Itse olen ottanut poreeni "aina"(Peräti kolme kertaa) nenään tai oraalisesti. Ei tulisi mieleenkään alkaa tökkimään itteeni neulalla ja siitähän vasta koukkuun jääkin. Enkä muutenkaan ole piristeiden ystävä. Psykedeelit on se mun juttu.
Tää ei kuulus tänne mut onko DXM:n haittavaikutuksista mitään tietoa/tutkimusta?
Stakesin tutkimus 83 / 1997: kahdeksan pahinta riippuvuutta
Alueen säännöt
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Politiikka ja media
Tämä alue on tarkoitettu kannabis- ja päihdepolitiikasta keskusteluun.
Alue on erittäin tiukasti moderoitu; lue ohjeet ennen kirjoittamista. Alueelle kuulumattomat keskustelut siirretään Tuhkakuppiin.
Kirjoita viestisi asialliseen ulkoasuun. Ylläpidolla on oikeus muuttaa epäasiallisen viestin sisältöä tai poistaa viesti.
Myrkytys kirjoitti:Itse olen ottanut poreeni "aina"(Peräti kolme kertaa) nenään tai oraalisesti. Ei tulisi mieleenkään alkaa tökkimään itteeni neulalla ja siitähän vasta koukkuun jääkin. Enkä muutenkaan ole piristeiden ystävä. Psykedeelit on se mun juttu.
Tää ei kuulus tänne mut onko DXM:n haittavaikutuksista mitään tietoa/tutkimusta?
Juu ei kuuluis tänne. Eti googlella "psychoactive vault" ja laita että etsii vain suomisivut, ja sieltä meet tonne psychoactive vaulttiin. Siellä vaikka kuinka paljon keskustelua dexmistä.
Sen verran kuitenkin sanon, että DXM -ON- toiseksi vaarallisin dissosiatiivi (menikö oikein?) ja sitä voi noin 50 kertaa elämänsä aikana "turvallisesti" kiskoa. Mutta mee tonne vaulttiin.
"When time stops, evil ones will be pointed out for all to see"
Re: Stakesin tutkimus 83 / 1997: kahdeksan pahinta riippuvuu
Eskimogrower kirjoitti:1. Nikotiini 99
2. Amfetamiini 97
3. Crack 92
4. Diatsepamit 82
5. Alkoholi 81
6. Heroiini 81
7. Nuuskattu amfetamiini 80
8. Nuuskattu kokaiini 80
Ei ole uskottavaa, jokainen voi lukea esim. heroiinin vieroitusoireet ja verrata niitä tupakan vastaaviin. Itse olen lopettanut nikotiinin käytön mikä ei hirveän vaikeeta ollut nikotiinivalmisteiden avulla.
tmotion kirjoitti:2. Amfetamiini 97
7. Nuuskattu amfetamiini 80
Mitenhän nuo aineina eroaa toisistaan? Huuhaata!
Jos se tarkoittaa piikittämistä. Piikittämällä tulee vahvempi riippuvuus koska vaikutus alkaa välittömästi, kolahtaa kovemmin, vaikuttaa lyhyemmän aikaa ja tuottaa pahemmat laskut.
torg kirjoitti:Eskimogrower kirjoitti:Ei ole uskottavaa, jokainen voi lukea esim. heroiinin vieroitusoireet ja verrata niitä tupakan vastaaviin. Itse olen lopettanut nikotiinin käytön mikä ei hirveän vaikeeta ollut nikotiinivalmisteiden avulla.
kyse ei ollut pelkästään vieroitusoireista vaan riippuvuudesta, johon liittyy paljon muutakin kuin vieroitusoireet. hyvä jos olet itse kokenut nikotiinin käytön lopettamisen helppona, monet eivät onnistu siinä koskaan.
tuhannen taalan mies kirjoitti:Kas pirkule en tiennytkään että sienet addiktoi enemmän kuin LSD
Voisikohan johtua siitä, että sienitripin jälkeen olo on monilla huikea, jopa kauttaaltaan ekstaattinen, LSD taas aiheuttaa masentuneen olotilan tripin jälkeen? Korjatkaa jos olen väärässä mutta näin olen ymmärtänyt, puoliksi omakohtaisesti.
"When time stops, evil ones will be pointed out for all to see"
- smoke420joints
Minä olen jo unohtanut, millaista on kännissä. Aika jännää. Pilvessä olen ollut niin usein, että odottaisin varmaan pilven nousevan, jos viinaa jois. Ois varmaan aika pettymys...enpä olekaan kyl menossa kokeileen![]()
Juu..mietin tuossa, että aikalailla perseestä tuo nikotiini. Ehkä huumeena melkeen huonoimmat vaikutukset (en kyllä kaikkee ole kokeillut), mutta kuitenkin niin addiktoiva. Hirviö.
Niin...kyl se Ritva saattais olla sellaisessa aineessa kuin GHL aika sexy. Mut älköön kukaan moista kokeilko, koska aine on erittäin myrkyllinen kokonaisuudessaan. Erittäin vahva rasvaliuotin. Kuulemma siitä valmistettava GHB (gamma) on joissain saanu sellasen aikaan, että heteromiehet olivat naineet toisiaan. Tuo GHB vielä nostaa kovasti noita kasvuhormoonien määrää kehossa, joten se saa eläimellisemmälle tuulelle viel. Mut nyt tän huumekeskustelun vois välillä jäädyttää, kun kumminkin hamppufoorumilla ollaan.![]()
![]()
-Hidas Hhh...-
Minullakaan ei ole enää mitään tietoa millaista on olla kännissä. Sen vain muistan, että en pitänyt olotilasta.
Pieni määrä alkoholia pisti minut ihan hiljaiseksi ja suurempi tekemään kaikenmaailman typeryyksiä.
smk2jnts kirjoitti:Minullakaan ei ole enää mitään tietoa millaista on olla kännissä. Sen vain muistan, että en pitänyt olotilasta.
Pieni määrä alkoholia pisti minut ihan hiljaiseksi ja suurempi tekemään kaikenmaailman typeryyksiä.
Kirjaan jo heti tähän alkuun, että tämä ei todellakaan ole suunnattu juuri sinulle, vaan ennemminkin kaikille meille.
Mutta, ei se alkoholi saa ihmisiä tekemään niitä asioita, joita he humaltuneena tekevät. Kyllä henkilö tekee itse aina päätöksensä, ja päihteestä saadaan vain rohkeus toteuttaa nämä ajatukset.
Toki alkoholi saa ihmisen toimimaan huomattavasti egoistisemmin kuin esim. kannabiksen kohdalla (ja nytkin puhun vain omasta puolestani).
Tämä olisi mielestäni syytä ottaa huomioon, varsinkin henkilöiden, joilla humaltuneisuus vaikuttaa myös muihin ihmisiin/eläimiin negatiivisesti.
Kyllä se päätös on kuitenkin aina oma, ja se oma mieli on se johon pitäisi yrittää vaikuttaa.
Jos ei kykyne olemaan päihtymättä (harva meistä kuitenkaan on täysin raitis), ja jos päihtyminen aiheuttaa ongelmia, on ehkä syytä vaihtaa päihdettä, oli se laillinen tai ei. Kannabis voisi olla monelle jopa pelastus, ja niin se on varmaan ollutkin. Ainakin minä olen nähnyt asiat niin paljon selvemmin yrtin vaikutuksen avulla, että se on vaikuttanut minuun "puhdistavalla tavalla".
Meni lopussa vähän taas paasauksen puolelle, eikä täällä lukijat ole luultavasti moisen tarpeessa, mutta olkoon nyt siinä.
Absinthos kirjoitti:SKY:n sivulta: http://www.sky.org/data/riippuvuus.html
nikotiini 99
metamfetamiini poltettuna 98
krakin poltto 97
metamfetamiini ruiskutettuna 92
diatsepaami 83
sekobaritaali 82
alkoholi 81
heroiini 81
nuuskattu amfetamiini 80
nuuskattu kokaiini 71
kofeiini 70
PCP 57
marihuana 22
ekstaasi 20
psilosybiinisienet 19
LSD 16
peyote 15
(Perrine, 1996)
Sekobaritaali ? :) Mitä helvettiä se on? Kuulostaa vakavalta.
(5-allyyli-5-(1-metyylibutyyli)-barbituurihappo) Vaikka asia ei tänne kuulukaan, mutta tuo on psykotrooppisten aineiden listassa samassa kastissa Amfetamiinien kanssa.
Friend of the devil
Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.
Suora ryhti Suomen metsän, selkäranka talouden.
- smoke420joints
Ele phanti kirjoitti: mutta, ei se alkoholi saa ihmisiä tekemään niitä asioita, joita he humaltuneena tekevät. Kyllä henkilö tekee itse aina päätöksensä, ja päihteestä saadaan vain rohkeus toteuttaa nämä ajatukset.
Toki alkoholi saa ihmisen toimimaan huomattavasti egoistisemmin kuin esim. kannabiksen kohdalla (ja nytkin puhun vain omasta puolestani).
Tämä olisi mielestäni syytä ottaa huomioon, varsinkin henkilöiden, joilla humaltuneisuus vaikuttaa myös muihin ihmisiin/eläimiin negatiivisesti.
Kyllä se päätös on kuitenkin aina oma, ja se oma mieli on se johon pitäisi yrittää vaikuttaa.
Jos ei kykyne olemaan päihtymättä (harva meistä kuitenkaan on täysin raitis), ja jos päihtyminen aiheuttaa ongelmia, on ehkä syytä vaihtaa päihdettä, oli se laillinen tai ei. Kannabis voisi olla monelle jopa pelastus, ja niin se on varmaan ollutkin. Ainakin minä olen nähnyt asiat niin paljon selvemmin yrtin vaikutuksen avulla, että se on vaikuttanut minuun "puhdistavalla tavalla".
Meni lopussa vähän taas paasauksen puolelle, eikä täällä lukijat ole luultavasti moisen tarpeessa, mutta olkoon nyt siinä.
Noh siis sehän vaikuttaa niin, että harkintakyky ihan nollassa, eli ei pahemmin tule kelattua mitä tekee ja sen seurauksena tulee toteutettua mitä hölmömpiä ideoita.
Nämä ideat löytyvät minun päästä kyllä selvinpäin, mutta kuten sanoit, viina rentouttaa/tuo sen vapauden toteuttaa nuo.
Eli pääni käy silti noita ideoita läpi, sillä viina ei sinällään "tajuntaan" vaikuta.
Palaa sivulle “Politiikka ja media”