![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tässä vielä pidempi monikielinen versio (ei kuitenkaan suomeksi).
marjaana kirjoitti:itsellä ei ole mahdollisuutta painattaa, mutta vastaanottaisin jakelumielessä jos saisin
reijo hitler kirjoitti:marjaana kirjoitti:itsellä ei ole mahdollisuutta painattaa, mutta vastaanottaisin jakelumielessä jos saisin
Tuossa ylhäällä lukee suoraan, että ENCOD painaa ja lähettää flyereita halukkaille.
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Totta kai sä saat niitä, kunhan pyydät sieltä.
reijo hitler kirjoitti:marjaana kirjoitti:itsellä ei ole mahdollisuutta painattaa, mutta vastaanottaisin jakelumielessä jos saisin
Tuossa ylhäällä lukee suoraan, että ENCOD painaa ja lähettää flyereita halukkaille.
Mikä siinä on vaikeaa ymmärtää? Totta kai sä saat niitä, kunhan pyydät sieltä.
jyrki.boy kirjoitti:No höh. Tuossa tekstissä mättää kohta:
"Samoin yksittäisille valtioille tulisi sallia mahdollisuus kokeilla huumausainepolitiikkaa..." Onko sen mahdollisuuden joku mukamas valtioilta kieltänyt?
jyrki.boy kirjoitti:Joku muuten särähtää siinäkin kohtaa, kun vielä vaativat YK:ta sallimaan oikeuden kasvattaa ja pitää hallussa jne. En tiedä mikä, särähtääkö teksti jollekin muullekin? Ehkä se, että että YK voi julistaa muttei sallia - eiks nää sanamuodot mee näin vai?
Tofupekoni kirjoitti:Juup, juttelin @mailin välityksellä encodin henkilökunnan kanssa ja heillä siis ei ole suomen kielisiä flyereitä, vaan viikonloppuun mennessä ("as soon as possible, probably end of the week"(eli joskus?)) he voivat toimittaa digitaalisen version valmiista flyeristä taitto-ohjeineen, joita saa itse tulostaa/painattaa. Kun saan sen sähköpostiini, pistän siitä linkin(og)/kuvan tänne.
Niin tosiaan ajattelin itse kyllä painattaa noita, rahatilanne huomioon ottaen (liittyen ajankohtaan). Jos joku haluaa niitä flyereitä, niin voisihan sitä jakaa kuluja ja painattaa porukalla isomman erän, tulee varmasti halvemmaksi...
Tofupekoni kirjoitti:Juup, juttelin @mailin välityksellä encodin henkilökunnan kanssa ja heillä siis ei ole suomen kielisiä flyereitä, vaan viikonloppuun mennessä ("as soon as possible, probably end of the week"(eli joskus?)) he voivat toimittaa digitaalisen version valmiista flyeristä taitto-ohjeineen, joita saa itse tulostaa/painattaa. Kun saan sen sähköpostiini, pistän siitä linkin(og)/kuvan tänne.
Niin tosiaan ajattelin itse kyllä painattaa noita, rahatilanne huomioon ottaen (liittyen ajankohtaan). Jos joku haluaa niitä flyereitä, niin voisihan sitä jakaa kuluja ja painattaa porukalla isomman erän, tulee varmasti halvemmaksi...
Palaa sivulle “Politiikka ja media”
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa