienpäivä mieleen, kortti askartelematta ja jumi päässä. Miten nii cuntti... joo... mut ihan tosi, jos aiheutin tänpäiväsillä stunteilla turun marssijoiden joukossa pahennusta tai jos must tehään juorulehtien uus mediahuora 15 minutes of fame stailiin, ni sori. Tsäänssit on kahdenlaiset:

[quote="Almamedia" huomisis juorulehdis]POLIISIT POISSA HUUMEMIELENOSOITUKSESTA, NARKOMAANIT SEKOITTIVAT TURUN[/quote]

[quote=almost mikä tahansa muu]"POLIISIT LUOTTIVAT HIPPEIHIN, EIKÄ SYYTTÄ, BUSSI PYSÄHTYI VILKUTTELEVAN HIPIN TOIMESTA[/quote]

Me ollaan oikeesti kaikki täl planeetal täydellisii, mut riippuu vaan kenen näkökulmasta sitä kattoo. Babylon is in the eye of the beholder ja sillee. En pääse savuille millään, antakaa mun olla. Täällä ei ole enää mitään nähtävää. :eiei:

keke6969

ViestiKirjoittaja keke6969 » 7.5.2005 20:30

Nyt loppu offtopic ja sitä raporttia kunnolla. Pitäiskö sille tehdä ihan oma uusi topicci tuonne...niin ja viitaten tähän omaan sekoiluuni:

http://www.hamppu.net/forum/viewtopic.p ... fe7804e95c

saisikohan hamppumarssi enemmän huomiota, jos se järjestettäisiin vappumarssin kanssa samana päivänä? Onko vappumarssi joka kaupungissa?
Linkki, joka ei toimi.

monkeyman

ViestiKirjoittaja monkeyman » 7.5.2005 20:50

keke6969 kirjoitti:saisikohan hamppumarssi enemmän huomiota, jos se järjestettäisiin vappumarssin kanssa samana päivänä? Onko vappumarssi joka kaupungissa?

Valitettavasti se ei ole meistä kiinni, marijuana march kun on kansainvälinen, jos ei sitten Suomessa haluta poiketa linjasta.
Puhukaa kovempaa, olen huonokuuloinen.

Mässy

ViestiKirjoittaja Mässy » 7.5.2005 21:32

keke6969 kirjoitti:saisikohan hamppumarssi enemmän huomiota, jos se järjestettäisiin vappumarssin kanssa samana päivänä? Onko vappumarssi joka kaupungissa?

Ketä kiinnostaa ruveta keskustelemaan huutamalla kannabiksen laillistamisesta humalaisen suomalaisen miehen kanssa, huutaa nyt! :D

edit: Eikä välttämättä huutamalla, vaan on olemassa sekin vaara, että keskustellaan nyrkein.. :?

Palaa sivulle “Politiikka ja media”